Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 76 ... 175 176
MrWallie

'@Tour010 Ik neem hem mee. Twijfelde tussen Teuns en Benoot als 750k opvul voor de heuvels, lijken allebei in vorm. Doorslag voor mij was de witte trui punten als Benoot net zo klimt als de voorbereiding.

marconeuvel

Ik heb een aardig idee van mijn team, maar toch ben ik er nog lang niet uit.. Blijf maar switchen.
Zijn jullie er überhaupt al uit wat jullie verdeling gaat worden van aantal renners voor AK-Sprint etc.? En welke verdeling in bedragen? Zelfs hier wissel ik nog flink in.

Flop2004

'@marcoo

Ik zit qua budget ak/sprint ongeveer op 50/50

Jeffrey81

Ok jongens. Mijn team is klaar....we kunnen beginnen! :)

hartstikkebedankt

Voor de mensen die van een gokje houden, 41 keer je inzet voor Mollema en de bergtrui

RobbinV

EF heeft ook zijn team bekend gemaakt. Die gaan dus vol voor de TTT en de ondersteuning van Uran in het hooggebergte. Eventueel zelfs kansen op etappewinst in het middengebergte met Woods en Bettiol

Threeohthree

'@Hartstikkebedankt: Toch wel naar he in Nederland wonen soms? Op bet365 zelfs voor 51 en Schachmann ook tegen de 100 vanmiddag. Nog anderhalf jaar!

Martijn Sollie

Ik zit nog een beetje met mijn sprintteam in mijn hoofd. Ik mis zowel Ewan als Viviani. Ik ben bang dat ik daardoor teveel punten ga laten liggen. Ik heb op dit moment Groenewegen in mijn team staan en Boasson Hagen. Vooral Boasson Hagen zou ik graag willen upgraden. Om daar geld voor vrij te maken zou ik dan een klassementsrenner kunnen downgraden. Welke optie vinden jullie het beste?

Bardet Groenewegen boasson hagen

Of

Dan Martin Vivianni Ewan

RemcovanderMaas

Martin, Viviani, Ewan

barceman

7 of 8 sprinters? Denk dat ik de eerste etappe met GVA kan aanvullen en later met teamgenoten. Maar twijfel of ik een achtste moet doen.

Jeffrey81

Dan, Martin, Boasson en Hagen!

Caene91

Daarnet de volledig teamselectie door elkaar gegooid en de beslissing genomen het dit jaar eens helemaal anders te doen.

De meeste van mijn resultaten zijn rond de +-99% en dat met een goed evenwichtig team. Een aantal keren ging het een stuk slechter wanneer heel wat van de renners in dit team tegenvielen of tegenslag hadden.

Nu dus de keuze gemaakt om meer risico te nemen en de selectie voor een groot stuk te bouwen rond de renner die ik als winnaar van deze TdF verwacht. Indien alles meezit moet dit ploegje kunnen meedoen voor een héél mooi resultaat. Aan de andere kant mag ik het misschien na La Planche de Belles Filles al vergeten en is het een regelrechte flop.

Desondanks het risico bevalt dit me wel

danusz1986

Ik moet er 2 kiezen uit Schachmann, WvA, Kwiatskowski.

Martijn Sollie

Schachmann WVA zou ik doen. Al is kwiat voor teampunten weer aantrekkelijk misschien.

La Primavera

'@Daan Ik zou naast Schachmann er 1 kiezen uit WvA en Kwiatkowski. WvA als je al een extra Ineos mannetje hebt en Kwiatkowski als je nog een Ineos mannetje nodig hebt.

JurvSchijndel

Neemt er ook nog iemand een (goedkope) knecht van Ineos mee?
Met teampunten voor zowel Bernal, Thomas en wellicht kwiat lijken me de 1.000.000'ers zeer gunstig geprijsd. Daarbij opgeteld heb ik niet veel vertrouwen in een Konrad, Mollema, Dennis (wel in TJVG).

Vraag me dan alleen af wie jullie mee zouden nemen...
- Met Moscon zit ik nog in mijn maag van de klassiekers
- Van Baarle lijkt er klaar voor te zijn, die geniet dan ook mijn voorkeur
- Luke Rowe is me een raadsel maar scoorde vorig jaar slechts enkele punten minder dan Poels

barceman

'@Wielerfanaat, neem je niet gewoon Poels? Lijkt nog sterker dan andere jaren en als die rond de 15e plek eindigt i.c.m. de teampunten kom je richting de top 10 plekken.

Arthur-vL

Ik heb net benoot verwijderd gezien ik anders 250 overhoud. Ik heb dan uiteindelijk nog 2.5 M over en kan dat oa kiezen voor Nibali of Valverde. Ik heb nog niemand van Movistar. Wat denken jullie?

KV

Dan moet je wel nog een miljoentje op overschot hebben. Denk niet dat Poels 100 punten meer pakt dan een “simpele” knecht

Marsthinaikos

Zo, teampie staat, niks meer aan doen :)

Bardet
Yates
Fuglsang
Kruijswijk
Pinot
D. Martin
Bernal
De Plus
Alaphilippe
Kwiatkowski
Schachmann
van Aert
Stuyven
Sagan
Viviani
Ewan
Matthews
Colbrelli
Kristoff
Laporte

prinsmango

Wie zouden jullie doen SKA of Asgreen

JurvSchijndel

'@Barceman Ja Poels zal in verhouding wel iets meer punten gaan pakken inderdaad, maar zoals KV zegt niet bijster veel meer dan een ''simpele knecht''. Dan bespaar ik 1 miljoen en is het plekje in de bergen toch opgevuld naar ratio van de waarde van de renner. Die 1 miljoen kan ik dan weer investeren met een hoger potentieel.

Vroeg me dus alleen af welke ''simpele knecht'' de selectie gaat halen

Stanro

'@Prinsmango

Beiden niet, maar Asgreen zal wel meer teampunten scoren voor Mas, Viviani en Alaphilippe.

Laatst gewijzigd
barceman

'@Wielerfanaat, ja daar twijfel ik dus nog erg over. Maar heb nu dus nog Poels, omdat ik die knechten niet graag opstel in de bergetappes en Poels wel. Als ik een knecht neem, wordt het waarschijnlijk Dylan.

hartstikkebedankt

Zo veel goede renners, 1 voorbeeld: kiezen tussen Kwiatkowski, Schachmann en Van Aert. Alle drie mannen van 1,5 mil die bij een goede ploeg rijden.

Je weet bij alle drie niet goed voor welke kansen ze kunnen gaan. Bij Kwiat verwacht ik veel teampunten door de truien, maar waar haalt hij individuele punten? Zelfs in de ITT weet je niet of hij vol zal gaan. Schachmann geeft aan dat hij zenuwachtig is en daarvoor al dat hij vermoeid was. Natuurlijk wel een aantal etappes naar zijn smaak, maar mag hij daar ook vol voor eigen kansen gaan? Van Aert vindt ook een aantal etappes die geschikt zijn voor hem, hoe vaak zit Groenewegen er nog bij? En sprint Van Aert dan naar plek 3 of naar plek 14?

En ondanks het grote budget vind ik dat ik bij het weglaten van Thomas en Groenewegen pas een dusdanig brede kwaliteitsselectie kan neerzetten dat ik er echt vertrouwen in heb. Er zijn namelijk enorm veel onzekerheden, veel meer dan anders.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 76 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.