Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 71 ... 175 176
michelvz1975

Hoe denken jullie over Mas??

mentsjov

'@michel: dat wordt Nada

michelvz1975

Beter inruilen voor Quintana/Porte/pinot?

Aadjenr11

Hoe schatten jullie de kansen in van BORA in de TTT?

danusz1986

Zonder Thomas heb je gewoon veel meer opties.

Fugelsang
Bernal
S. Yates
Uran
Pinot
D. Martin
Poels
Haig
Konrad
Flip
Schachmann
WvA
Groenewegen
Viviani
Sagan
Ewan
Matthews
Trentin
Kristoff
Pasqualon

Met Thomas

Thomas
Fugelsang
Bernal
S. Yates of Poels
Haig
Konrad, Dennis of TJ
Pinot
D. Martin
Uran
Flip
GvA
Teuns
Groenewegen
Sagan
Viviani
Ewan
Kristoff
EBH
Laporte
Pasqualon

Kortom minder aanvallers en minder brede sprinterploeg (dure sprinters)

Gerardv

Nizzolo was 2,5 miljoen in een veel zwakker sprintersveld in de Giro. Ik denk dat hij hier 1,5 zal worden. Als hij duurder is, zou ik altijd Kristoff nemen ten opzichte van hem. Ik vind Kristoff na het wegvallen van Gaviria echt het koopje onder de sprinters.

arjenzvob

Ik vind Dennis zijn tijdritten dit jaar niet zo heel bijzonder hoor. Lijkt alsof hij door zijn klassementsambities daar wat ingeleverd heeft.... Om hem dan te nemen voor die ene tijdrit (want ik geloof niet in ontsnappingen waar hij een grote rol kan spelen) vind ik verspild geld.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Kunnen we wat verwachten van talenten Bol en Philipsen? Of zullen ze geen vrije sprintkansen krijgen?

danusz1986

Philipsen voor Kristoff denk ik en Bol vrije rol. Corrigeer mij mocht ik het niet goed hebben.

TrEb

Bol gaf dacht ik aan om Matthews goed te brengen in de sprints en om te leren. Ik denk dat hij misschien een keer meesprint maar het draait om Matthews.

Treenert

Hoe kwam GVA vorig jaar aan 354 punten???

Sjas Patatje

Dat is wel jammer zeg! In potentie kunnen ze allebei top 10 rijden en wellicht top 5 als het echt mee zit.

Lassayd

Door de gele trui te pakken en die heel lang vast te houden :)
Bmc won de TTT meen ik

Marcus L.

Dan Martin of Pinot 😣

Lassayd

Pinot

Poeksel

Bol: "En als ik zelf de ruimte krijg, wil ik zelf dingen proberen.” Interview niet beluisterd overigens, tekst is van WF.

Marcus L.

'@Lassyd Martin is altijd goed voor me geweest... en heeft wellicht nog kansen in de stijle heuvelfinales. Pinot is het hele jaar al sterk, maar kan ie de derde week aan?

wielerfan80

Ik zie net een interview met Schachmann in z'n Duitse kampioenstrui, en hij zegt wel 3x hoe nerveus hij wel niet is voor z'n 1e Tour. Hopelijk wordt hem dat allemaal niet teveel. Dan kies ik toch liever voor ervaren renners.

Lassayd

'@Marcus Martin heeft mij in de vuelta in de steek gelaten maar is een puntenpakker als hij er zin in heeft. Pinot heeft mij nooit teleur gesteld en ik denk wel dat hij het aankan.

berggie1987

Benoot/Wellens/Lutsenko/Teuns.

Alle 4 zelfde prijs. Wie zien jullie de meeste punten pakken?

user27311

Ik zit een beetje met mijn sprintploeg. Is die sterk genoeg of heeft het aanvulling nodig?

Groenewegen
Sagan
Matthews
Trentin
Kristoff
Pasqualon

Daarnaast heb ik GVA, Stuyven en Alaphilippe.

Vraag me alleen af of deze laatste 3 ook gaan meesprinten. Ben op dit moment tevreden over mn gekozen klassementsmannen, maar als dat betekent dat mijn sprintploeg niet goed genoeg is dan zal ik toch nog wat moeten aanpassen.

Sjas Patatje

Verwachten jullie stiekem nog iets van Simon Yates? Het kan natuurlijk zijn dat Adam tegenvalt..

zomaareens

Wie heeft er info over Stuyven en of ie ook vlak gaat sprinten?

jsprunk

'@Daan: je gooit je halve team om om Thomas er in te passen, dat is dan lastig vergelijken natuurlijk. Bij mij zou ik bijvoorbeeld Bardet+Kruijswijk+Buchmann ruilen voor Thomas+Barguil+Konrad. Of zelfs Buchmann houden en Bardet+Kruijswijk+Viviani ruilen voor Thomas+Konrad+Ewan.
Dan heb je een veel eerlijkere vergelijking die bij een goede Thomas (zoals vorig jaar) wel in het voordeel van de optie mét Thomas uit valt. Ik geloof alleen niet zo in een goede Thomas :)

jsprunk

'@zomaareens: afgelopen week had Sporza een podcast met Stuyven. Heb het niet helemaal geluisterd, maar komt er op neer dat hij niet volledig hoeft te knechten voor Porte en wat ritten in gedachten heeft waar hij zou kunnen winnen. Wordt niet over sprinten gesproken.

1 2 ... 71 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.