Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 100 ... 144 145
Nul verstand

Tja, niet verwacht dat Herrada vandaag mee zou gaan. Mijn andere aanvallers (De Gendt, Gilbert en Hagen) zijn dan niet mee... Daar gaat m'n 51ste plaats!

Je kunt niet altijd zes gooien natuurlijk:)

JimKro

Go Oereboeroeroeroee!!

mentsjov

Ik merk toch meer en meer dat je beter op gevoel moet selecteren. Hoe meer ik me verdiep in interviews etc hoe vaker ik de verkeerde keuzes maak. Zie vandaag: Teuns en Gilbert. Teuns thuis gelaten en Gilbert kopman gemaakt ipv Aranburu, vanwege zijn twitterbericht.

Ajvenema

Ja jongens, Teuns is gek, en Gilbert is metaforischer dan we dachten:)

bartje

'@ Nul ik had Herrada ook niet verwacht vandaag..ik heb alleen Stybar in de kopgroep, maarrrrrr die is wel kopman dus ik duim nog ff dat hij hoog eindigt vandaag..

arjenzvob

Sanchez en Aranburu (c) mee. Teuns gebankt.

ditisdavid

Niemand mee, zal wel uit de 90% vallen vandaag dan.

Kpenty

Stybar in de kopgroep wel captain gemaakt ipv Gilbert. Teuns last minute vanochtend voor het werk er uitgehaald door het interview. Zo zie je maar dat je soms beter het forum en de interviews kunt mijden en je gevoel volgen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nasibal, vandaag heb je hem toch wel opgesteld, mag ik hopen?

En dan wel als kopman?

Laatst gewijzigd
Treenert

Niemand in de kopgroep en 20 man voorop, dat wordt sprokkelen. Met een verrassende winnaar (Guerreiro of zo) kan de schade meevallen.

Laatst gewijzigd
pedro

Ik begin nu ook te denken dat het beter is zonder inside info te spelen. Gister G.Bennett vervangen door Higuita nav hun interviews(want leek zwaarder te zijn geblesseerd dan Higuita). Vandaag last minute Teuns eruit gehaald en Gilbert er toch in en weer pakt het helemaal verkeerd uit, Gilbert zelfs ook captain gemaakt terwijl ik v.d Sande wou nemen(want gister 51e gefinished dus klom verreweg t beste van de snellere mannen). Nu alleen hem in kopgroep dus zal hopelijk op 90% blijven hangen.

danusz1986

Sprinters rijden makkelijk over de berg.

danusz1986

Daar gaat mij top 25 score overall.

vevie

Heb je van der Sande en denk je dat je hem erin hebt geklikt, om net na de deadline toch te zien dat dit niet het geval is.... zonde, zonde en nog eens zonde!

bartje

Van winnaar naar sukkel in één kilometer: ik had Stybar als kopman....

master-pieter

Fijn dat Aranburu en Aberesturi geen slechte keuzes zijn.
Vandaag Aranburu kopman gemaakt. Pakt lekker uit

Jasperdewaal11

Goeie captain met Aranburu pays off finaly!! Was tevens mijn enige vluchter die mee was :p

Valvuillerdemoz

Sterke overwinning van Arndt hoor. Mooi voor Sunweb!
Aranburu knap tweede. Mooi voor degenen die hem mee hebben.
Ik niet, want ik heb hem vorige week rond 4 uur toch maar ingewisseld voor Fraile. Die heb ik vandaag natuurlijk opgesteld. Vandaag verder ook niemand van mijn team mee. Werkelijk Iedereen laat het afweten. De enigen die deze Vuelta wat opleveren, zijn Roglic, Lopez en Valverde en Bennet en Jakobsen af en toe, maar ja die heeft iedereen. Treurig einde van een matig Scorito-wielerseizoen.
Gelukkig waren de GT' 's zelf - inclusief deze Vuelta-- wel fantastisch.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Als ik mijn puntenaantal van vandaag zie, heb ik wellicht toch Nul verstand. Waar ik ging nog zo'n grote muil had op dit forum omdat het zo goed ging, ben ik vandaag op m'n muil gegaan. Mondje gesnoerd weer.

46 punten gehaald en gezakt van 51 naar 162. Toen ben ik er niet ziek van. Gewoon pech met de samenstelling van de kopgroep. Als je ziet dat Arndt wint, had mijn keuze met EBH in de kopgroep goed kunnen uitpakken. Daarnaast waren De Gendt en Gilbert ook geen slechte keuzes, denk ik. You have some good days, you have some bad days zeggen ze dan.

Ik ga weer met frisse moed naar morgen. Wel luxe problemen dan. Andere deelnemers moeten hun 9e en zelfs 8e plek in de selectie opvullen met een sprinter, terwijl ik 10 serieuze keuzes heb.

Morgen stel ik op:
- Lopéz
- Roglic
- Quintana
- Valverde
- Pogacar
- Chaves
- Bennett
- Kelderman
- Izagirre

Op de bank zet ik Latour, puur op basis van zijn prestatie op de slotklim gisteren.

Laatst gewijzigd
nasibal

GUERREIRO!

Uiteraard opgesteld.

Wouter Zin

Het moment dat je realiseer dat je keuze tussen EBH en v.d.Sande verkeerd was...het jojo-en in het klassement is weer begonnen

Benzardi

Dit is een 3de dag om snel weer te vergeten.
Gelukkig niet te veel gezakt, dus morgen alle ballen op mijn klimmetjes.
Dat zijn;

– Lopéz
– Roglic
– Quintana
– Majka
– Pogacar
– Chaves
– Rodríguez
– Latour
– Izagirre

Kelderman, Hart,Gesink op de bank.

Sjas Patatje

Het ging best lekker, maar de heuvel ritten nekken me. Daarin heb ik geen aanvallers die goed presteren. Fraille schikt zich in zijn knechten rol en Grosschartner heeft ook wel eens beter gereden. De talenten van EF (Higuita en Martinez) rijden aardig mee, maar ik had er meer van gehoopt. En Rojas, die er pas laat bij kwam, lijkt er ook alleen maar te zijn voor Valverde en Quintana.

En toch vind ik het mooi dat "goedkope" renners hoog eindigen in zulke etappes. Een goede les voor volgende keer wellicht.

En daarnaast had ik verwacht dat er een paar AK mannen al echt waren afgehaakt voor een goed klassement, maar dat is niet het geval. Chaves (10e) en Latour (14e) zijn de laagst geklasseerde. Als die twee morgen weer tijd verliezen, dan kunnen ze ook in de aanval in heuvel/berg ritten. En jammer dat ik Uran en Kruijswijk al vroeg ben verloren. En tactische zet met Bennett het nu beter uitgepakt. Alhoewel.... Wie had die valpartij verwacht in de TTT?

Een leuke eindscore is niet uitgesloten, maar het wordt geen 99,6 als bij de Tour de France.

Treenert

Team:
Roglic - Bennett
Lopez - Izagirre
Valverde - Quintana
Pogacar - Aru
Chaves

Hier zal de winnaar van morgen wel tussen zitten toch, maar wie?

Nul verstand

Aru zal wel weer teleurstellen.

1 2 ... 100 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.