Zonder Thomas heb je gewoon veel meer opties.
Fugelsang
Bernal
S. Yates
Uran
Pinot
D. Martin
Poels
Haig
Konrad
Flip
Schachmann
WvA
Groenewegen
Viviani
Sagan
Ewan
Matthews
Trentin
Kristoff
Pasqualon
Met Thomas
Thomas
Fugelsang
Bernal
S. Yates of Poels
Haig
Konrad, Dennis of TJ
Pinot
D. Martin
Uran
Flip
GvA
Teuns
Groenewegen
Sagan
Viviani
Ewan
Kristoff
EBH
Laporte
Pasqualon
Kortom minder aanvallers en minder brede sprinterploeg (dure sprinters)
Ik vind Dennis zijn tijdritten dit jaar niet zo heel bijzonder hoor. Lijkt alsof hij door zijn klassementsambities daar wat ingeleverd heeft.... Om hem dan te nemen voor die ene tijdrit (want ik geloof niet in ontsnappingen waar hij een grote rol kan spelen) vind ik verspild geld.
Ik zit een beetje met mijn sprintploeg. Is die sterk genoeg of heeft het aanvulling nodig?
Groenewegen
Sagan
Matthews
Trentin
Kristoff
Pasqualon
Daarnaast heb ik GVA, Stuyven en Alaphilippe.
Vraag me alleen af of deze laatste 3 ook gaan meesprinten. Ben op dit moment tevreden over mn gekozen klassementsmannen, maar als dat betekent dat mijn sprintploeg niet goed genoeg is dan zal ik toch nog wat moeten aanpassen.
'@Daan: je gooit je halve team om om Thomas er in te passen, dat is dan lastig vergelijken natuurlijk. Bij mij zou ik bijvoorbeeld Bardet+Kruijswijk+Buchmann ruilen voor Thomas+Barguil+Konrad. Of zelfs Buchmann houden en Bardet+Kruijswijk+Viviani ruilen voor Thomas+Konrad+Ewan.
Dan heb je een veel eerlijkere vergelijking die bij een goede Thomas (zoals vorig jaar) wel in het voordeel van de optie mét Thomas uit valt. Ik geloof alleen niet zo in een goede Thomas :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.