Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 68 ... 175 176
Poeksel

Misschien leeft Arjen erg mee met zijn selectie en heeft ie alleen koppeltjes omdat ie het zielig vindt als renners in hun eentje in zijn selectie zitten?

Elpiedro

'@Hans

Ik heb zelf Pinot – EBH.
Ik heb wel vertrouwen in Pinot in de bergen. In de afgelopen 2 grote ronden heeft hij veel punten bij elkaar gefietst. Buchmann viel mij wat tegen in Spanje, maar lijkt wel een stap te hebben gezet. Daarbij komt dat ik Konrad heb, al twijfel ik daar nog wel over.

Trentin vind ik eigenlijk wel interessanter dan EBH, maar ik wacht nog de finale selecties en doelen af voordat ik eventueel een switch maak :)

kooltje

Trentin is toch niet genoeg in die paar heuveletappes voor dat geld?
Gaat echt niet meesprinten op het vlakke voor plek 6-15

Starlynk

Ik snap Arjen wel. Haig nemen om de mogelijke teampunten van Yates en dan Yates niet nemen lijkt me nogal dom. Dan creëer je een lose-lose situatie: Haig krijgt alleen teampunten voor Yates als Yates geel pakt, maar als je Yates niet hebt verlies je in die situatie heel veel punten op de teams die Yates wel hebben, dus dan schiet je er per saldo niet zoveel mee op. En als Yates tegenvalt, scoor je dus geen teampunten met Haig en heb je een plekje in je selectie weggegooid.

zomaareens

Waarom zou trentin niet meesprinten voor 6-15? tulijk wel

Poeksel

Omdat ie bij MTS zit.

Jeffrey81

Dat is wel erg Cort door de bocht Poeksel ;)

Pimski

Zou André Greipel nog wat kunnen in vergelijking met een man als Trentin? Ik twijfel tussen die twee in mijn team, er is nog budget voor één van de twee...

Jeffrey81

Wat ga je met die resterende 1 miljoen doen als je Greipel zou kiezen?

Pimski

Dat was punt twee... Ik gok een upgrade van één van mijn aanvallers, wat op zichzelf altijd een gok is natuurlijk. Ik keek nu even puur naar de kansen op punten tussen Greipel en Trentin.

Quintana10

En anders kun je Cort (Ina) ook nog altijd inpassen, zal ook wel een paar keer top 15 eindigen mits hij mag van Colbrelli

Pimski

Dat kan ook nog ja.. Het wordt er niet makkelijker op met ook mannen als Bonifazio en Pasqualon die wellicht ook wel een paar keer uit de bank kunnen vliegen. Die had ik nog niet in mijn team. Of zijn zij te onzeker voor een paar goede uitslagen?

DKrikk

Garcia wordt ook weer voor 1 miljoen in de markt gezet. Al die subsubtoppers zijn dit jaar wel vaak 250k te veel.

Goossey

'@ Pimski Pasqualon heb ik mee als 7e sprinter, als hij een aantal keren mee kan sprinten dan is hij al snel zijn geld waard.

ebel1999

Is het mogelijk dat kwiatkowski in de 3e etappe de gele trui probeert te pakken na een sterke tijdrit van INEOS uiteraard?

Stuff

Dat is mogelijk. Maar zo zijn er meerdere kanshebbers daarop...

Pimski

'@Hans, thanks, zeker interessant die prijs/kwaliteit!

Jasperdewaal11

Zo dat Bora is wel even alle nationale truien aan het verzamelen

michael rasmussen

belachelijk

Rawolf

Wat denken jullie van Viviani vs Ewan?

Had eerst Ewan maar moet het nog maar zien in het tourgeweld

Jeffrey81

Qua statistieken dit jaar lood om oud ijzer. Maar Ewan rijdt pas zijn eerste Tour, dat is nooit simpel. Maar goed, wellicht dat daar die 500K verschil dan in zit.

Ludi

Verschil is meer dat je viviani gewoon etappe 2 kan opstellen en ewan niet, dat is zeker 500k waard in mijn boekje. De andere reden die jij gaf geeft dan de doorslag inderdaad

Jasperdewaal11

echter kan je dat weer omdraaien met dat Ewan een steile finish weer beter doet dan Viviani dus tja...

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb Bardet en TJ weer ingeruild voor Nibali en Buchmann

Heb ook nog Schachmann erin voor 1.5m, maar ben bang dat hij eigenlijk te weinig voor eigen kans mag gaan rijden, misschien hem vervangen voor Laporte?

Dennis inwisselen voor Konrad overweeg ik ook nog, maar het voordeel van Dennis is wel dat je een duidelijke kopman hebt voor de tijdrit, en een redelijke aanvaller.

viezefur

wat zouden jullie doen: nibali + bernal of bardet + adam yates??

1 2 ... 68 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.