Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 88 ... 175 176
Valvuillerdemoz

Same here Starlynk. Alleen heb ik Matthews al wel. En ik vind drie Ineos sowieso wel genoeg. Ik mis vooral Kruissie en Fuglsang. Die zou ik ipv. Thomas kunnen hebben. Kijk ik echter naar de verwachte punten op basis van het verleden dan haalt Thomas in zijn eentje waarschijnlijk toch meer punten dan die twee samen. En dan moet ik ook nog een Herrada, of zo, inleveren. Kan ik wel weeer Kwiat naar Poels upgraden., maar das dan weer niet echt upgraden, ben ik bang. Dus voorlopig blijft dan toch Thomas erin.
Of: alleen Kruiswijk dan maar proberen? Moet er een sprinter af. En dat vi d ik met 6toch al minimaal. Zo blijft het nog wel ff dubben tot zaterdag denk ik.

HansFuentes

Avond mannen!

Laatst gewijzigd
Jpjedi

Ik zit altijd >90% maar heb me werkelijk nooit bezig gehouden met aanvallers. Dan kun je net zo goed gaan bingo’en.. sleutel ligt in sprinters/GC verdeling en de eerste klap met de TTT->geel. Dan pak je week geel + teampunten. Maar welke ploeg heeft zin om de trui te gaan verdedigen? Das de vraag die je moet stellen.

Tijdrijder hoe je ook niet mee te nemen voor die ene itt waar de meeste GC rijders sowieso ook scoren.

Sjas Patatje

Zijn er meer mensen met 1 Ineos renner? Ik twijfel of dit wel genoeg is....
En wat ik ook al las; ga je voor Thomas, ga dan all the way met drie andere teamgenoten erbij.

04398

Interessant interview trouwens op sporza met Lefevere, Allaphilippe krijgt minder vrijheid dan vorig jaar, zal hij dan meer moeten knechten voor Mas en dan op de heuvel aankomsten en 1 a 2 bergetappes richten. dan is 2.5 mln opeens wel behoorlijke investering, maar het blijft natuurlijk wel Alahilippe

laupie

'@Hans Ik zit dit jaar ook zeker duurder in de sprinters, toch een beetje de onzekerheid van de klasbakken en in minder mate koopjes tussen de sprinters.

Sjonge Jonge

'@04398: ik denk dat lefevre bedoelt dat flip minder ruimte van zijn concurrenten zal krijgen.
Dan nog is het maar de vraag of hij zijn prijskaartje van 2,5 miljoen waard is met een paar heuveletappes. Ik denk dat er dit jaar meer renners hun zinnen hebben gezet op de bollentrui

Gladiool

Hier hetzelfde. Bergteam voelt erg karig en had ik best wel wat extra miljoenen voor gehad. Kom eigenlijk 2 miljoen te kort voor mijn ideale team, hoe ik ook puzzel.

@04398. Dat haalde ik niet echt eruit. Flip zegt zelfs letterlijk dat er wel wat ritten liggen waar hij een begin kan maken voor de bollen..

HansFuentes

Laupie: durf je het ook met 6 en een halve klassementsman aan? Of slaan de stoppen nu bij mij door..

danusz1986

Dennis, TJ, Gaudu of Bilbao??

Nylz

Anders noem je ff 4 totaal verschillende renners.

Maxover

Schachman of barguil? Geloof niet dat zowel barguil en schachman stil gaan zitten, barguil lijkt in vorm?

Pirata

Kwiatkowski of Poels? Heb op dit moment Kwiat en dus half miljoen over, maar zou hem kunnen upgraden naar Poels. Kwiatkowski in potentie een kandidaat voor het geel in etappe 3 en heeft een hele behoorlijke tijdrit. Poels ijzersterk seizoen en zal denk ik lang mee kunnen in de bergen, misschien paar goeie noteringen en een top 10 klassering. Maar zal hij genoeg scoren om zijn geld waard te zijn? Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Caene91

'@HansFuentes:

Ik alvast wel.. Als dan in de drie weken Tour blijkt dat je de juiste namen hebt gekozen binnen die 'zes en een halve' en verder geen grote tegenslagen hebt doe je mee voor de echte top..

Het is een risico dat je neemt in zo een geval. Ik wil nu niet opscheppen maar het is relatief eenvoudig om +90% of zelfs +95% te scoren. Bekertjes genoeg, de Half of Fame daarentegen. een wilde gok die ook zomaar eens kan betekenen dat je faalt en maar +-60% scoort. Die afweging moet jij zelf maken..

@Wielermax:

Barguil! 100%!

Schachmann is bezig aan een fantastisch seizoen maar houdt hij die vorm aan? Daarbij zitten er nog heel wat toppers in zijn team en is het zijn eerste Ronde van Frankrijk. Barguil daarentegen.. Die zie ik vlammen. Binnen de ploeg zal er geen probleem zijn om te doen wat hij wil doen in deze Ronde. Een goeie vorm en er mentaal helemaal bovenop, die gaat 2017 minstens evenaren ;)

Enorm, maar echt enorm, veel respect voor Warren Barguil trouwens. Wat een renner! (Altijd wel fan geweest)

La Primavera

Probleem bij Barguil is dat hij dezelfde plek in de selectie opvult als Flipje. En je dus in bergetappes zowel Barguil als Flipje op moet stellen. Schachmann heeft zijn eigen specifieke etappes waar hij kan gaan scoren.

danusz1986

Ik zoek een klimmer voor 750k. Ik kom alleen aan G. Martin rest van de 750k spelers zijn veelal aanvallers. Daar waar ik al Kwiat, WvA en Flip heb.

Nylz

> 90% is hartstikke leuk maar ik wil gewoon winnen.

danusz1986

Heb Herrera erin geklikt. Heb 5 klassementrenners, 4 klimmers, 3 aanvallers en 8 sprinters.

M@thijs

Begin nu te twijfelen aan flipje dus wat denken jullie wat de meeste punten opleverd ( 1 sprinter 1 aanval en 1 klassement qua ?

flipje-konrad- laporte of herrada- bardet - bonifazio

Caene91

Als je Barguil ziet als de renner die hij in 2017 was of nog ietsje beter nu door meer ervaring te hebben dan kan je hem zien als klassementsrenner. Loulou is de aanvaller/puncheur/..

Voor mij een groot verschil maar dat hangt af van hoe jij Barguil ziet natuurlijk.

Vens1985

Laatste twijfel....
D. Martin/Uran/Valverde/Nibali...

user26842

3 miljoen voor 2 sprinters.
team momenteel is
sagan
viviani
Groenewegen
Kristoff
colbrelli
matthews
bonifazio
pasqualon

de twijfel zit hem in colbrelli en bonifazio

gaat colbrelli mee sprinten op het vlakke of beter hun Allebij naar laporte en nizollo switchen.

ik kom er niet meer uit.

Jpjedi

Veel te veel sprinters

Twaburov

Bonifazio kun je er beter uitgooien

Rawolf

'@Jpjedi wie stel jij dan op in etappe 5 bv?

1 2 ... 88 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.