Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 85 ... 175 176
Cycling88

Voor de liefhebbers, dit is mijn verdeling.
Succes allemaal!

Klassementsrenner 8 € 22.000.000
Klimmer 1 € 4.500.000
Tijdrijder 1 € 1.000.000
Aanvaller 2 € 3.250.000
Sprinter 7 € 21.750.000
Knecht 1 € 500.000
Totaal 20 € 53.000.000

Elpiedro

Ab Normaal: http://www.cyclingnews.com/news/pinot-i-want-to-show-the-real-me-in-the-tour-de-france/

raymankapeens

Tourminator loopt zand te strooien

FrankSteenbergen

Waarom? Pinot zegt dat toch gewoon in dat interview?

Ludi

Een Pinot hebben die in de bergen gewoon gaat klappen is misschien nog wel een fijnere kopman dan een Pinot die plekje 6 zou gaan verdedigen.

Rad

Die gaat echt wel zijn punten pakken als hij de juiste vorm te pakken heeft. Is het niet via het algemeen klassement, dan is het wel via etappes / bergklassement.

Bergbeklimmer

Wat denken jullie? Rijdt Ewan de Tour uit? Tot nu toe heeft hij nog geen grote ronde uitgereden... Verwachten jullie dat hij meer punten pakt dan Groenewegen?

Jeromb

'@jsprunk met een risicoloos maar goed team kan je natuurlijk wel winnen. Alleen dan concurreer je dus met duizenden andere mensen die hetzelfde hebben geprobeerd en dan is de kans dat jouw variant van wat iedereen ongeveer verwachtte wint niet zo groot.

Als je echter bijvoorbeeld geen Thomas, Sagan en Bernal hebt dan heb je dus gegarandeerd een sterk team in de breedte en als die renners het slecht doen is de kans dat je wint van die duizenden andere mensen vrij reëel. Maar als je van je vrienden wilt winnen of gewoon redelijk hoog wilt eindigen kan je denk ik beter safe spelen.

Ralph123

Ik twijfel over Quintana, heeft er de hele tijd in gestaan. Rede vooral omdat er veel boven de 2000 meter geklommen gaat worden. Maar ik vind Quintana eigenlijk helemaal geen leuke renner. Toch maar Bardet doen, of niet. Of wel. Denk een stuivertje opgooien.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik denk dat Ewan in ieder geval wil uitrijden, in tegenstelling tot in de giro. Of dat lukt is een tweede vraag.

Gerardv

Volgens mij wil elke sprinter winnen op de Champs-Elysees, dus ik verwacht niet dat sprinters vrijwillig afstappen.

Poeksel

'@jeromb: Je overschat de rol van het team denk ik. Om te winnen moet je het vooral goed doen in de dagopstellingen.

Bergbeklimmer

Kan kloppen. Maar wat zorgen baart is dat Ewan vroegtijdig opgaf in alle 4 grote rondes die hij reed (al is de reden dat hij stopte in de Giro dit jaar bekend).

Gerardv

In twee van de vier grote rondes die Ewan reed stapte hij vrijwillig uit de ronde. In die andere twee haalde hij twee DNF's, omdat hij in etappe 10 en etappe 15 de finish niet haalde. Dat was in de Vuelta van 2015 en de Giro van 2017. Nu vraag ik me af hoeveel waarde je daar aan wilt hechten.

gesink/dekker

'@hofsje
Op dit moment zou je haast zeggen , iig Dennis mee nemen? Waarom?
Zit er over te twijfelen Schachmann te vervangen door Dennis en die 500.000 te besteden up te graden. Iemand advies waarom Dennis?

michelvz1975

Van Aert zal voorbereiden voor Groenewegen en niet meesprinten om de punten... naast itt en ttt zal hij wellicht minder punten scoren dan boasson of Nizolli. Wat vinden jullie?

Ludi

Ewan is nu 24 en was toen 20 en 22. In die rondes reed Orica voor een klassement met Chaves en Yates (toch?) en was sprinten een beetje bijzaak. Deze Giro stapte hij af om in de Tour de rijden. Hij heeft het zelf over minimaal 6 maar misschien wel 8 sprintkansen. Nu rijd Lotto voor Ewan en mogen Benoot, De Gendt en Wellens het zelf uitzoeken. Ze rijden dus met een hoop jongens die Ewan sowieso omhoog gaan duwen en een paar jongens die een beetje rond gaan fietsen achter het peloton als ze niet in de ontsnapping zitten denk ik.

arjenzvob

Dit is de fase dat mensen paniek-aankopen gaan doen. Sterk blijven mensen! Geloof in je eigen analyses! Succes haha!

jsprunk

'@Jeromb: ik snap de theorie, maar ik vraag me af of die klopt. Volgens mij is het kiezen van de juiste dagopstellingen/kopmannen uiteindelijk belangrijker dan het kiezen van de juiste man die verrast

Tourminator

Hij zegt in ieder geval niet vol voor het podium te gaan.

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/236882/pinot-gaat-in-frankrijk-afrekenen-met-het-verleden-wil-de-echte-ik-tonen

'Ik moet mijn krachten niet verspillen. Het is niet erg als er in Parijs een paar renners boven mij in het klassement staan. Ik wil gewoon nergens spijt van hebben daar.

Imbatido

Is zonder Alaphilippe zelfmoord? Vorig jaar heb ik dat ook gedaan, pakte het erg slecht uit. Vooral omdat ik hier en daar een kopman miste (Mende bijvoorbeeld). Nu weet ik opnieuw niet goed wat ik met hem aanmoet. Het voelt alsof ik hem niet echt mis. Maarja, als je hem neemt stel je hem dan elke bergrit op? Naar de Planche des Belles Filles bijvoorbeeld? Hij kan elke dag toeslaan in principe. In een normaal spel zou ik hem er direct inklikken, maar bij Scorito blijft hij toch een vreselijke renner voor mij.

Rawolf

Ik zit wat te dubben met de plek van 1 mil in mijn selectie. Tejay verwacht ik weinig van in de bergen, Dennis geen idee wanneer op te stellen heb nu van Avermaet maar wat gaat hij kunnen in die paar heuveletappes waarvan sommige al vrij zwaar zijn voor hem?

Derailleurtje

Ik zit ook met Tejay in mijn maag, reed wel goed in de Dauphiné...

daannnnn

Mijn laatste twijfel en dan kap ik ermee, behalve als er nog andere feiten uit de ploegenpresentaties komen:

Schachmann en Nibali vs GvA en Kruijswijk.

Schachmann niet helemaal duidelijk wat zijn bedoelingen zijn, terwijl Greg daarentegen de vrijheid heeft. Schachmann heeft meer laten zien dit jaar en zijn ploeg is een stuk sterker naar mijn mening.
Nibali voor dit bedrag een koopje, mits de giro hem niet te zwaar is geweest. Kan alles of niks worden. Kruijswijk een goed team en kan hoog eindigen in het klassement, helemaal als je kijkt naar het parcours. Laat het vaak zien in grotere rondes, alleen nooit een grote puntenpakker wat betreft Scorito.

Iemand hier nog een mening over?

sprintgeit

'@daannnn,
Helemaal eens met je uiteenzetting :D Nu nog kiezen, welke van de factoren je zwaarder gaat wegen!

1 2 ... 85 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.