Wat een liefde weer hier.... Scorito doet slechte dingen met mensen.
Wat betreft het goed doen bij veel spellen, er zijn er best veel die dat kunnen hoor. En nee... Niet om arrogant te doen, maar ook ik sta al heel lang hoog in de index algemeen (beter dan 99,4%), maar zo zijn er velen hier die actief zijn op dit forum. Starlynk is daar een mooi voorbeeld van. Ik ben eerlijk: ik besteed er veel tijd aan. Het is ook echt een hobby van me, en soms beïnvloedt het mijn humeur meer dan goed voor me is haha.... Zowel positief, maar vooral tegenvallers komen hard aan.
Wat betreft vandaag: jammer dat mijn captain Aranburu maar 11e werd! Maar toch weer een mooi sprongetje voorwaarts gemaakt richting 92,6%.
Morgen lastig zeg! Paar klassementskleppers, maar m'n captain... Wie wordt het? Pfff....
Mijn team voor morgen
Roglic
Lopez
Quintana
Valverde
pogacar
Fraille
Izzagire
Kuss
Powles
Op t bankje met de pootjes stil morgen
Majka
Kelderman
Sanchez
Soler
Higuita
Training voor allabastini mezgec venturi en bennet
En Degenkolb kan beter gaan dammen
Ga toch weer voor Valverde durf de gok niet te wagen
Misschien higuita erin maar ja voor wie dit zijn 99 zekere punten !
Tja Nul Verstand, als jij je bericht gaat bewerken na je post lijkt mijn reactie vreemd. Je vroeg eerst alleen of ik voor een vluchter ging en toen zei ik ja. Dat je daarna mijn team bent gaan uitpluizen stond er toen nog niet. En nee ik verwacht niks van Padun. En Hart heb ik niet eens...
Gister toch 141 puntjes met cappie Aranburu en 4 man van Jumbo. Na de ploegentijdrit (wederom 4 man Jumbo..) eigenlijk direct de hoop verloren om de top 10 Scorito index te behouden dit jaar. Maar al met al toch terug gekrabbeld!
Dat was een persoonlijke noot.. voor wat betreft morgen, wat mij betreft een van de lastigere etappes. Hoeveel GC en Jumbo mannen nemen we mee? Wie wordt de cap en hoeveel sterke vluchters zetten we in?
Mijn gevoel zegt morgen dan eindelijk weer eens De Gendt!
Zeker lastige dag morgen!
Zeker stel ik mijn top 3 voor het GC op: Valverde, Roglic, Lopez. (Quintana/Pogacar heb ik niet)
Verder voor de mogelijke vlucht lijken me Gilbert, DeGendt en Aranburu ook redelijk zekere keuzes.
Voor de laatste 3 plekken heb ik dan nog een zee aan klimmers die redelijk wat tijd hebben verloren die prima in de aanval kunnen voor de laatste 3 plekken... Aru lijkt uit vorm, Poels ook. Gesink zal wel bij Roglic blijven.
Houd ik Hart, Chaves en Latour over... Kan erger. En dan laat ik B. King ook maar op de bank, vorig jaar 2 etappes maar nog niet veel in beeld gezien... Zul je zien dat ie morgen mee zit.
D. Teuns is ook nog een optie..
Qua kopman neig ik naar Valverde.
Ik zou die gouden tip ook wel willen... Ik ga zelf morgen inzetten op een sprint tussen de zware mannen. Valverde kopman, Teuns/Aranburu mee en Martinez is het gokje voor vanuit de vlucht. De vlucht gaat niet te groot zijn en niet zo ver weg rijden van het peloton en daarom zet ik in op dit scenario. Maar goed wat weet ik, ik sta nog niet eens op 99%. Ik neem vooral vaste punten mee. Geen vertrouwen in Hart.
Het is logisch om te denken dat een vlucht het haalt, en dat zal ook wel, maarrrrrr.... Gisteren was ook een vluchtetappe en dan is het net zo logisch om voor vandaag te kiezen voor renners die gisteren niet meededen. Tot zover duidelijk.
Echter, het zou mij bepaald niet verbazen als er vandaag een aantal niet al te hoog geplaatste AK mannen ook een poging wagen zullen. Met de zegen van het peloton. Een greep:
Chaves
Kelderman
Higuita
Latour
Fuglsang
Aru
Het hele Ineos rapaille
Etc. etc.
Dat verplicht toch wel tot pittige keuzes want.. Ik denk dat velen net als ik een plaats of vier, vijf inrichten met zekere puntjes, aangevuld met drie a vier 'zekere' vluchters. Voor een totaal van zeg 8 man waardoor er één hooguit twee plekken zijn voor bovengenoemden. En als ze meezitten, maken ze met zo'n finale natuurlijk ook meteen echt een kans op de dagzege. Je kan dus een stevige klapper maken met die lui, echt een verschil. Ik ga herschikken, zodat ik toch in ieder geval twee van de groep van bovenstaanden mee kan nemen, en daar maak ik er één kopman van.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.