Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 98 ... 144 145
Rawolf

Wat hebben mensen hier met Rojas? Die rijd 200% in dienst van de ploeg en gaat echt geen goeie uitslag rijden.

maxverton

Lastig dagje morgen ik heb voorlopig de volgende namen staan:

Ebh
Mal
Valverde
Venturini
Mezgec
Gilbert
De gendt
Aranburu
Higuita

Wil eigenlijk sowieso nog roglic erin voor de zekere puntjes. Maar ja voor wie moet hem er dan in doen?

Jofferde

'@iL PirAadta

Ik twijfel dus ook over Martinez.
Heeft me nog niet kunnen bekoren deze Vuelta.

Op basis waarvan verwacht je morgen iets van hem?

Aadjenr11

'@jofferde puur op gevoel. Zoveel tegenslag in het team, daar moet iets tegenover komen te staan. Gilbert was vandaag al mee dus twijfel nog tussen die 2.

Jofferde

Ik pak hem dan maar mee voor Pogacar. Die 4 zekere punten zijn me de gok wel waard.

Had eerst Padun mee, maar na het interview van Teuns heb ik Padun er maar uitgehaald

Poeksel

GIlbert heeft er zin an: https://twitter.com/PhilippeGilbert/status/1167481695160995840

Aadjenr11

'@poeksel dat maakt het makkelijker thanks

Nul verstand

Dankje Poeksel, je hebt meteen mijn team gecomplementeerd.

Poeksel

'@Random: Movistar stuurt toch altijd één of twee renners mee bij een grote ontsnapping? Al is het maar voor het ploegenklassement.

Jofferde

Poeksel heeft ook meteen mijn kopman gemaakt. 🤣

Treenert

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=IGewubKc3Mo

7,4 km van dit is echt teveel van het goede voor de sprinters

Harderijder

Verwachten jullie nog iets van de INEOS mannen vandaag? Of wordt het weer een teleurstelling..?

skylimit

Ik weet niet waarom hier zoveel over EBH gesproken worden, misschien omdat er weinig andere klinkende namen zijn die in een ontsnapping zouden kunnen ? Ik heb hem niet, dus ik hoef geen overwegingen te maken wanneer ik hem zou opstellen. Ik vind hem zo wie zo geen rijder voor de Vuelta, ok af en toe heeft hij een uitschieter, maar veel te onzeker en gezien het parkoers zag ik weinig kansen voor hem. Zul je zien dat hij vandaag mijn ongelijk gaat bewijzen, het zij zo, maar ik geloof er niet in.

S. Dauert

https://youtu.be/lHFL1ZHmveU Hier nog eentje van de Montserrat in de afdaling, vandaag rijden ze dus de andere kant op.

Aadjenr11

'@skylimit is ook geen vertrouwen denk ik, maar het is zonde als je zulke renners in je team heb en je selecteert ze niet. Hopen op een flinke groep die wegblijft en dat ze er dan net bijzitten.

S. Dauert

Vol op de aanval! Kamikaze! Wat denken jullie hiervan?

- Gilbert
- Bevin
- Mezgec
- Venturini
- Higuita
- Herrada
- Fraile
- Teuns
- Poels/Aberasturi (twijfel)

Ja dat zijn nul zekere punten! :-) Maar, je leeft maar één keer.

Ajvenema

'@poeksel, ik denk dat die ‘tomorrow’ van gilbert metaforisch is, al zou ik hem zeker niet uitsluiten...

Kip

Zijn walen metaforisch?

Lange

Gilbert vandaag

Jeffrey81

'@AJ dat weet ik wel zeker idd. Maar goed, dan nog zou het kunnen vandaag.

Poeksel

Het zou best kunnen dat Gilbert vandaag opstond, zijn benen nog voelde van gisteren en dacht "Vandaag toch maar even rustig aan doen." Maar ik denk wel dat hij de tweet letterlijk bedoelde.

@dauert: Maar wel wat zeer waarschijnlijke punten van o.a. Fraile?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Dat iedereen zo op die venturini gaat snap ik geen reet van maar laat me graag verbazen. Ik ga vol op de al liefkozend genoemde oehoeroeboeroe als capitano !

kevinraar

gisteren maar 237 punten ik mis al 3 belangrijke renners

zeker in mij team voor vandaag
lopez
roglic
pogacar
gilbert
s benett
mezgec
venturini
higuita

nog 1 plek over twijfel tussen deze renners
latour
kelderman
g benett

lijkt mij te lastig voor jakobsen en garvia

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Jongens, ik heb zojuist Bennet vervangen door Fraile. Had me echt voorgenomen op de dag zelf geen wissels meer toe te passen, omdat die tot nu allemaal verkeerd zijn uitgepakt. Maar is niet gelukt.
Goede kans dus dat Bennet die klim wel goed over komt en het sprintje wint.

Casey

Bennet gaat hier geen rol spelen vandaag. 99% zeker..

1 2 ... 98 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.