Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 73 ... 175 176
kooltje

'@ Embargo
Dat ligt er toch aan wat jij denkt?
Juich je graag voor Nederlanders is de keus simpel.

Anders ga je kijken bij wie je de kans op het uitrijden groter lijkt, Ewan of Dylan. Denk jij dat Ewan meer sprintkansen krijgt dan Dylan?

Denk je dat Poels veel teampunten scoort? Of denk je dat Thomas het niet haalt en hij een prominentere rol krijgt?
Waarom zou je Quintana nemen? Dan moet je er van overtuigd zijn dat hij extreem gaat excelleren in de bergen want in de eerste anderhalve week scoort hij bijna niks.

Kortom...het spel is meer dan een beetje uitkomen qua budget

arjenzvob

Nizzolo dus 1,5m. Rotprijs waardoor je hem toch gaat overwegen!

zomaareens

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/236529/flinterdunne-valverde-gaat-sparen-en-genieten-in-tour-en-onthult-pensioenplan

Marcus L.

Geen haar op m’n hoofd.. Neem ik liever Stuyven mee: 500k minder en nog serieus kans op een overwinning.

Wijon

Mijn vuistregel: bij twijfel tussen een Nederlander of buitenlander altijd voor de buitenlander gaan. Als de Nederlanders het toch wel goed doen, kun je alsnog JUICHEN. Voor mij zijn de tour spellen toch een bijzaak en blijft genieten van de koers toch het belangrijkste.

Ludi

Juichfactor zou ook sterren moeten krijgen inderdaad.

Starlynk

Knap lastig om de verleiding te weerstaan om Thomas er uit te knikkeren :p Meer mensen last van?

Jasperdewaal11

Wout v Aert nu nog in mijn selectie maar ik zie dat hij nog nooit een officiële TTT heeft gereden. Nu begin ik te twijfelen of je daar niet wat ervaring in moet hebben.....

bakfiets

Ik heb mn team nu 5 dagen staan en blijf tevreden over mijn team. Dat is ook voor het eerst.

MichielH

Wie kunnen we zo'n beetje in de ITT in de top 10 verwachten? Mis ik iemand in dit (random volgorde) lijstje?

Michal Kwiatkowski
Rohan Dennis
Stefan Kung
Jonathan Castroviejo
Soren Kragh Anderson
Steven Kruijswijk
TJ van Garderen
Geraint Thomas
Tony Martin
Nelson Oliveira
Vincenzo Nibali
Maximillian Schachmann
Patrick Bevin
Pello Bilbao
Bauke Mollema
Emmanuel Buchmann
Jakob Fuglsang
Wout van Aert
Alejandro Valverde
Egan Bernal
Wilco Kelderman
Dylan van Baarle
Julian Alaphilippe
Wout Poels
Richie Porte

embargo

'@ Kooltje

Ik denk dat ze beiden willen uitreiden, en ik verwacht dat Ewan hooguit 1 sprintkans meer krijgt.
Echter zie ik (o.a. vanwege de TTT) Groenewegen wel meer punten pakken.
Ik verwacht inderdaad dat Poels veel teampunten gaat pakken, echter als hij maar in 2 of 3 etappes hoog finisht en de rest laat lopen vind ik het zonde van de plek in mn team.
Ik verwacht in tegenstelling tot velen hier wel wat van Quintana. Echter heb ik Landa en Valverde ook en weet ik niet of dat een overkill gaat worden.

Ik weet alleen niet of de extra punten van Groenewegen t.o.v. Ewan gaan opwegen tegen de potentie van Quintana t.o.v. Poels, vandaar mijn vraag.

PS: Ik kies niet perse voor NL omdat ik dan voor ze kan juichen

Ludi

'@Starlynk inderdaad. Ik zit nu een beetje op Thomas+1m of 3m + 3.5m. Thomas heeft in principe een veel hoger puntenplafond dan alle 3m+3.5m mannen, gezien zijn team en vanaf wanneer hij top 5 kan staan.

user26790

Bernal volgens WF een klimmer. Gezien zijn prijskaartje houd ik het op klassementsrenner!

Simonhout

Is EBH nu voor jullie een zekerheid nu Cav niet mee gaat? Maar gaat hij überhaupt wel mee sprinten op het vlakke?

pedalengebruiken

Iemand hier die Nizzolo overweegt? Zie toch weinig redenen om hem te nemen gezien zijn matige seizoen tot nu toe en concurrentie vanuit eigen ploeg (EBH die de prioriteit zal krijgen in de heuvelachtige etappes, de kaart Rensburg die eventueel ook getrokken zou kunnen worden in de massasprints als Nizzolo blijkt tegen te vallen). Misschien dat ik hem voor 1M had overwogen, maar voor 1.5M heb ik toch liever Laporte, hoewel ook die absoluut geen denderend seizoen rijdt.

Rawolf

'@MichelH, Alaphillipe is geen goede tijdrijder.

Je kan Matthews, de Plus, Kamna, Haga, EBH, Amador nog als kanshebbers op een top 10 plek zien

Ludi

'@Pedalen: ik overweeg hem wel. Het is een renner die ook een beetje onzinnig mee sprint in de tussensprints en hij is erg blij dat hij mag rijden in Frankrijk dus wanneer hij kan gaat hij ook echt wel voor plekje 10 nog sprinten vermoed ik. Ik vind het een beter alternatief dan bijna alle andere goedkope sprinters en hij kan nog wel een heuveltje overleven. Hagen zou ik eerder niet nemen nu dan Nizzolo.

04398

'@pedalen, je neemt Nizzolo niet omdat hij een matig seizoen rijdt maar je neemt wel Laporte die alleen maar in kleine wedstrijden mannen als Grosu, Jules en Venturini klopt maar in Parijs-Nice waar hij tegen mannen op niveau sprint niet verder komt dan een 11e plek dan is Nizzolo die al vaker heeft laten zien top 10 te sprinten(afgelopen Giro nog) toch eerder een zekerheidje dan Laporte in je team

Sjas Patatje

Mijn tip: maak je team en maak voor elke etappe een selectie van 9 renners. Dat heeft mij geholpen, aangezien ik eerst niet geheel tevreden was en nu wel.

rosencrantz

'@michiel nummers 1 en 2 van Zwitserland : Lampaert en Asgreen

bakfiets

Alaphillipe is wel degelijk een goede tijdrijder. Heeft een tijdrit in Parijs Nice gewonnen Volgens mij. De vraag is eerder of hij voluit gaat in de tijdrit. Ik acht die kans niet héél groot.

Ludi

De kans data Alaphilippe etappe 12 wint is veel groter dan dat hij in de tijdrit de dag daarna zijn best gaat doen denk ik zo

user26790

Het podium volgens Rob Harmeling:
https://www.tubantia.nl/tour-de-france/oud-renner-rob-harmeling-het-podium-yates-bernal-en-pinot-in-die-volgorde~aee6898e/?referrer=https://www.google.com/

Pom titcock

Rob is toch niet goed of wel, thomas geen top 10?

Ajvenema

Tsja, adam yates op 1, das ook nergens op gebaseerd...

1 2 ... 73 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.