Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 75 ... 175 176
La Primavera

'@foqu1ta Dat zijn nou net drie renners die ik nog niet eens in mijn team zou opnemen als ze gratis waren. Plekken zijn schaars. Wat verwacht jij van ze?

Rawolf

Zakarin is wel interessant, krijgt waarschijnlijk zelfs ondersteuning en een erg sterke klimmer. Ik twijfel nog tussen Barguil en Zakarin, momenteel trekt de Fransman aan het langste eind

Jeffrey81

Zakarin vind ik ook nog best een interessante. Zeker voor 1,5 miljoen.

Nul verstand

Om mijn hart te luchten, wil ik graag wat kwijt.

Ik hoor in dit topic vaak de namen van Lutsenko, Teuns en Mohoric vallen.
Denk er wel aan dat bijvoorbeeld Astana en Bahrain meerdere renners voor in de heuvels hebben.
De kans bestaat dan ook dat een Cort Nielsen, Bilbao, Gorka Izaguirre, LL Sanchez en Fraile niet alle dagen de opdracht krijgen om in de kopgroep te raken, maar dat het rouleren geblazen is. Bij bijvoorbeeld Bahrain heb je ook Nibali, Mohoric, Caruso, Garcia en Dennis.

Houd daar rekening zou ik zeggen!

Misschien is het handig om dan een Calmejane of Herrada te kiezen.
Dat is niet in mijn eigen haggie te beschermen, al kan ik wel zeggen dat ik Herrada heb gekozen!

Svnijen

Volgens Unibet wordt dit de top 10:

1. Bernal,
2.Thomas,
3.Fuglsang
4.Yates
5.Quintana
6.Porte
7.Pinot
8.Bardet
9.Kruijswijk
10.Landa

arjenzvob

'@ Nul verstand: luchtte het op?

Verder leuke theorie en doe je je naam geen eer aan. Aanvallers zijn echt heel lastig te kiezen, en zeker tijdens de tour waar aanvallen meestal door klassementsrenners in de kiem gesmoord worden.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

'@arjenzvob,

Haha, het luchtte zeker op. Toch denk ik dat het verstandig is om wat heuvelrenners mee te nemen. Kan me niet voorstellen dat een Bora en/of Sunweb (voor Sagan en Matthews) gaan controleren in de heuvelritten. Sterker nog, ik zie Matthews zelf nog wel meegaan in de vroege vlucht.

Je kunt natuurlijk ook gokken op meer klassementsrenners, voor de punten over de eindklassementen.

steefje9

Die Matthews is me er wel eentje. Voor 3mil toch wel een risico vind ik. Normaal gezien een no brainer voor mij maar dat interview laatst en nu bol ook mee gaat maakt me met zijn keuze wel onzeker. Die punch etappes zal hij er vast bij zitten maar heb hem er bij het vlakke toch ook graag bij

zomaareens

Hele specifieke vraag: Wat gaat Valverde doen in etappe 6? (finish planche belles filles)
a: een late aanvaller volgen en die etappe voor de winst sprinten 24 procentjes op?
b: bij landa en quintana blijven en niet meesprinten voor de dagzege
c: lossen vroegtijdig bij de klassementsmannen en dus geen toptien rijden

arjenzvob

'@zomaareens: wat verwacht je met die vraag? Alsof iemand van ons dit weet. Lees zijn interviews en trek je conclusie

Rawolf

Op een helling van 24 % volg je niet, dan ga je er gelijk overheen. Optie a valt dus af :p.

Ik zou de eerdere etappes die daar aankomen nog eens terugkijken, als het zo steil is word het geen gewone groepssprint. Valverde mag daar gewoon voor eigen kans gaan, je hebt niks aan ploeggenoten. Of hij gaat winnen is een ander verhaal, denk het niet.

zomaareens

Toch leuk, keer meerkeuzevraag;)
Hij is niet voor niks afgevallen..zie m zelf wel voor de winst meedoen daar, als ie niet voor de vluchters is

rosencrantz

'@zomaareens Misschien niet eens zeker dat op de Mooie Meisjes de favorieten voor de zege rijden. Qua parcoursbouw een gedrocht van een rit.

foqu1ta

'@Jeffrey ik heb nu 1 plekje over en die 500k is een renner (dus een plekje) + Ewan is... Aru, Zakarin en Greipel is ook 3. Dus 3 voor 3

@La Primavera, ik verwacht dat hun het juist goed gaan doen. Bijna niemand zal ze nemen dus ik ga daar dan het verschil mee maken.

Marcus L.

'@foqu1ta Je moet het zelf weten. Ewan + Herrada gaan het samen beter doen dan de drie de je noemt

Treenert

Dus als ik nu mijn strategie wil blijven volharden moet ik nu Laporte inruilen voor Nizzolo?
Au, dat doet pijn ……….

Tour010

Ik ken niet elke pagina uit m'n hoofd, maar zie de naam van Benoot weinig vallen. Niemand verwachtingen van?

Timber

Iemand een idee wat de plannen van Kreuziger zijn? Toch een aantal jaren in de top tien gefinisht, of ligt die periode nu toch echt achter hem?

Hoeft bij Dimension Data niet te knechten, i.t.t. zijn twee jaren bij Mitchelton.

Twaburov

Het plan van kreuziger is om de wegkapitein uit te hangen.

Ralph123

Lees net dat Langeveld ook mee gaat, leuk
Eindelijk ook EF dus de selectie rond

Laatst gewijzigd
Imbatido

Kunnen jullie even stemmen in de Poll of julllie Geraint Thomas meenemen? Ik kom er niet uit.

https://www.quiz-maker.com/poll2409739x5ED240b2-69

Treenert

75% neemt m niet mee .........

Sjas Patatje

'@Tour010 Benoit is een koopje! Richt zich op etappewinst en kan nog interessant zijn voor het jongeren klassement. Natuurlijk achter Bernal en waarschijnlijk Mas.

Rawolf

Wat denken jullie van Bettiol vs Bevin? De Belgen van 750k ga ik niet nemen, te onvoorspelbaar wanneer op te stellen.

En EBH of een andere sprinter van 1.5 mil

Twaburov

De stage win specials staan inmiddels ook op Unibet. Geeft wel beetje aan wie de goede aanvallers zijn.

1 2 ... 75 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.