Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 64 ... 175 176
arjenzvob

Zucht.... Kevin's back. Ik ga een poging het wagen het te negeren.

joeykwakman

Zit zelf enorm te twijfelen over mijn sprinters. Heb er nu 7 geselecteerd waaronder Caleb Ewan en Kristoff, maar zijn zij het geld waard...

steefje9

Barguil zullen we ook wel veelvuldig zien in de kampioenstrui. Ik zit nog steeds met gva in mijn maag. Hopelijk maken ze snel hun doelen bekend.

Jeffrey81

Ewan en Kristoff heb ik niet echt twijfels over eigenlijk

mrtheyoung

heb al zoveel combi's gehad , ben altijd bang ergens wat the missen, team met Thomas, Bernal, Sagan , Viviani en Groenewegen is ideaal maar dan is de rest van de selectie nou niet je dat , anderzijds teams zonder Thomas en Groenewegen kan je een ijzertsterke selectie maken maar loop je aan t eind niet te veel punten mis (kan je nooit weten natuurlijk) maar iemand iets van advies mbt dit , heb elk bericht op dit forum gelezen maar bij elke naam dat genoemd word denk ik ojah en ojah heel iritant

Wopperr

Gaat zo teunissen niet zijn geld waard zijn als die tussen 15-20 finisht, groenewegen in het begin geel. Ploegentijdrit.

Ik weet niet welke 750 duizend renner meer gaat scoren dan hem? Behalve pasqualon.

Jeffrey81

Als jij denkt dat ie inderdaad steeds 15-20 finisht, LJV de tijdrit top rijdt en groenewegen het geel pakt.... dan moet je het doen ja.

Rawolf

Ondanks het te hoge budget blijft het lastig om een team te maken waar ik content mee ben, nog nooit zoveel tijd besteed aan Scorito 😁

Nu staat de Bowlingbal er weer in ten koste van Viviani.

Valverde lijkt weer in topvorm maar net veel bergritten boven de 2000m denk ik niet dat hij echt veel punten gaat scoren. Blijft dan ook op de bank. Toch een twijfelgeval

vevie

Ik zie Valverde toch leuke dingen doen deze Tour. Een etappe behoort zeker tot de mogelijkheden. Top tien AK zal het normaal gesproken niet worden, maar met Valverde weet je het maar nooit. Zoals anderen hier ook hebben aangegeven is er zeker een goede kans dat Valverde tot en na de TT de best geklasseerde Movistar renner is. Als dat zo loopt, dan is hij de 2,5 mil meer dan waard. Ik twijfel ook of ik hem selecteer

Rawolf

Een etappe zege is niet perse genoeg als je voor 2.5 mil of een half miljoen meer potentiële eindwinnaars of toch zeker podiumkandidaten kunt selecteren

Pimski

Mijn team is zo goed als compleet, maar ik heb nog ruimte voor een sprinter.. Ik heb de gevestigde namen staan, maar twijfel nu om toch Greipel een kans te geven of voor Pasqualon te gaan.. Wie zou er meer punten over de streep trekken aan het einde van de rit? Ik kom er voor mezelf niet uit met die twee...

Gladiool

Leuk voor Valverde dat ie tot eind 2e week 16e staat in het klassement als beste Movistar, of je daar iets voor koopt? Wie zal het zeggen.

Ook jammer: Geen Latour. Was een mooie instinker geweest :p.

zomaareens

Wie gaat er vaker meesprinten? Hagen of trentin?
Iemand idee over?

user26809

Viviani/Haig of Matthews/S Yates? ;)

user26809

'@zomaareens; Trentin zou ik zeggen; enigszins vergelijkbaar deze 2, maar Trentin is een miljoen duurder. Wel een aardige besparingsoptie misschien. Heb zelf Trentin; EBH vind ik wat onvoorspelbaar

GlennTour

Wat verwachten we van Herrada (Cofidis)
Goedkoop, op de Mont Ventoux Bardet geklopt ..
Outsider voor een etappezege en ereplaats bergklassement?

Jeffrey81

Even mijn glazen bol oppoetsen...momentje...

Poeksel

'@Glenn: toevallig dat net gepost in een ander draadje. De kans dat ruim aan de 100-puntenregel voldoet is groot, kunst is wel hem in de juiste etappes op te stellen.

christidoc

Ik heb deze keer echt moeite met de iets mindere sprinters. Vijf sprinters lijken mij er bovenuit te sprinten, maar alles daaronder lijkt net niet goed genoeg of zijn te wisselvallig. Hebben meer mensen dit idee, of heb ik gewoon niet genoeg kijk hierop?

Wesley--

Wat zeggen jullie. Nibali of uran voor scorito poule?
Of beide niet?

Nylz

Allebei.

M@thijs

'@Bous leuke sprinter als je een nodig hebt

Vraagje; heeft iemand hier info over de plannen van bahrein? Zoja graag met link

Ludi

Rijd bonifazio dan zeker? Zou me niet verbazen als die er niet bij zit uiteindelijk.

ivo001

Ik had zoveel renners van 750k dat mijn plekken op waren en ik nog 2m over had.

Toen wat aanpassingen gedaan, en Bardet erin gezet voor 3.5m.
Ik ben dit seizoen nog niet echt overtuigd door hem, maar zijn track record in de TDF is wel heel sterk.

Denken jullie van Bardet + van Garderen inruilen voor Uran + Buchmann een goede zet zou zijn?

Dumoulist

Na weken van puzzelen nu toch wel tevreden met het team. Had nog wel graag een extra gokje genomen met Aru of Barguil maar kies (na de deceptie van de Giro) deze keer toch wat meer voor zekerheid.

Over zekerheid gesproken. Ik heb nog wel een hoofdpijndossier liggen voor komende week. Kies ik voor teampunten, en dus indirect voor zekerheid, voor Poels en Kwiatkowski? Of kunnen Dan Martin en van Avermeat meer punten verzamelen?

Beide tweetallen hebben, samen gezien, ongeveer dezelfde kwaliteiten. Alleen kan het tweetal van Ineos meer teampunten behalen. Daar tegenover staat wel dat Martin en Greg volledig voor eigen kans kunnen rijden en daardoor waarschijnlijk meer potentie hebben.

Wie kan mij helpen met dit dilemma? Met het Ineos duo wellicht meer opvullers in bergetappes en met Dan en Greg wat extra gewicht bij de lastigere aankomsten..

Edit: die Barguil blijft ook maar een rare snuiter. Kan iedereen het snot voor de ogen fietsen of rijdt nog geen deuk in een pakje boter. Reed in het verleden al meerdere malen top 10 in de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik en beschikt dus ook over een goede punch. Maar kan ook rekenen over een redelijke sprint bij een select groepje. Dat was al te zien in de Tour van 2017 en vandaag bij het Frans kampioenschap op de weg. Als hij net als de voorgaande twee jaren weer voor de bollentrui gaat, met een iets betere vorm dan als bij de laatste Tour, dan is het een koopje voor 1.5 miljoen. Misschien dat ik wel voor Poels + Barguil moet gaan...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.