Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 112 ... 144 145
hartstikkebedankt

Lange, je moet bij hem even op Scorito CV klikken en naar onder scrollen. Daar zie je de scores van de afzonderlijke spellen

Nul verstand

Zou je toch aan je reet roesten wat iemand anders zijn Scorito cv is?

Dumoulist

Aranburu mag morgen op het strafbankje plaatsnemen.

Jeffrey81

93 punten.... daar kan ik alleen maar heel tevreden mee zijn. Zeker aangezien ik niemand in de kopgroep had :)

hartstikkebedankt

Kan mij ook niet schelen alleen Lange trekt een verkeerde conclusie die ik probeer te corrigeren

Lange

Dank je hartstikke bedankt
@nul verstand.
1. Kennelijk mij wel
2. Jij denkt daar anders over
3. Je doet je naam eer aan , of
4. Je respecteert iedereen op dit forum voor wat hij denkt en zegt
5. Of niet, en je zwijgt
6. Of wel en reageert daar serieus en respectvol op en je geeft je mening voor wat het waard is...

Benzardi

Morgen Gilbert gewoon weer kopman..........................aanhouder wint.
Voor de rest vandaag maar 61 punten gehaald en weer gezakt tot 63,3%.............ik moet niet liegen ............het is 63,2%

Jeffrey81

KissMyAce deed waarschijnlijk een poging tot humor...of valt inderdaad keihard door het mandje

Als ie 6 man bij de top 10 had, incl Iturria (50) en kopman Craddock (80), dan is dat al minimaal 230 etappepunten (uitgaande dat de andere vier de nummers 7,8,9 en 10 waren). En de maximale score vandaag was 162 ;)

Nul verstand

Haha @Lange ga toch weg man.

Heb je tot nu toe niet op dit forum gespot. Laten we dat maar mooi zo houden.
Ga nou vooral niet de wijsneus uithangen met je opsomming..

Laatst gewijzigd
Lange

Oh sorry, dit is een prive forum...verkeerde reclame gezien zeker...Hahahahaha...
Je maakt er natuurlijk al lang deel vanuit en daar heb je natuurlijk rechten mee vergaard. Het is natuurlijk jouw forum...ennu niet gespot betekent je hoort er niet bij! Je bent er zeker zo een die de vorm beoordeeld en niet de inhoud...mijn opsomming is maatschappelijk verantwoord....succes met je forum kerel! Zometeen is iedereen weg. Zal de redactie blij.mee zijn. Get al life!

Nul verstand

Wijze man dat je maatschappelijk verantwoord bent.
Gaat je nog veel brengen in het leven!

Ik wens je veel succes toe, als je het maar goed vind dat ik op dit forum actief blijf!

Papa Bart

81 punten, 82.6%!
Daar ben ik niet tevreden mee, maar van de andere kant is dat wel beter dan de laatste drie vier spelletjes, dus heel hard mopperen is niet aan de orde.

@Benzardi ik neem Gilbert ook als kopman, en ik neem JHerrada mee, die gaat het denk ik ook wel weer proberen, al had het voor hem beter geweest als er wat te klimmen viel in de openingsfase.

En verder, lief zijn!!

Jori

kunnen jullie dit niet gewoon in een pm doen? Anders moet je maar om 15:00 bij het schoolplein afspreken....

Laatst gewijzigd
Nul verstand

'@Jori, snap dat dit wat kinderachtig overkomt, maar volgens mij kap ik de discussie wel goed af.

Ik had mijn reactie niet hoeven plaatsen en hij had niet zo hoeven reageren.
Volgens mij is dat de spijker op z'n kop.

Mijn excuses iig!

KissMyAce

In een PM is het een stuk minder interessant om wijs doen

Lange

Kijk..dat is een reactie die ik kan waarderen. Wederzijds akkoord dat ik ook nog ff blijf? . Sorry dat ik het op de man speelde maar ik werd wat geïrriteerd omdat ik even serieus mijn vragen had en me niet serieus voelde genomen...wellicht worden we nog forumvrienden en kunnen we nog leren...ik sta inmiddels op 94,6%
Morgen weer een gok. Heb Gilbert als kopman. Jij?

Nul verstand

Jesus Herrada is mijn kopman. Zoals Bartje al zegt, is de beginfase niet ideaal voor Herrada. Maar als hij eenmaal in de kopgroep geraakt, denk ik dat geen vluchter beter is dan hij. Als explosieve renner is dat laatste klimmetje perfect voor hem.

Maar bind je vooral niet teveel vast op mijn woorden, zou ik zeggen. Vandaag 7 vluchters opgesteld en geen van hen zat in de kopgroep:)

Lange

Ook mijn excuses. Mijn reactie is wat overtrokken. Wil ik helemaal niet.

Nul verstand

Vraag met het oog op morgen:

Zien jullie Izagirre morgen meegaan om Roglic en Jumbo-Visma (enigzins) onder druk te zetten?

Lange

Heb Izagirre wel mee, al is het alleen maar omdat ik hem vandaag niet mee had. Denkend vanuit Astana zou ik hem sparen om hem later te gebruiken om MAL bij te staan of als springplank te gebruiken. Mocht mogelijk vandaag voor eigen succes en nu weer knechten. Maar toch..is de gok van vluchters wel waard.

Jasperdewaal11

Gokje op een martinez of rodriguez morgen ? Gilbert gaat ook mee.

Geel truitje

Prachtige etappe zeer knappe overwinning van deze man!!

Treenert

Ik geloof niet dat ik wil weten wat er op dat schoolplein is gebeurd …..

Geel truitje

Morgen zeer interessante etappe makkelijk te controleren dus de favorieten kunnen maar zo kort eindigen in de daguitslag toch 2 echte puncher klimmen kort en zeer stijl op sommige stukken 22% ok tis kort maar doet zeer

Zelf gaat t tot nu prima net als team zadelpen niet gegokt
En puur op truipunten 99punten en dan nog 2 met roglic en 8 met powles maakt totaal van 109 heerlijke punten

Eigenlijk best wel zuur voor als je goed gokt en de nummer 1-2-3
In zon etappe hebt heb je bijna net zoveel
Nu in Mn voordeel maar vaker anders geweest

98,9% op naar de 99 zal het dan eindelijk een keer of wat gaat er nog mis nog even afwachten 🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️🚵🏽‍♀️

Nul verstand

'@Treenert, oude koeien uit de sloot halen:)

Mijn team voor morgen:
- Roglic
- Valverde
- Lopéz
- Quintana
- Pogacar
- Bennett
- Latour
- Herrada (C)
- Gilbert

69 zekere punten heb ik al ingecalculeerd:)

1 2 ... 112 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.