Ik moest nog een kopman kiezen, iets onmogelijks voor een etappe als vandaag, het is Stybar geworden.
Ik twijfel nog tussen Jesus Herrada en Higuita, maar ik denk eigenlijk dat Higuita niet aan zal vallen vandaag, dus Herrada staat er nu in
Ik heb wel mezgec mee, die ik als enige sprinter in staat acht om aan te kunnen klampen.
De laatste twijfel is voor mijn laatste plaatsje, Degenkolb eens opstellen?
Welke renner is enorm goed in etappes die glooiend zijn, met een vervelende puist die als een tijdrit gereden kan worden, een aantal tientalle kilometers van de meet, na zware klassementsdagen, na bijna een week ploeteren, maar toch vroeg in de koers zodat de kopmannen toch nog net te kort staan om ze echt de ruimte te geven? Ik zou mn geld op die man zetten, had in de tour ook prima uitgepakt.
s.bennett, mezgec, venturini en aberasturi erin gezet samen met teuns en Gilbert.. gilbert was de oorspronkelijke captain maar na gisteren vervangen door mezgec.. gezien de weinige kansen gok ik erop dat de sprinters mee willen gaan in de ontsnapping. Wilde gok die mij veel plaatsen kan kosten maar ga er vol voor om te stijgen naar het bekertje.. Geen de Gendt of andere aanvallers in het team
Heb hart vandaag als kopman, gilbert lang overwogen, maar op die leeftijd is 2x achter elkaar echt goed zíjn in een aanval wel erg straf. Dus het was hij of Poels. Teuns krijgt nog dagje rust.Betere alternatieven heb ik niet zonder de gendt en bijvoorbeeld stybar. We gaan het zien.
5 ak mannen mee, die leveren veel zekere punten op vandaag, verder aangevuld met mezgec.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.