Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 87 ... 175 176
Wijon

Nog een plekje over in het sprint team, Bonifazio, Garcia of Phillipsen zijn de opties denk ik zo. Welke gaat het meeste top10 rijden?

Inferno182

Allerlaatste twijfel: Gaudu of Guillaume Martin. Help me out please

Jopster

We hebben weer een nieuwe podcast voor jullie met onze scorito tips voor jullie. We bellen met wereldkampioen Buchli. We spreken hem over BEAT cycling club, zijn toekomst en hoe hij de Tour de France gaat beleven. Zien we Buchli zelf een keer in de Tour de France? Hij vertelt over zijn weg naar de Olympische Spelen volgend jaar in Tokio. Verder bespreken we het afgelopen weekend.
We hopen dat jullie weer luisteren en genieten!

Doe mee met onze subpoule en win een flesje rood.

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/eddie-the-eagle/id1461469554#episodeGuid=https%3A%2F%2Fpinecast.com%2Fguid%2F0ba616ac-90f2-4698-b593-95d0369464aa

Subpoule:
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2019/eddie-the-eagle?code=3373ef3b-ed92-4ee3-8f2e-5291b2029f46

La Primavera

Stuyven gaf net bij de ploegenpresentatie aan 4 á 5 kansen te zien deze tour. En misschien meer maar dat was afhankelijk van hoe de Tour verloopt.

Nul verstand

Kent iemand nog een sprinter van 500.000?

leonstar

Vandaag het stukje van wout van aert gelezen en toch nog een wijziging in mijn team gemaakt. Van aert en poels eruit (verwacht een hele sterke poels) en fuglsang en benoot erin. (Benoot kan ook kragh/calmejane worden)
Ben nu al bang dat ik daar spijt van ga krijgen😬

Poeksel

'@Nul verstand: Haller

Hoekie13

'@Wijon Phillipsen gaat lead-out spelen voor Kristoff, de rol van Garcia t.o.v. Colbrelli is niet helemaal duidelijk, dus ik zou gaan voor Bonifazio.

Nul verstand

Om wat budget vrij te maken, kan ik Kristoff downgraden voor Laporte. Ik twijfel zelf of ik dal wel moet doen. Zijn die renners vergelijkbaar? Hoe goed rijdt Laporte bergop?

Bergbeklimmer

@Leonstar: Van Aert krijgt nog wel eigen kansen hoor. En heeft daarnaast nog een tijdrit. Wie weet zelfs nog wat puntjes voor de jongerentrui.

PuritoPurito

Wie zien jullie het vaakst top 10 eindigen?

Van Aert (3 heuvel/punchetappes en ITT)
Van Avermaet (3 heuveletappes)
Hagen (5 kansen volgens ploeg)
Colbrelli (massasprints(?) en/of heuveletappes(?))

Bergbeklimmer

Van Avermaet misschien nog ergens in de vlucht.

Niels de w

Heren,

Kan iemand mij overtuigen? 2 renners van onderstaande 4

Pinot
Fuglsang
Landa
A. Yates

Is geen gemakzucht, ik kom er gewoon niet meer uit..

Treenert

'@zadelpen: en wie mag dat dan zijn? Selig was altijd zo'n 750K dus je bedoelt Pasqualon?

WCEendT

Lasitg Niels, ik heb ze alle 4 op het moment...

HavanaClub

Ik heb nu benoot en schwachmann als aanvallers.
Optie zou zijn om te switchen naar gva en mollema.
Mollema gaat vast en zeker een keer mee zitten met ontsnapping en dan kans maken op etappe, maar welke dag wordt de grote vraag.
Gva matig seizoen maar altijd goed in de Tour.
Benoot goed seizoen maar ook Wellens en de Gendt van ontsnappingen mee, dus welke dag gaat Benoot her doen.
Schwachmann goed seizoen maar duurt het seizoen niet te lang? Wel voordeel van teampunten sagan.

Wat zouden jullie doen?

Treenert

Wie gaat TDD uitspelen en in welke etappe is mij een te groot risico, eens?

Harderijder

'@Havana, ik heb ze geen van allen, haha

Martijn Sollie

Welke combi is beter vinden jullie?

Poels schachmann
Of
Nibali konrad

arjenzvob

Bacardi cola is de beste combi...
Ik word een beetje suf van al die vragen om hulp. En dan houdt Kevinraar zich nog in. Die zal zich wel elke dag melden welke opstelling hij moet doen en wie als keptun

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Inderdaad Arjen, ik ben vooral een lezer, maar alleen maar vragen A of B zonder argumenten vind ik vrij zinloos.

Waar ik vaak de fout in ga is te veel sprinters (met de gedachte dat sprinters altijd in top 10 eindigen in sprint ritten), waardoor ik bij de eindafrekening de mist in ga.
Echter wil ik nu wel meer klassement mannen nemen, maar er zijn er maar weinig waar ik echt vertrouwen in heb.

La Primavera

'@Sjonge Jonge Probeer van tevoren voor iedere rit het meest logische scenario te bedenken. Kwalificerend in vlakke sprint/heuvel sprint/overgangsrit/bergrit etc. Aan de hand daarvan kan je dan een mooie balans vinden in het aantal renners die je daarvoor nodig hebt.

En wat betreft het vertrouwen. Mooie kans om bepaalde renners een laatste kans te geven. Bijvoorbeeld een Porte, weinig mensen nemen hem en als hij goed rijdt heb je dus gelijk een onderscheidende puntenpakker. ;)

fietsumerin

Verwachte jullie nog wat van Bettiol? Bezig aan aardig jaar tot nu toe en kan redelijk punchen en tijdrijden ?

Starlynk

Mijn laatste grote afweging blijft eigenlijk dezelfde als helemaal in het begin: wel Thomas of geen Thomas? Als ik Thomas kies, dan vind ik dat ik all-in moet gaan op Ineos met ook Poels & Kwiatkowski (en uiteraard Bernal). Zonder Thomas kan ik mijn bergteam versterken met een 3,5m en 3m klimmer die ik nog niet heb en klik ik Matthews er ook bij die ik anders niet heb. Zal er nog wel even over blijven twijfelen :)

snoek1974

Thomas erin of eruit is een overweging die je kan delen want daar zullen er meer over twijfelen aangezien er veel twijfels zijn over renners maar Thomas en 500 k renner staat gelijk aan Bijv Bardet en Pinot of Quintana / Landa .

Of tactische keuze tussen laatste drie miljoen naar een klassement renner , een sprinter of een aanvaller en ergens anders upgraden . Maar het leukste is zelf puzzelen en de tour is verdomd lastig dit jaar , zie weinig echte koopjes bij zowel de sprinters als bij de klimmers , misschien paar in de 500 / 750 klasse maar dat zouden wel gokjes zijn .

Het leuke voor keuze Thomas zou zijn dat het een alles of niets is aangezien nr 7 tm 9 van je selectie dan aanvallers moeten zijn vanuit de onder de miljoen en dan kan het net zo goed zero pointers zijn , maar wint Thomas de tour en kies je de juiste drie goedkope aanvallers dan eindig je misschien wel bij de eerste honderd in de algemene poule .

Dus Starlynk blijf vooral puzzelen

1 2 ... 87 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.