Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 67 ... 175 176
Brillenpoetser

'@jeffrey nee zeker niet die staat al vast.

Jeffrey81

Ik heb besloten dat ik al genoeg 'gokjes' in mijn team had, en dat ik met Dan Martin minder risico loop op een complete teleurstelling dan met Nibali.

Eigenlijk heb ik nog maar één vraagstuk, en dat gaat zijn welke 750k-aanvaller ik ga meenemen. Met de presentaties van Bahrein en CCC vanochtend ben ik alweer ietsje wijzer, maar ik wil graag EF nog even zien voordat ik de laatste knoop doorhak.

KV

Als ik iemand zou meenemen die in de Giro tot het uiterste geweest is, zou ik nog eerder Landa nemen (500k maakt nu ook het grote verschil niet), omdat ik klimgewijs de indruk had dat hij op het einde van de Giro nog fris overkwam, terwijl ik vond dat dit bij Nibali de laatste 4-5 dagen wat minder het geval was. Wat betreft TTT en ITT zou je inderdaad eerder Nibali kunnen verkiezen, maar als hij het GC al opgegeven zou hebben, zal hij ook wel niet meer voluit gaan in de ITT. Voorlopig neem ik geen van de 2 mee, beetje uit dezelfde overtuiging/regel als Jeffrey81

christidoc

Gisteren Colbrelli erin geklikt. Vandaag er weer uit. In Parijs-Nice sprintten Colbrelli en Cortina om de beurt. Mogelijk Cortina erin als hij heel goedkoop is. Het wordt in ieder geval verder puzzelen.

Harderijder

Mijn keuze voor Nibali is ook meer vanuit het hart dan met mijn verstand.

Jun Allrich

'@ christidoc

ik ben ook heel benieuwd naar de prijs van Cortina. In Colbrelli heb ik dan weer helemaal geen vertrouwen...

nasibal

Ik zit inmiddels in het stadium dat ik Van Aert prima wil opnemen in mijn totale selectie, maar daar eigenlijk in mijn dagselecties geen plek meer voor heb.

thomas14

1 miljoen over voor klimmer/klassement. Wat zouden jullie doen: Gaudu, Konrad, Caruso of TJ van Garderen?

Nylz

Ik heb Nibali net uit m’n team gehaald maar zit toch niet helemaal lekker. Dat komt door die opmerking over de etappe naar de Planche, dat is zijn test om te kijken of hij voor het klassement gaat.

Mijn vermoeden is dat die etappe nog net te vroeg komt na een zware Giro en dat ie dus wel wat tijd verliest. Ik heb namelijk wel het idee dat ie die laatste week wel sterk kan zijn. Ook denk ik dat ze met de TTT wel redelijk hoog kunnen eindigen.

Keuzes, keuzes...

Voor hetzelfde bedrag kan ik ook een Martin nemen, die in de zware bergetappes net iets tekort komt maar wel veelzijdiger is en in meer etappes punten kan pakken.

Laatst gewijzigd
Mardy BumBum

Bij welke etappes is het aan te raden om Dennis op te stellen aangezien hij verrassend goeie dingen laat zien de laatste tijd? Hij gaf aan voor etappeoverwinning te gaan.. bijvoorbeeld opstellen bij een heuveletappe ipv een Wellens?

arjenzvob

'@thomas14: Haig (als je Yates ook hebt). Kan net als Nieve in de Giro zijn ontsnappingen meepikken en zo punten scoren en ik denk dat Yates hoog gaat eindigen, samen met z'n broer!

Ajvenema

'@arjen Wat heeft het ook hebben van Yates daarmee te maken?

Brillenpoetser

'@Thomas ik zou voor mollema gaan. Scoort sowieso genoeg punten en als porte weg valt ben je spekkoper aangezien hij dan evt voor klassement zal gaan of etappes.

La Primavera

Verkeerde.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Thomas: Gaudu als je nog geen Bernal of Mas hebt. TJ als je nog iemand mist voor de TTT/ITT.

nasibal

'@Thomas

Altijd Tejay, voor het verhaal.

Jeffrey81

Haig is ook een interessante optie inderdaad. Als Mitchelton weer steeds een mannetje vooruit gaat sturen, net als in de Giro met Nieve, dan zou hij diegene prima kunnen zijn. Maar gaat hij teampunten/truipunten pakken? En is hij sterk genoeg om eventueel de vlucht af te maken? Je kiest hem niet echt voor het klassement...

Henk

De enige Giro rijder die bij mij meegaat is Landa. Was nog redelijk fris op het einde van de giro ( zie laatste tijdrit ), gaat zich 2 weken verstoppen in het peloton ( op rit 6 na ), en gaat dan punten scoren in de bergen.

Jeffrey81

Bilbao is de Astana-Haig in ditzelfde kader :D

Jeffrey81

En....zie ik nu net.... Soler is de Movistar-Haig ;)

Oliveira nog een leuke optie voor de ITT wellicht?

arjenzvob

'@Ajvenema: dat zeg ik volgens mij in de zin daarna

Goossey

Welke combinatie gaat meer punten opleveren denken jullie?

Pinot - EBH
of
Buchmann - Trentin

Na deze keuze heb ik mijn team denk ik compleet, al heb ik volgens mij al 15x alles omgegooid.

Nylz

Ik heb zelf Buchmann - Trentin.
Buchmann gaat sowieso punten scoren in de bergen (mits hij op z’n fiets blijft zitten) en als Sagan al vroeg het groen krijgt zijn dat elke dag bonuspunten.

Er zijn aardig wat etappes voor Trentin én ze hebben aangegeven dat ze ook daadwerkelijk voor etappezeges gaan, naast Yates als hoofddoel.

Pinot is wel aantrekkelijk omdat hij altijd nog sprint voor een 4e, 5e, 6e plek waar andere renners wel laten lopen. Vraag me alleen af of de hitte hem misschien parten zal gaan spelen.

EBH kan wel punten pakken, maar sprint wellicht op het vlakke niet mee vanwege Cav.

Poeksel

Wat betreft Pinot en hitte: hij was vorig jaar zesde in de Vuelta en won twee ritten. Iemand die nog weet wat de temperaturen toen in Spanje waren?

Ajvenema

'@Arjen, je krijgt niet minder punten voor Haig als je Yates NIET hebt. Dus ik vroeg me af wat je daarmee bedoelde. Iets wat ook niet duidelijk wordt uit de zin daarna.

1 2 ... 67 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.