'@Steefje.. yes heel lastig om valverde in te schatten. bedoel je neemt hem niet mee voor de 3 laatste bergetappes. Maar als ie vervolgens ook niet voor resultaat gaat rijden in de 1e en 2e week en zn tijdrit laat lopen omdat het klassement m niet boeit..(wat ie expliciet zegt in dat artikel: vorige jaren wel voor blijven rijden, nu pertinent niet)..tja.. geen idee. Zoveel valverde etappes zijn er mijns inziens niet hoor
'@MichielH
Mas kun je ook verwachten voor een top 10 plek in de ITT. Vorig jaar in de Vuelta 6de in een zelfde soort tijdrit. Voor mannen zoals Oliveira, de Plus, Valverde, Campenaerts, Kelderman en Izagirre.
Edit: Ik durf trouwens ook wel te wedden dat Bernal daar top 20 rijdt en misschien wel zelfs top 10.
ik heb nu voor een ander spel een team zonder budget en er zijn ook geen teampunten, wat denken jullie:
Bernal
Barder
Yates
Kruijswijk
Mas
Martin
Buchmann
thomas
Vincenzo
Schachmann
Alaphilippe
Van Aert
Groenewegen
Viviani
Sagan
Ewan
Matthews
Kristoff
Pasqualon
Barguil
Twijfel wel heel erg over thomas nog steeds, en fuglsang en pinot wil ik ook eigenlijk wel maar max 20 ..
Ik heb wel vertrouwen in Dan Martin. Die haalt eigenlijk altijd best veel punten, zelfs als hij eigenlijk verder een vrij onopvallende tour rijdt. Altijd lekker aanvallend en altijd sprinten voor de ereplaatsen. Hij had vorig jaar bijvoorbeeld meer punten dan Kruijswijk daardoor. Valverde is voor mij een te groot risico, er zijn natuurlijk altijd wel etappes die hem goed liggen maar in de aankomst in een groepje favorieten heb je bijvoorbeeld ook Pinot en dus Dan Martin en is het nog maar afwachten of Valverde er überhaupt nog bij zit. Bij het punchen heb je een hele serie mannen die dat ook goed kunnen dus dan kan het zo maar dat je een knecht van 2.5 miljoen in je team hebt die dan vervolgens twee keer top tien rijdt in die etappes.
Maar aan de andere kant, als Quintana en Landa het extreem goed gaan doen is Valverde wel wat teampunten waard.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.