Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 65 ... 175 176
Inferno182

Weet iemand waarom Gaudu vandaag het Frans kampioenschap niet heeft uitgereden? Wil hem graag in mn team maar als hij nu gevallen is weet ik het nog niet.

Dit loopt spaak

'@Mathijs die vraag heb ik wat pagina's terug ook al 1 of 2 x gesteld, ben nog niks wijzer. Laten we elkaar even updaten als we wat weten.

GlennTour

'@Inferno182:

In een Franstalig artikel las ik dat hij nog mee was met Barguil in de laatste kilometers maar dat hij dan een mechanisch defect had aan de fiets.
Pure pech meer niet.

user26842

Oké ik hoop dat dit het laatste dilemma is.
van aert vs kwiat

heb poels en bernal van ineos
heb Groenewegen en kruijs van jumbo
Zouden ze Allebij mogen rijden in de heuvel/punch etappes?

Ab Normaal

Ik was wat aan het schuiven en klikken en ineens viel het in elkaar. Ik moest steeds 1 renner slachtofferen en uiteindelijk is dat Matthews geworden.
Hebber alleen nog Bonifazio in staan.
Mocht die niet rijden moet ik nog zoeken anders ben ik klaar.

Jeffrey81

'@ M@thijs, Dit loopt spaak:

Bahrein heeft simpelweg nog geen uitleg gegeven, daarom reageert er niemand ;)

Wel heeft Nibali wat uitspraken gedaan dat hij niet voor het klassement zou gaan, maar het punt is dat dat was voordat Froome en Dumoulin uitvielen. Dus is dat nog actueel? Wie weet...

Twaburov

Een Barguil die puur voor de bollen gaat zonder etappes te winnen levert toch niet zoveel op?

pastipaul

Kristoff of colbrelli?

Poeksel

De supercomputer van zoercyclingstats zegt:

10 Uran Uran Uran
9 Fuglsang
8 Bernal
7 Valverde
6 Martin
5 Yates
4 Bardet
3 Kruijswijk
2 Opa Quintana
1 Thomas

En Pinot op 26.

Ik weet helaas niet wie er op 15 is geplaatst. Bij de Giro was dat Carapaz...

Jeffrey81

Ik heb inderdaad meer vertrouwen in de opa van Quintana dan in hemzelf. Dus wat dat betreft..... :)

Pinot op 26 is dan weer jammer. Daarmee haal je alle geloofwaardigheid uit je verhaal. Zelfs als dit lijstje geen onzinverhaal is, haha

Inferno182

'@glenn, bedankt voor het antwoord. Laat ik hem er toch in.

Brillenpoetser

Mijn team gaat bestaan uit:

Ziyech
Bergwijn
Blind
Vd beek
Berghuis
Peterson
Bazoer en nog wat kleine aanvulkingen

Brillenpoetser

Wva heeft aangegeven voor eigen kansen te mogen gaan in lastige etappes (heuvel) dus toch maar meenemen in deze vorm? Ik heb geklikt

Poeksel

'@Jeffrey: Dat heeft te maken met dat vanwege het carapazdebacle de resultaten van de laatste drie tours wat prominenter zijn geworden. Zonder dat was staat ie op 12 of zo (nog steeds laag inderdaad). Maar kijk vooral zelf hoe nauwkeurig je zijn voorspellingen vindt: https://twitter.com/zoercyclingstat

Komt overigens uit de laatste podcast van De Rode Lantaarn.

david078

Pastipaul:
Ik ga voor kristoff,zijn vorige tours en colbrelli is dit jaar wel heel matig

Ab Normaal

'@brillenpoetser
Bron?

david078

WielerFlits

Imbatido

"Vincenzo will be able to aim for the GC"

Jeffrey81

Dank je wel Poeksel, ik zal er eens naar kijken.

Poeksel

Tip voor mensen die nog niet wisten dat Van Aert voor eigen kansen mag gaan: volg de Belgische sites over wielrennen (Sporza, Nieuwsblad e.d.).

steefje9

Volgens de site van Bahrein zal Nibali idd toch gewoon proberen een klassement te rijden als ik het goed lees

Edit ; volgens wielerflits nu ook

Laatst gewijzigd
vevie

Oké, dan wordt Nibali wel heel aantrekkelijk om te selecteren. Er zijn niet veel renners die twee ronden na elkaar aankunnen, maar Nibali is er wel 1 van. Ik zeg niet dat hij gaat winnen, maar een top 5 behoort zeker tot zijn mogelijkheden.

Poeksel

Er wordt weer met zand gestrooid, want dit staat in het artikel:

“Ik ga luisteren naar mijn gevoel”, zegt Nibali. “Na de eerste week en de eerste bergop aankomst op Planche des Belles Filles weet ik waar ik sta."

Geen verandering in de hier eerder geposte plannen dus.

Jasperdewaal11

Zo dat Barhein wel een lekker ploegje. Ook wat stampers voor de TTT: Dennis, Tratnik, Caruso, Mohoric.
De Haai van Messina ---> Klik.....

Poeksel

En twee sprinters. Ik vermoed dat ze dat alleen maar doen om pooltjesspelers dwars te zitten. Zo gemeen!

Even head to head gedaan in PCS:

Iván García Cortina 9% vs Sonny Colbrelli 91%

(geflatteerd overigens)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 65 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.