Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 99 ... 144 145
Yskoud

Wat vooral absurt is momenteel is dat je met de top-4 AK en Izagirre erbij al ongeveer 60 zekere punten hebt.

Ajvenema

Mezgec vanuit de vlucht? Die moet dat bergie wel aankunnen toch?

Papa Bart

Ik moest nog een kopman kiezen, iets onmogelijks voor een etappe als vandaag, het is Stybar geworden.
Ik twijfel nog tussen Jesus Herrada en Higuita, maar ik denk eigenlijk dat Higuita niet aan zal vallen vandaag, dus Herrada staat er nu in

Ik heb wel mezgec mee, die ik als enige sprinter in staat acht om aan te kunnen klampen.

De laatste twijfel is voor mijn laatste plaatsje, Degenkolb eens opstellen?

Jofferde

Toch maar Aranburu kopman.
Twijfel of Gilbert wel de benen heeft vandaag

Nul verstand

Zou niet weten wie ik ander aanvoeder moet maken. Dit is ook niet het ideale parcours voor De Gendt. Door het vlakke einde, zoek ik een renners met een goede sprint die in de kopman kan gaan zitten. Boasson Hagen bij mij. Niet gek toch?

dukeman

Heb ook Hagen als captain, maar voelt niet echt goed. Maar welke vluchter wel? Je weet dat een vlucht tot het einde draagt, Gilbert ging gisteren al, Teuns ging het vandaag rustig aan doen en De Gendt heb ik niet.

Casey

'@ Nul Verstand

Dit is prima voor De Gendt, hij zou prima weg kunnen rijden op dat klimmetje en weg kunnen blijven aangezien zijn tijdrit capaciteiten.

Nul verstand

'@Casey, denk niet dat dat klimmetje selectief genoeg is om echte verschillen te maken. Bovendien gaat hij het in de sprint niet redden. De types De Gendt etappes, waar hij in het verleden heeft gewonnen, kennen meerdere klimmetjes.

Laatst gewijzigd
Gids03

Valverde , mezgez , of hagen cap wie hakt die grote knoop door

Kaassoufflé

Aranburu, Gilbert of De Gendt als kopman?

Silent Hill

De Gendt natuurlijk.

Kaassoufflé

'@silent hill; ok, thanks

Platje

Moeten we Teuns op het bankje zetten door dat interview? Ik weet niet of ik het aandurf..

raymankapeens

Aberasruri staat overal hoog maar is wel gevallen stage 6 toch?

Ajvenema

Ja Teuns, is het de 4 puntjes voor Bennett waard om hem te banken? Leek wel redelijk zeker van zn zaak, maar volgens mij kan ie zich soms moeilijk inhouden...

S. Dauert

Er hoeft er maar eentje top drie te rijden om (meer dan) 40 punten binnen te halen. Compenseer je dat voldoende met truipunten?

ploep

Vrienden en vriendinnen de sprinters gaan het niet halen en daarbij blijft de kopgroep weg. Aanvallers + klassementsmannen erin dus. Hooguit een sprinter waarvan je denkt dat ie mee gaat aanvallen.

Ludi

Welke renner is enorm goed in etappes die glooiend zijn, met een vervelende puist die als een tijdrit gereden kan worden, een aantal tientalle kilometers van de meet, na zware klassementsdagen, na bijna een week ploeteren, maar toch vroeg in de koers zodat de kopmannen toch nog net te kort staan om ze echt de ruimte te geven? Ik zou mn geld op die man zetten, had in de tour ook prima uitgepakt.

Poeksel

Ah, een raadsel! Is het Geraint Thomas? Of Aime de Gendt?

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik heb uiteindelijk toch maar iets geks gedaan. Degenkolb van de bank gehaald...

Platje

s.bennett, mezgec, venturini en aberasturi erin gezet samen met teuns en Gilbert.. gilbert was de oorspronkelijke captain maar na gisteren vervangen door mezgec.. gezien de weinige kansen gok ik erop dat de sprinters mee willen gaan in de ontsnapping. Wilde gok die mij veel plaatsen kan kosten maar ga er vol voor om te stijgen naar het bekertje.. Geen de Gendt of andere aanvallers in het team

Papa Bart

Ik vind het toch wel heul spijtig dat de starts zo weinig worden uitgezonden, zeker op een dag als vandaag. Toch schitterend hoe de koers zich ontwikkeld?

Ludi

Heb hart vandaag als kopman, gilbert lang overwogen, maar op die leeftijd is 2x achter elkaar echt goed zíjn in een aanval wel erg straf. Dus het was hij of Poels. Teuns krijgt nog dagje rust.Betere alternatieven heb ik niet zonder de gendt en bijvoorbeeld stybar. We gaan het zien.

5 ak mannen mee, die leveren veel zekere punten op vandaag, verder aangevuld met mezgec.

Pim96

Toch best jammer dat de etappe pas vanaf 3 uur wordt uitgezonden. Juist wel leuk om te kijken wie er in de vlucht terecht komt. Extra spannend met het opstellen van team met aanvallers....

DvH6

Hij stond er natuurlijk in voor vandaag, maar Teuns zei in het flitsinterview gisteren nog morgen neem ik een rustdag, ik dacht een voordeel te hebben door dat te weten..

1 2 ... 99 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.