Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 70 ... 175 176
Poeksel

Op basis van de link in 17:59 valt wel te concluderen dat Cavendish de Tour niet rijdt.

kevinraar

zu mooi zijn als cavendish de tour niet rijd kunnen alle ballen op boason hagen zetten

Treenert

Wat verwachten we eigenlijk van onze zanglijster, fantastisch seizoen tot dusver maar te lang toch?

@ Kevin: en Nizzolo?

Laatst gewijzigd
laupie

Precies Kevin, zeggen ze ook in de link

Ludi

Nizzolo mee, en dan voor een 2m ofzo, wat een vrij normale prijs is vergelijkbaar met kristoff, maakt het puzzelen weer een keer opnieuw leuk :)

Ben wel benieuwd naar die 4 of 5 etappes die zij zo zien. Misschien etappe 4, 8, 9, 16 ofzo?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Zou mij niet verbazen als ze hem 2,5 miljoen maken. Puur om de puzzel nog moeilijker te maken, want er is maar één andere sprinter van 2,5.

steefje9

Nizzolo was in de Giro nou ook niet echt een zekerheidje. Kun je beter Laporte nemen denk ik.

barceman

Zijn er mensen die Simon Yates nemen?

michelvz1975

Helluuuuup!!! Ik twijfel enorm over Groenewegen. Eruit halen en dan Ewan & Matthews erin?? Kom maar op met de adviezen!

Nylz

Dat hangt af van de rest van je team. Die 2 samen zijn 1,5 miljoen duurder, dus moet je je ook afvragen of zij meer punten gaan halen dan Groenewegen en bv. EBH.

Nylz

Heb zelf ineens weer m’n twijfels over Fuglsang. Het kán toch bijna niet dat hij die vorm zo lang vast kan houden?

De enige die recentelijk iets soortgelijks heeft gedaan is Dan Martin in 2017, en die heeft ook nog eens het voordeel dat je die in de punch/heuvel etappes ook kan opstellen.

michelvz1975

'@Nylz: je hebt gelijk, kan Groenewegen budget technisch natuurlijk niet inruilen voor Ewan en Matthews. Heb nu 6 sprinters oa Groenw/viviani/kristoff/Laporte/Sagan/pasq... twijfels...

Fuglsang is voor mij zekerheidje...

KV

Pff, Nizzolo overweeg ik toch niet hoor, zelfs niet voor 1,5milj. Jammer, zal nu toch nog EBH eruit moeten zwieren

Martijn Sollie

Ik ben behoorlijk tevreden met mijn team zo langzamerhand. Ik twijfel op dit moment tussen konrad boasson hagen en schachmann stuyven. Iemand die me met dit dilemma kan verder helpen?

Marcus L.

Ik kom er dit jaar echt niet uit. De combi Thomas Bernal zou een sloot punten op kunnen leveren, zeker omdat ik vermoed dat Thomas door zijn prijskaartje best veel genegeerd gaat worden. Hij is iig niet zo’n nobrainer als Froome was. Sterker nog: ik twijfel ernstig of Thomas dit jaar dezelfde drive en vorm heeft.

Valverde twijfel ik nu ineens ook over. Tot enige dagen geleden stond ie absoluut niet op mijn lijstje. Maar... met de vroege scherpe heuveletappe (3) én de oplopende sprint in etappe 1 zie ik m voor de meisjes boven Quintana en Landa staan. Met alles wat daarna nog komt (veel heuvels!) en z’n huidige vorm zou ie best wel eens heel veel punten kunnen gaan pakken.

Kortom: een team met Thomas / Valverde of breder GC met Fuglsang Bardet Quintana. Wat jullie?

Robbert B.

OMG, Nizzolo gaat dus ook rijden.... dan kan EBH weer op de wip......

Het is dit jaar echt niet te doen...

Rawolf

Ik neem Nizzolo nog niet als hij een miljoen is, raadsel waarom ze hem meenemen. EBH is toch net zo snel? Zijn ze bang om te winnen ofzo

Valvuillerdemoz

'@Martijn Willie: Schachmann Stuyven klinkt beter.

Jasperdewaal11

Dat (bijna) vertrouwen van vele in EBH???? Hebben jullie zijn jaar tot nu een beetje gevolgd ?? Die gaat bij mij geen plek opvullen

Treenert

'@random : dat dus!!! 2,5 mln wordt hier zelfs genoemd LOL (in geen tweeënhalf honderd jaar!)

@Jasper: is ook wel een beetje EBH eigen en dan BOEM, lastige keuze wmb (heb m voorlopig ook niet hoor maar twijfel wel)

Laatst gewijzigd
feddes

Wat denken jullie, gaat GvA mee sprinten in de 'vlakke' etappes?

Ludi

Nizzolo niet als hij 1 of 1.5m is..? Sure

Treenert

'@Barceman: zeker!

@Kj: zeker!

@feddes: zeker! en dan in de vorm van kort finishen, plek 11 etc.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Niet zo bijdehand Treenert....met je "in geen tweënhalfhonderd jaar".... nog geen twee maanden geleden was hij ook 2,5 miljoen ;)

Treenert

Teamoverzicht:
Klassementsrenner 4 € 11.000.000
Klimmer 5 € 12.000.000
Tijdrijder 1 € 1.000.000 (ja betrapt: Dennis)
Aanvaller 3 € 5.000.000
Sprinter 7 € 24.000.000
Knecht 0 € 0
Totaal 20 € 53.000.000
Één probleem; wie gaat de bidons halen?

Bijzondere verdeling maar zoals gezegd ga ik dit keer als test zoveel mogelijk voor renners die (hier) ter discussie staan en Giro-gangers. Wel daardoor een bizar goed papieren team. Ben benieuwd hoe dit uitpakt!!

@Jeffrey: Ik kan me niet heugen hem ooit geselecteerd te hebben en ws gaat dat ook nooit gebeuren. Ben er geen fan van dus dat helpt ook niet echt.
Ps. Ben niet bijdehand, wel bij de pinken ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 70 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.