'@Jun Allrich: lol! Fikse tegenvalller idd. Die DDD's gooien mooi nog even roet in het eten zo. Nu ben je wel definitief kansloos voor een goed klassement! En waar moet je nu die 750K aan besteden?! En nu ook nog een vervanger moeten zoeken voor Cavendish, zeker? Het valt niet mee, allemaal.
Heb mezelf net wat ingelezen hier en het valt me toch op dat er sterk getwijfeld wordt over Fuglsang. Met name of die zijn goede vorm wel kan doortrekken?
Als je de Dauphine van vorig jaar bekijkt heeft Thomas bewezen dat het perfect mogelijk is. Die reed daar toen ook van begin tot einde zeer sterk en trok dat ook door naar de laatste week Tour. En toen hadden velen dezelfde twijfels meen ik mij te herinneren.
Bovendien heeft Fuglsang in het begin van jaar al sterk gereden van Strade tot L-B-L. En daar zitten ook 7 weken tussen. Kan dat dus perfect volhouden.
Aangezien hij één van de betere klimmers in de Dauphine was neem ik hem alleszins zeker mee.
Bardet - Fuglsang - Kruiswijk - Nibali - Buchmann
Bernal - Valverde - V Garderen
Dennis
Flipje - Schachmann - Van Aert - Teuns
Groenewegen - Sagan - Viviana - Ewan - Matthews - Trentin - Pasqualon
Heb het gevoel dat ik er bijna ben, maar ben toch nog niet helemaal tevreden. Kan de vinger niet op de zere plek leggen. Zien jullie nog ergens mogelijkheden tot verbetering? Vind het zelf erg lastig dit jaar. Alle suggesties zijn welkom!
Nizzolo overwegen gaat afhangen van zijn prijs. Boven de 2M ga ik niet eens overwegen. Dan lijken me Trentin en Colbrelli flexibeler gezien het parkoers en Kristoff beter. Onder de 1M is natuurlijk een no-brainer, alle andere prijzen zijn te overwegen. Zo'n 1.5-2m lijkt me een schappelijke prijs. Dezelfde prijs als Cavendish houden lijkt me een optie. Voor dat bedrag lijkt hij me wellicht een prima alternatief voor Bonifazio/Laporte, wellicht net iets beter maar ook met net iets meer concurrentie binnen zijn eigen team (rengsburg/Hagen).
Hagen strepen wordt toch wel een optie nu hij niet met een schim te maken heeft maar met een serieuzere concurrent binnen zijn team.
Al met al zijn er dit jaar wel een hoop matige WT teams.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.