Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 77 ... 175 176
JurvSchijndel

'@hartstikkebedankt
Als je vindt dat er zoveel onzekerheden zijn, is het dan niet verstandiger om Thomas en Groenewegen te nemen. Dat lijken me eerder zekerheidjes dan de goedkopere renners?

Hangtieniedanstaatie

Allez, den Greg.

Laatst gewijzigd
jlmr1990

Zit enorm met de TTT en ITT in mijn maag. Daardoor durf ik renners als Bardet, Quintana en Pinot niet te kiezen.

Hoeveel seconden zullen er gemiddeld ongeveer gepakt kunnen worden bij die twee tijdritten?

Jeffrey81

Hij staat op de startlijst, dus ja....denk het wel....

La Primavera

Ja voor de bergtrui, dus die zal niet mee sprinten.

Gladiool

Gewoon om even te zeiken. EF heeft de selectie intern al een week bekend, zet het 3 dagen voor de start in de media :')

Hangtieniedanstaatie

Keigrappig!!

embargo

Zullen we alsjeblieft wachten tot zaterdagmiddag 12:25 met het plaatsen van teams?
Het valt gelukkig nog erg mee dit jaar (afgeklopt) maar ik heb er alweer een paar voorbij zien komen

De bavariaan

Ik zit te twijfelen tussen nibali of Contador, denk dat die laatste nog wel eens kan gaan knallen. En dan nog één; Andy of Frank? Verder ben ik wel tevreden met m'n team, hoop dat Evans van z'n fiets stuitert in etappe 6

embargo

'@De Bavariaan

Evans pakt wel altijd veel punten.
Als je nou Andy èn Frank neemt, maar Purito thuislaat? Ik heb em nu niet maar wil eigenlijk Voeckler wel heel graag erbij hebben.

danusz1986

Is 8 8 4 echt geen goede balans?

Valvuillerdemoz

Nee, 8-4-8 ;das een goede balans.

Nylz

9-8-3 is ultiem.

Threeohthree

Het past ook allemaal net niet he? Ik kan er 2 leuke 'paraltjes' inklikken houd ik 1 mil over waar ik budgettair niks mee op schiet (de enige renners die ik wil upgraden zijn mijn 1 mil renners, maar er zijn niet genoeg leuke 2 mil renners). Dacht ik nou als ik die pareltjes zo graag wil klik ik toch gewoon Thomas in mijn team? Nee mooi niet, houd ik een lege plek over of moet ergens concessies waar ik niet wil.

Het zou zoooooo fijn zijn als we bij wielrennen ook eindelijk 1.25 en 1.75 renners krijgen. En verder zou het echt super fijn zijn als ik er gewoon voor kon kiezen maar 19 mee te nemen.

vevie

'@embargos: who caressss. Een van de meest onbegrijpelijke dingen van deze forums blijft dat mensen zich daar druk om maken.

Wanderson89

Het wordt toch afwachten tot de tips die Wielerflits zelf ons nog even geeft om de definitieve Scoritoteams vast te stellen.

Maxvanelzakker

Dan Martin en Uran of Bardet en kwiatkowski?

dwightsel

Wat denken jullie van stuyven en/of van avermaet?

Gladiool

Ik denk dat ze beiden zich wat anders voorstelden van hun voorjaar.

foqu1ta

Jmlr, Pinot kan gewoon tijdrijden hoor.. is zelfs Frans kampioen geweest als ik me niet vergis

Ron Janssen

Hallo ik ga voor het eerst met scorito meespelen dit is mijn team ik dacht wel aardig, zijn de verhoudingen met klimmers sprinters en aanvallers een beetje in orde zo?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
R. Bardet
Klassementsrenner
€ 3.500.000
meer informatie

A. Yates
Klassementsrenner
€ 3.500.000
meer informatie

J. Fuglsang
Klassementsrenner
€ 3.000.000
meer informatie

S. Kruijswijk
Klassementsrenner
€ 3.000.000
meer informatie

T. Pinot
Klassementsrenner
€ 3.000.000
meer informatie

R. Porte
Klassementsrenner
€ 3.000.000
meer informatie

D. Martin
Klassementsrenner
€ 2.500.000
meer informatie

E. Buchmann
Klassementsrenner
€ 2.000.000
meer informatie

E. Bernal
Klimmer
€ 4.500.000
meer informatie

J. Alaphilippe
Aanvaller
€ 2.500.000
meer informatie

W. van Aert
Aanvaller
€ 1.500.000
meer informatie

J. Stuyven
Aanvaller
€ 1.000.000
meer informatie

G. Van Avermaet
Aanvaller
€ 1.000.000
meer informatie

D. Groenewegen
Sprinter
€ 5.000.000
meer informatie

P. Sagan
Sprinter
€ 5.000.000
meer informatie

E. Viviani
Sprinter
€ 4.000.000
meer informatie

C. Laporte
Sprinter
€ 1.500.000
meer informatie

G. Nizzolo
Sprinter
€ 1.500.000
meer informatie

N. Bonifazio
Sprinter
€ 1.000.000
meer informatie

A. Pasqualon
Sprinter
€ 750.000
meer informatie

Ga naar etappe 1

mik-hail-tal

'@foqu1ta

In 2016.

mik-hail-tal

'@Ronald

Alsof het nog niet gemakzuchtig genoeg is om hier je team te posten en te wachten op miraculeuze wondertips, doe je er nog een schepje bovenop en kopieer je gewoon de hele pagina. Dit is niet goed voor mijn muiswiel hoor, al dat scrollen voor één reactie.

Jasperdewaal11

'@ Ronald over 3 weken weten we het

mentsjov

'@ronald: ik zou persoonlijk meer sprinters nemen. Iig 7 ritten lijken een massasprint te worden. Je hebt er maar 7 ingeklikt waarvan een paar b garnituur. Maar dat is het leuke hieraan, iedereen heeft zijn eigen visie ;)

1 2 ... 77 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.