Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 74 ... 175 176
Koenniiee

'@Simonhout;

Met de afwezigheid van Cavendish is EBH alleen maar uit teams verdwenen. Zullen er maar weinig zijn die vertrouwen in Cav hadden waarna EBH de sprints over zou kunnen nemen. Met Nizzolo (en Rensburg) gaat EBH vast niet sprinten.

Sjas Patatje

Dan Martin, Valverde of Urán? Martin gaat sowieso wel een aantal top tien plekken halen, echter zijn er ook mooie etappes voor Valverde. Mag en gaat hij dan in de aanval? Urán kan er zomaar staan en dan rijdt hij top 3, echter is dat geen zekerheidje.

Ludi

Het enige zekerheidje dat je met Uran hebt is dat je geen zekerheid hebt! ;)

Harderijder

'@Jack, als je dat linkje op de vorige pagina leest lijkt Valverde zich in zijn knechtenrol geschikt te hebben. Vind hem voor 2,5 miljoen dan teveel twijfel. Maar hij kan zoveel zeggen natuurlijk.

steefje9

Valverde gaf wel aan dat hij niet altijd voluit zal gaan om van waarde te zijn in de bergen. Voor mij nu toch een twijfel geval

Henk

Harmeling is een prima contra-indicator.
Weten we in ieder geval wie er niet gaat winnen.

zomaareens

'@Steefje.. yes heel lastig om valverde in te schatten. bedoel je neemt hem niet mee voor de 3 laatste bergetappes. Maar als ie vervolgens ook niet voor resultaat gaat rijden in de 1e en 2e week en zn tijdrit laat lopen omdat het klassement m niet boeit..(wat ie expliciet zegt in dat artikel: vorige jaren wel voor blijven rijden, nu pertinent niet)..tja.. geen idee. Zoveel valverde etappes zijn er mijns inziens niet hoor

steefje9

Precies @zomaareens ik laat hem daarom ook lekker thuis. Neem dan martin wel mee voor de "Valverde" aankomsten

Dumoulist

'@MichielH

Mas kun je ook verwachten voor een top 10 plek in de ITT. Vorig jaar in de Vuelta 6de in een zelfde soort tijdrit. Voor mannen zoals Oliveira, de Plus, Valverde, Campenaerts, Kelderman en Izagirre.

Edit: Ik durf trouwens ook wel te wedden dat Bernal daar top 20 rijdt en misschien wel zelfs top 10.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Valverde gaat echt wel winnen hoor als de klassementmannen in een groepje om de overwinning sprinten. En ook nog kanshebber in de heuveletappes die op een sprint van een gereduceert peloton eindigen

TrEb

'@Michiel; A.Yates verwacht ik toptien in de ITT.

mschuts

Moet je van Valverde gewoon niet een beetje zoiets als vorig jaar in de Tour verwachten? Zelfde soort rol en dus qua punten ook zo iets?

Laatst gewijzigd
mrtheyoung

ik heb nu voor een ander spel een team zonder budget en er zijn ook geen teampunten, wat denken jullie:

Bernal
Barder
Yates
Kruijswijk
Mas
Martin
Buchmann
thomas
Vincenzo
Schachmann
Alaphilippe
Van Aert
Groenewegen
Viviani
Sagan
Ewan
Matthews
Kristoff
Pasqualon
Barguil

Twijfel wel heel erg over thomas nog steeds, en fuglsang en pinot wil ik ook eigenlijk wel maar max 20 ..

dvansteenis

'@michielh en de rest. Politt kan ook top 10 fietsen. Volgens mij kunnen we wel 30 namen voor de ITT noemen die top 10 kunnen rijden. Daar ga ik mijn team niet op veranderen

Jeromb

Ik heb wel vertrouwen in Dan Martin. Die haalt eigenlijk altijd best veel punten, zelfs als hij eigenlijk verder een vrij onopvallende tour rijdt. Altijd lekker aanvallend en altijd sprinten voor de ereplaatsen. Hij had vorig jaar bijvoorbeeld meer punten dan Kruijswijk daardoor. Valverde is voor mij een te groot risico, er zijn natuurlijk altijd wel etappes die hem goed liggen maar in de aankomst in een groepje favorieten heb je bijvoorbeeld ook Pinot en dus Dan Martin en is het nog maar afwachten of Valverde er überhaupt nog bij zit. Bij het punchen heb je een hele serie mannen die dat ook goed kunnen dus dan kan het zo maar dat je een knecht van 2.5 miljoen in je team hebt die dan vervolgens twee keer top tien rijdt in die etappes.

Maar aan de andere kant, als Quintana en Landa het extreem goed gaan doen is Valverde wel wat teampunten waard.

TrEb

'@jelle de jongh, je vraag wat denken jullie? Ik zou zeggen maak een nieuw forumdiscussie. Waarschijnlijk gaat dit uit van de Persgroep met oa tubantia en ad.

oborobo

Bonifazio of Pasqualon.

La Primavera

Tijdje terug gemeld dat ik tevreden was met het team. En ja toen kwam Team DD roet in het eten gooien. EBH out en hier geen directe sprinter voor terug kunnen halen.

Eindstand. 4 Bora's in mijn team. Nu mag Sagan wel heel hard zijn best gaan doen.

arjenzvob

Gokje La Primavera: Sagan, Buchmann, Schachmann en Konrad

La Primavera

Ja... heel verrassend is het niet haha. Denk dat ik Konrad maar weer in TJ ga veranderen.

Rad

3x Bora
3x Quick Step
2x Ineos
2x Jumbo

Hoevaak ga ik dit nog wijzigen?

Derailleurtje

Ik blijf maar twijfelen over Matthews en Fuglsang... Beiden wel, beiden niet, of één van de twee wel? Wat verwacht men hier van beide renners?

Ab Normaal

'@Derailleurtje
Beide renners zijn al zo vaak aan bod geweest in dit topic, gewoon even terug lezen.

foqu1ta

Ik wil eigenlijk Zakarin, Aru en Greipel in mn team nog maar wie zouden jullie downgraden, TJ en Matthews of Ewan + 500K (die kun je niet downgraden maar gebruik het plekje ja) om het geld vrij te maken..

Jeffrey81

je kunt natuurlijk niet 3 renners voor 2 renners omruilen. Of 3 voor 1 plus 500K. Zonder te weten wat je verder doet en hoe je team eruit ziet valt hier niets over te zeggen.....

1 2 ... 74 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.