Wat betreft Teejay, die heeft inderdaad een goede Dauphine gereden. Maar zijn eindklassering is voornamelijk te danken aan zijn ITT. Zijn verdere individuele uitslagen zijn niet per se denderend. Met een nog breder veld in de Tour verwacht ik dus niet heel veel van hem naast de ITT en TTT. Vorig jaar ook geen goede etappe uitslagen gereden, behalve de TTT. Niet bepaald een aanvaller.
!De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!
Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.
Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!
Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
Jorik & Thomas
Het zal vast een keer besproken zijn; ik kan het niet terug vinden. De rol op het vlakke van Stuyven, Matthews, Boasson Hagen, Bol, van Aert, Colbrelli is me inmiddels door verschillende artikelen/ interviews helder en herleidbaar. Maar over Trentin krijg ik maar geen informatie gevonden. Heeft iemand hier een bron van? En anders mening over?
"Luxeknecht Valverde
Quintana en Landa delen dus het kopmanschap in de aankomende Tour, maar wat is nu precies de rol van Alejandro Valverde? De wereldkampioen is de laatste weken namelijk uitstekend op dreef. “Ik start zonder enige druk. Ik ben hier om de kopmannen te helpen”, aldus Valverde, die vier jaar geleden nog het podium wist te halen."
Gevalletje 2 vechten om een been en de 3e …………………………??
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.