Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 133 ... 144 145
Zadelpen

Tegenslag op tegenslag en inmiddels volkomen kansloos voor een bekertje. Team Zadelpen is helemaal uit elkaar getrokken. Uitgeteld, afgewerkt, gekielhaald en genadeloos voorbij gepedaleerd.

Leuk hoor, de prijs voor het strijdlustigste team. Maar daar kwamen wij niet voor.

Laatst gewijzigd
Roest

'@ditisdavid Voor mij is ook Hart de kopman vandaag , denk dat de bergtrui ook een doel voor hem kan zijn.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

En Scorito heeft zich nog steeds niet aan een voorspelling gewaagd...

Jasperdewaal11

Zadelpen hoe kan dit nu ???

Lange

Vandaag gok ik op chaves.
Team:
Roglic
MAL
valverde
Kelderman
Teuns
Chaves (c)
Gesink
Latour of I.Izagirre ( twijfel. Advies? )
Pogacar

bartje

Hier nog een voorbeschouwing:

http://www.ciclismointernacional.com/vuelta-a-espana-2019-stage-18-preview/

Jasperdewaal11

Latour gaat vandaag op het bankje plaats nemen. Die heeft zijn kans gehad

Ajvenema

Dan zal ie er wel voor gaan vandaag, Jasper!
Ik heb dezelfde twijfels als iedereen, wie bank je? Latour, Teuns(de hele top10-5 zal hem niet willen zien gaan?)
Ion? Neig nu naar Latour, maar kan ook zo weer veranderen.

kevinraar

Ik twijfel nog voor mij kopman gaan voor roglic of gaan voor vluchter dan heb ik keuze uit Higuita Latour Poels en Brambilia

Jasperdewaal11

'@ Ajvenema

Zou zomaar kunnen maar ik gok liever op Rodriguez of een Chaves en wellicht nog een keer op D Martinez (die klom best aardig de laatste etappes).

Alleen is dan weer de vraag wie maak je kopman.

Ludi

Toch knap dat Hart in mijn team nog 0 punten heeft gehaald met zijn uitslagen de laatste week. De eerste week heeft hij gewoon zo veel kansen gehad dat ik hem daarna minder kansen gaf, zeker de dagen nadat hij het wel goed deed verwachtte ik hem niet nog een keer top 3.

Geel truitje

Neem aan dat t keihard gaat worden en dat movistar
Gaat proberen roglic te isoleren en zn helpers er gaat rijden
En enkele ak mannen die gister niet goed verteerd hebben
Op de 1 na laatste beklimming zullen er aanvallen ingezet worden op roglic en Valverde hoopt een gaatje te hebben net
Voor de afdaling ,quintana lopez pogacar zullen ook steken

Ok hoop dat deze visie t ook wordt dan zien we een prachtig gevecht

Zul je zien aanvallen vanaf de laatste 3km met kopgroep van 20 man🤪🤪

pedro

Mijn team:
Roglic
Valverde(c)
Pogacar
Lopez
Majka
Kelderman
Higuita
Voor laatste 2 plaatsen twijfel tussen:
-G.Bennett(14-24pnt)
-Poels(kan nog niet overtuigen maar eind 3e week staat hij er normaal wel)
-Teuns(twijfel of ze hem laten gaan, al denk ik t wel)
-I.Izagirre(dikke kans dat hij in de vlucht zit en gezien zijn daalcapaciteiten kanshebber maar zal zich waarschijnlijk terug moet laten zakken voor Lopez)
-Padun(komt steeds beter in vorm maar denk nog tekort om vooruit te blijven)
Want zal ongetwijfeld een kopgroep komen maar zeker Astana zal oorlog gaan maken dus hooguit de allersterkste vluchters zullen overblijven imo). Ik neig naar G.Bennett en Teuns

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@jasper: Martinez, die werd er toch samen met Latour als eerste vanaf gereden gisteren??

Voor teuns wordt dit toch gewoon weer kleurloos bij de favorieten hangen en dan een paar minuten verliezen?

Laatst gewijzigd
Orange

Mijn team voor vandaag:

Hart (C)
Roglic
Valverde
Quintana
Pogocar
MAL
Rodriguez

Laatste 2 plekjes voor Chaves, Teuns of Powless. Om de 99% te halen moet ik een gokje wagen, dus nu staan Chaves en Teuns er beide in.

Banken: Martinez en Aranburu

S. Dauert

Voor mij ook de Grote Vier (omdat ik Quintana mis) + Majka, aangevuld met Teuns, Higuita en ik gok op de laatste kans voor Poels... omdat hij anders écht voor niks mee is! Sterker nog, ik maak hem of de banaan kopman!

Kiwi2

Vandaag denk ik dat het een grote vlucht wordt die het ook haalt. Valverde gaat op het laatst wat proberen maar zal niet veel opleveren.
Komt wel eerder dan Roglic, Pogacar of MAL over de streep dus mijn kopman.

Opa Quintana blijft er gewoon bij vandaag maar die heb ik niet in mijn team...

Voor de vlucht zet ik in op Tao, Latour, Flugl en de Gendt.

Ik moet nog kiezen tussen Knox en O. Rodriquez

**** Hiquita, Hart
*** Latour, Fuglsang, de Gendt, Teuns
** Valverde, Pogacar, Roglic, Lopez, Majka
* Quintana, knox, Guerreiro, Poels, Rodriquez

Laatst gewijzigd
JurvSchijndel

Ik ga vol voor de vlucht naast de zekere puntjes en zet MAL + MAJ op het bankje...
Van de volgende 6 rittenkapers moet ik er wel eentje thuis laten, wie o wie?
- Poels
- Teuns
- Latour
- LLS
- D. Martinez
- De Gendt

Voor iedereen valt wel iets te zeggen helaas... iemand de gouden tip?

Ajvenema

Jezus, Lopez op de bank, dat is tricky hoor:)

-Latour waaide er gister als 1 van de eersten af in de vlucht toch?
-Teuns staat te dicht voor de nr 5-10 vermoedelijk? Na deze etappe wordt het lastig om hem nog tijd te laten verliezen.
-Martinez, beetje wishful thinking dat ie dan vandaag ineens wel wonderbenen heeft?

pedro

'@Kevin Jij denkt dat Lopez zijn laatste kans om op t podium te komen aan zich voorbij laat gaan(terwijl hij en Astana de meest aanvalslustige zijn gebleken deze Vuelta). En met de wetenschap dat Quintana de laatste bergetappes heel zwak was en nooit weer 100% kan zijn nu....dream on

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@Ajvenema waaiers zijn niet gezelfde als cols he ;) dus ik heb meer vetrouwen in de zuurstok dan in de geblondeerde franse natte krant

Ajvenema

Wie is de zuurstok?:)

S. Dauert

Zuurstok = roze, denk ik. Ik vond de smaak kaneel altijd lekkerder.

Jasperdewaal11

Correct Zuurstok is EF-roze ;)

rkmmr

Je zou bijna denken dat iedereen dezelfde renners heeft, de dilemma's lijken in ieder geval hetzelfde.. Hier ook Martinez, Latour of misschien toch Chaves, wat verwachten we daar nog van? Zat gisteren eerst vooraan, ging er wel af, maar finishte vervolgens ook weer niet heel ver achter de favorieten. Neig nu het meest naar Latour, is wisselvallig, maar kan me ook voorstellen dat hij het gisteren de inspanning niet waard vond en bewust heeft laten lopen.

1 2 ... 133 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.