'@Hans
Ik heb zelf Pinot – EBH.
Ik heb wel vertrouwen in Pinot in de bergen. In de afgelopen 2 grote ronden heeft hij veel punten bij elkaar gefietst. Buchmann viel mij wat tegen in Spanje, maar lijkt wel een stap te hebben gezet. Daarbij komt dat ik Konrad heb, al twijfel ik daar nog wel over.
Trentin vind ik eigenlijk wel interessanter dan EBH, maar ik wacht nog de finale selecties en doelen af voordat ik eventueel een switch maak :)
Ik snap Arjen wel. Haig nemen om de mogelijke teampunten van Yates en dan Yates niet nemen lijkt me nogal dom. Dan creëer je een lose-lose situatie: Haig krijgt alleen teampunten voor Yates als Yates geel pakt, maar als je Yates niet hebt verlies je in die situatie heel veel punten op de teams die Yates wel hebben, dus dan schiet je er per saldo niet zoveel mee op. En als Yates tegenvalt, scoor je dus geen teampunten met Haig en heb je een plekje in je selectie weggegooid.
Ik heb Bardet en TJ weer ingeruild voor Nibali en Buchmann
Heb ook nog Schachmann erin voor 1.5m, maar ben bang dat hij eigenlijk te weinig voor eigen kans mag gaan rijden, misschien hem vervangen voor Laporte?
Dennis inwisselen voor Konrad overweeg ik ook nog, maar het voordeel van Dennis is wel dat je een duidelijke kopman hebt voor de tijdrit, en een redelijke aanvaller.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.