Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 63 ... 175 176
Dit loopt spaak

Worden de prijzen trouwens nog aangepast of blijft het wat het nu is?

Jeffrey81

Normaal gesproken blijft het zoals het is.

vevie

Valverde toch ook weer lekker bezig, met toch aardig wat etappes voor hem deze Tour.

kevinraar

als ik laporte erbij doen dan van aert eruit doen? of een klimmer van 1.5 miljoen tot 2.5 milojoen
ik heb nu 11 klimmers

Laatst gewijzigd
Ludi

Valverde gaat er gewoon staan, krijgt misschien 1x echt minuten aan zn broek derde week, als ie gokt maar verliest, maar zal denk ik zeer gemotiveerd rijden in heel veel etappes. Ik zie hem gewoon beste movistar zijn na eerste tijdrit.

Laatst gewijzigd
david078

Valverde Spaans kampioen,ik heb hem niet in mijn team ,maar ga steeds meer twijfelen om hem erbij te nemen.Hij is veel beter nu dan in het voorjaar .

Dit loopt spaak

Ja Valverde heb ik er al vanaf het begin in en wil hem er 't liefst inhouden. Enige twijfel die nog heerst is hoe sterk Quintana, A Yates of Bardet gaat zijn... Maar goed het is koffiedik kijken.... Ongetwijfeld dat ik pech ga krijgen met een renner, valt niets aan te doen.

mschuts

Zal me niks verbazen als Valverde het beetje het zelfde gaat rijden als vorig jaar in de Tour en dus een beetje het zelfde aantal punten.

La Primavera

Vorig jaar was Valverde dramatisch in de Tour en haalde hij toch nog 190 punten binnen. Ik begin te twijfelen hem op te nemen in mijn team..

Papa Bart

Oeh Cees Bol maar 750. Staat niet eens in het rijtje sprinters, maar is dit jaar echt wel gaan knallen. Dan weet je gewoon bijna zeker dat die zijn centen wel zal opbrengen, en niet al te veel spelers hem in hun team hebben.

Vervelende is dat er meer dan twintig renners hun centen zullen opbrengen :-) maar vooral dat ik dan eigenlijk moet gaan kiezen tussen of Bora of Sunweb oftewel tussen Sagan/Buchmann en Matthews/Bolleke

Die laatste combo zou nogal wat centen besparen voor een upgrade.

Ik kom niet uit die optelsom. Welke combo zouden jullie kiezen?

DvH6

'@bartje Ligt eraan wat je dan gaat upgraden denk ik, Bol en Bling gaan in dezelfde etappes punten proberen te halen en Buchmann is een AK man. Als je met de tweede optie van een goedkope man een Bernal oid kan maken, dan zou ik dat misschien wel doen. Zeker als Bol NK wint vanmiddag.

kevinraar

Voor wie zou ik Laporte erin doen voor van aert of voor 1 van mij 11 klimmers?

pedalengebruiken

11 is te veel kevin

david078

Van aert zal ik er nooit uitgooien,is echt in vorm ,kan bijma alles net als mvp

Rawolf

Kan veel maar als hij enkel mag knechten heb je er weinig aan. TT is pas etappe 13 dan is het nog maar de vraag of van Aert in zn debuut grote ronde genoeg in de tank heeft

Nul verstand

'@kevinraar,

Dat zou ik eerder voor Edvald Hagen gaan. Hij kan zijn kans gaan in de vlakke ritten en zal daar top-10 rijden. Bij de moeilijke ritten waarbij de echte sprinters gelost worden, kan hij zelfs top-3 rijden.

kevinraar

Ok wie er dan uithalen poels Buchmann of den Martin?

Mag Boason hagen in de vlakke sprints wel zijn eigen kansen gaan met cavendish?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Cavedendish komt er denk ik niet meer aan te pas.
Den Martin altijd opstellen net als den Greg.

kevinraar

hagen erin doen voor poels dan van garderen wisselen voor kwiatkovsk?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Doen! Ik wou dat ik die luxe had, Kevin. En je had toch teveel klimmers, hè? Is dat ook meteen opgelost.

jsprunk

Zijn we weer jouw selectie aan het maken? Dit soort keuzes moet je echt zelf maken Kevin, je hebt nu jaren ervaring.

kevinraar

Ik heb de rest van mij team zelf gedaan

Poeksel

Ja, maar wie moet hij dan de schuld geven als TJ en Poels de sterren van de hemel rijden?

Martinho237

Beste Kevin, ik zou zeker Hagen voor Poels doen. En Barguil heb je ook al?

P.s. ben jij toevallig familie van Agnes Hoekstra? Zo ja, doe haar de groeten! Ik heb vorig jaar mijn scootmobiel aan haar verkocht.

kevinraar

barguil heb ik niet

1 2 ... 63 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.