Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 86 ... 175 176
Jeffrey81

Schachmann is moe, Nibali heeft de Giro al gereden, GvA heeft geen topseizoen en Kruijswijk is ziek geweest.

Kortom: allemaal links laten liggen ;)

daannnnn

Wat betreft Teejay, die heeft inderdaad een goede Dauphine gereden. Maar zijn eindklassering is voornamelijk te danken aan zijn ITT. Zijn verdere individuele uitslagen zijn niet per se denderend. Met een nog breder veld in de Tour verwacht ik dus niet heel veel van hem naast de ITT en TTT. Vorig jaar ook geen goede etappe uitslagen gereden, behalve de TTT. Niet bepaald een aanvaller.

WCEendT

!De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!

Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

Jasperdewaal11

Vorig Seizoen was hij nog BMC-er en nu is hij EF en weet niet of je die gasten in de Giro tekeer hebt zien gaan.
Die hebben kennelijk iets te pakken.......flow?!?

netraam94

'@randomwielerliefhebber ik zit met hetzelfde in m'n maag wb dennis. als hij die itt wint is hij als kopman het wel waard, maar waar kan je hem verder nog opstellen?

GlennTour

Schachmann of Kwiatowski?

ebel1999

Dan zit je toch opeens te twijfelen om Thomas in je team te zetten! Nog niet over getwijfeld, maar INEOS (SKY) heeft elk jaar alles zo onder controle. Al helemaal met zulke lange klimmen in de 3e week.

Gerardv

Voor mij is Dennis een low risk - low reward renner. Je kan er vanuit gaan dat hij aardig scoort in de TTT en goed scoort in de ITT, maar verder zou ik niet weten waar hij punten moet pakken.

BasV

Het zal vast een keer besproken zijn; ik kan het niet terug vinden. De rol op het vlakke van Stuyven, Matthews, Boasson Hagen, Bol, van Aert, Colbrelli is me inmiddels door verschillende artikelen/ interviews helder en herleidbaar. Maar over Trentin krijg ik maar geen informatie gevonden. Heeft iemand hier een bron van? En anders mening over?

Bergbeklimmer

Vertel, wat is de rol per renner? :-)

Van Aert moet knechten.
Boassson Hagen gaat niet sprinten op het vlakke.
Colbrelli ook niet.
Matthews vraagteken.

user26842

Ik zoek eigenlijk een sprinter voor de vlakke maar ook met een heuvel erin.
budget is alleen 1 miljoen.
Ik heb nu M.Cort.
Iemand andere suggesties of opmerkingen daarover.

jsprunk

Cort sprint nooit meer mee op het vlakke, die zal een vlucht uitkiezen om ergens te kunnen winnen.

Ab Normaal

'@peun
Bonifazio

Treenert

"Luxeknecht Valverde
Quintana en Landa delen dus het kopmanschap in de aankomende Tour, maar wat is nu precies de rol van Alejandro Valverde? De wereldkampioen is de laatste weken namelijk uitstekend op dreef. “Ik start zonder enige druk. Ik ben hier om de kopmannen te helpen”, aldus Valverde, die vier jaar geleden nog het podium wist te halen."

Gevalletje 2 vechten om een been en de 3e …………………………??

Treenert

Hofstëtter is exit, is er nog een ander 500k-sprintertje die ik over het hoofd zie? Mag ook in een pb uieraard

Ajvenema

'@peun: iig geen Cort, maar qua naam zit je wellixht in de buurt:)

arjenzvob

Koen de Kort? 😉

romanoww

'@Treenert, Turgis?

user26790

Ik stop er mee mee en zie wel wat het wordt. Mijn enige hoop is om mijn 88% van de giro te overtreffen en boven de 90% uit te stijgen.

Poeksel

'@Basv: https://www.greenedgecycling.com/news/mitchelton-scott-name-team-to-support-adam-yates-at-tour-de-france gelezen?

Bergbeklimmer

Enige twijfel:

Barguil/Pinot of Alaphilippe/Van Avermaet

Of eigenlijk:

Barguil of van Avermaet?

Pinot of Alaphillipe?

Laatst gewijzigd
laupie

https://www.standaard.be/cnt/dmf20190704_04493632

Staat een stuk van Stuyven tussen, maar kan nog steeds niet opmaken of hij nou wel of niet gaat sprinten op het vlakke.

Bob

'@bergklimmer: waar haal je vandaan dat Colbrelli niet op het vlakke gaat sprinten? Bookmakers noteren hem hoog voor de 1e dag bijvoorbeeld.

Rawolf

Ik zou Dennis sowieso niet opstellen in de ttt, heb genoeg renners van betere ploegen.

Denk dat ik hem maar thuis laat voor GvA

Zadelpen

Heb het vermoeden dat zowat iedereen de Seelig van deze tour mee neemt. Zit er daarom te denken om hem niet te kiezen.

Lastig , lastig...

1 2 ... 86 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.