Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 81 ... 175 176
M@thijs

Waarom klik je hem er bijna in en niet helemaa? omdat hij denkt groen niet te halen ( onderdoen t.o.v. sagan?)

Valvuillerdemoz

Matthews is volgens mij hier weer zand aan het strooien. Hoezo geen treintje. Met SKA, Kamna, Arndt en Bol. Hoe kan je dan geen treintje hebben?

@Mardy: WvA had een paar prima sprints in Dauphiné. Zelfs een keer winst, voor Bennet, Ala , Venturin, Colbrelli, Manzin en EBH, o.a. Hij kan dat dus wel. Of ie ook nog meesprint achter Groenewegen, geen idee. Zal er misschien wel een keertje bij zitten. Hij is in die etappes interessanter voor de teampunten, denk ik. Maar hij doet wel eens vaker wat geks. Daarom vind ik hem wel een interessante als opvuller voor mijn sprintteam.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Cees Bol zei een paar dagen geleden (op WF) nog dat hij Matthews wilde helpen omdat die kans maakt op groen....

Wat betreft Van Aert, als ie van plan is voor zichzelf te sprinten in de vlakke etappes heeft hij dat wel heel goed verborgen gehouden.

Gladiool

Ach, de NOS. Zelden kunnen betrappen op een goede voorbeschouwing. Leven in hun eigen wereld en de waan van de dag - zoals ze die zelf ervaren. 'Fuglsang is goed dit jaar, dus rijdt top5', 'Ewan is sneller dan Viviani', 'Kruijswijk rijdt zeker top 5', 'Thomas is niet in vorm'. Geen idee waar ze het op baseren.

La Primavera

Of Matthews nou voor groen gaat ja of nee. Punten voor de groene trui zal hij wel halen. En eerste wordt hij in beide gevallen niet. Want Sagan. Dus ik snap niet zo goed wat dit moet uitmaken voor het wel/niet meenemen van Matthews.

Rawolf

Hebben jullie Bardet?

twijfel vooral tussen Bardet en A Yates nu

Valvuillerdemoz

Hier geen Bardet. Maar ook geen Yates. Maar als ik nog ga wisselen staat Yates wel hoog op de verlanglijst.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Uran en laporte

arjenzvob

Ik interpreteerde het interview met Matthews als gekunsteld glimlachen (net als Spekenbrink) maar eigenlijk denken.... Dit wordt m niet. Op het eind zag ik de vertwijfelde Matthews weer zoals 2 weken geleden. Pure amateurpsychologie uiteraard, maar ach... Het schudt de boel weer een beetje op hier haha.

dvansteenis

Movistar levert me echt hoofdbrekens. Landa na de giro? Quintana over the Hill? Valverde te oud voor een Ak? Een team zonder movi’s lijkt me met al die klimmers ook gekkenwerk!

Threeohthree

'@La Primavera: Nou omdat het misschien kan betekenen dat hij niet gaat sprinten voor een 6de plaats bij de pannenkoek etappes en je daardoor misschien beter af bent met Ewan of Trentin.

jsprunk

Mooi die paniek om Matthews altijd :)
Twee seizoenen geleden, toen hij een vrije rol had, goed was voorbereid en zogenaamd een goede lead-out had, werd hij in de eerste massasprint knap 9e.
Vorig jaar, toen hij puur als knecht van Dumoulin ging, zonder leadout en hij aangaf het groen niet te willen verdedigen (want zinloos tegenover Sagan), begon hij in de eerste sprint met een 7e plek.

Dit seizoen zal het er ergens tussenin zitten ;)

La Primavera

'@Threeohthree Ik geloof daar niet zo in. Sprinters zijn sprinters. Die sprinten normaal gesproken gewoon mee. Zou wat zijn als iedere sprinter afhaakt omdat ze geen 1e gaan worden in de sprint. Maar je moet het zelf weten ofcourse. En waarom zou Trentin dan wel mee sprinten? Die plaats ik niet veel hoger in de vlakke sprint als Matthews.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Heb Matthews vooralsnog wel mee, maar meer omdat ik qua budget nu gewoon beter uit kom. Als ik een half miljoen over had had ik echter wel Ewan genomen denk ik. Verder heb ik persoonlijk gewoon liever een Matthews die er vol voor gaat dan een net niet Matthews die etappes wil uitzoeken maar uiteindelijk altijd achter Sagan zal eindigen in die etappes.

Wijon

In dat geval: even naar de bookies om een tientje in te zetten op Matthews voor plek 8 in etappe 1.

Starlynk

'@Primavera: Maar bij Sunweb kunnen ze er wel voor kiezen om Bol een of twee vlakke sprints te laten doen i.p.v. Matthews als die niet voor groen gaat, en of ze dat vooraf zullen aankondigen zodat je er rekening mee kunt houden in je Scorito betwijfel ik ten zeerste ;)

HavanaClub

Teuns of benoot?
Teuns iets sterker, benoot teampunten ewan (mocht ewan het goed doen, die heb ik niet) en jongeren punten

Woods of Schwachmann?
Woods bergop beter, maar mogelijk geen volledig vrije rol als uran of TJ het goed doet. Schwachman voor de heuvels en teampunten sagan.

M@thijs

Ik vind schwachmann te zwak man dus doe maar woods

mactjappie

Iemand een idee of Stuyven los kan/mag gaan in de sprintetappes.
Zit nog met 1 miljoen en 1 keuze te maken.
Stuyven/gVA of mijn tijdrit versterken met Dennis.

Stagiair

Ik ben nog op zoek naar een 750k renner (niet sprinter). Heb nu Benoot, maar twijfel nog omdat ook Wellens en De Gendt in de aanval zullen gaan. Iemand een beter alternatief?

Tourmalijn

Welke optie zien jullie meer punten pakken, Colbrelli en Matthews/Ewan en Nizzolo(EBH)?

Benieuwd naar jullie expertise;)

La Primavera

'@Stagiair Zou je GvA 250k duurder kunnen maken? Dan ben ik van mijn geld af.

Drossard Kudus

Voor het eerst sinds ik dit soort spellen speel heb ik nauwelijk iets aan mijn selectie veranderd. Thomas gaat alsnog niet mee. Ik heb het idee dat hij wel dik in orde is en klikte hem gelijk na zijn val in de selectie, maar ik heb hem er alsnog uitgehaald om een sprintploeg waarin ik 100% vertrouw op de been te kunnen zetten.

Van de top 7 sprinters is alleen Ewan er niet bij, voor de rest kan ik die etappes opvullen met sterke ploegmaten. Ook betrap ik mezelf erop dat een groot deel van de selectie, zonder daar echt op te letten, is ingericht op basis van de ploegentijdrit. De enige man die ik echt mis is Alaphilippe, maar om die erin te krijgen moet ik een flinke concessie doen, waar ik eigenlijk niet toe bereid ben.

zomaareens

'@mactjappie: ze hebben geen andere sprinter in die ploeg toch/(stuyven)? Ik twijfel ook over hem in een ander spel zonder budget. waar je alleen maar punten daguitslag krijgt. Als ie vlak meedoet heeft ie veel scoringskansen en moet ie erin. Anders beter een klimmer denk ik.

Kip

Ni?

1 2 ... 81 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.