Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 139 ... 144 145
nasibal

Oh wow. Dit echt nooit verwacht van Bennet.

Uiteindelijk vlak voor de start alsnog Bennet er ingeknikkerd voor B hagen, maar puur en alleen omdat ik in die laatste al helemaal geen vertrouwen had.

Kom ik daar even goed weg...

Zadelpen

Gegokt, misschien nog wel goed ook, echter onze gebankte Bennet verpest de hele strategie. Dus toch weer verloren.

Wel heel knap, als enige sprinter gewoon mee doen op deze aankomst aan het einde van een zware ronde.

Rawolf

O wow een sprinter doet het goed op een inspanning van een kilometer, wat een verrassing!.........

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Bennett kan na een vlakke etappe wel aardig uit de voeten op een punchy aankomst (die aankomst in Groot-Brittannië waar Van der Poel met twee vingers in de neus won een paar dagen terug werd hij als semiprof tweede, dat was waar hij zijn neus voor het eerst aan het venster stak), al leek dit me dusdanig lastig dat toptien een goede uitslag voor hem zou zijn. Tweede worden had ik dus ook niet aan zien komen, maar niet echt getwijfeld of ik hem op moest stellen.

nasibal

Trouwens, zei hier gister niet iemand: "Morgen Cavagna" ? Of was dat in het voorbeschouwings nieuws-item?

pedro

Lekker als een inschatting goed uit komt dat dit voor de klassementsmannen zou zijn. Dus Lopez ook opgesteld ipv o.a. Richeze, Higuita en EBH. 8 man bij de beste 10 en iedereen top20. Gestegen naar 99%, Zou ik dan eindelijk weer eens een bekertje winnen:-). Enige inschattingsfout was Gilbert captain ipv S.Bennett die nog sterker is dan ik dacht.

Ragnar Lolbroek

323 puntjes. We hoppen de top 1000 in.

Zadelpen

Wij hadden Bennet gebankt omdat we vol op de ontsnapping gokten. Echter, ben alsnog verbaast over Bennet. Hij is ook de enige die erbij zit nog. Maar goed, je mag hem hebben hoor Random, je sneer. Wij zijn zo gehavend, dat kan er best nog wel bij.

Papa Bart

Bennett kopman, Gilbert en Stybar mee, enige vlekje aberasturi mee ipv Kelderman, 346 punten nog zonder de jongeren puntjes.

Ik kom zo alsnog de 90% binnen, hetgeen voor mij gelijk staat aan zeg maar het laagste treetje van het podium. Wel heul vervelend is dat T Martin is uitgevallen. na Kruijswijk was hij de derde TJV man in mijn team en zijn punten zijn we nu dus kwijt.

Met dit weer, en zo'n valpartij was het vandaag wel een beetje een scorito mazzeltje..

mentsjov

Had toch 46% de juiste kopman gemaakt. Bennet is zo in vorm dat hij op dit moment bijna op elke aankomst meedoet voor de knikkers.

Ab Normaal

'@nasibal
Hier vlak voor start kopman Bennett geruild voor kopman ebh.
Gelukkig Bennett nog wel in mijn team.

nasibal

O wow een sprinter doet het goed op een inspanning van een kilometer, wat een verrassing!………

Wat is vervolgens je mening over die andere sprinters die het wel degelijk af lieten weten op die inspanning van een kilometer en de ak mannen plus puncheurs in de rest van de top 20?

@Ab

Zuur! Ik had gelukkig Gilbert.

Laatst gewijzigd
fringale

dan toch de verkeerde Bennett op de bank gelaten :-( Wel nog 313 punten met Stybar, Gilbert (c), Valverde, Roglic, Pogacar, Lopez en Aranburu...maar doet toch pijn, zo'n wit sterretje op plaats 2, en dan nog eentje voor Dion Smith op plaats 13. Die reed zo'n onopvallende Vuelta dat ik hem gewoon over het hoofd gezien heb in mijn dagopstelling...terwijl hij ook wel als een (2e rangs) puncher-klimmer bekend staat...

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@nasibal: geen mening waarschijnlijk, want dat komt hem niet uit. Laat gaan...

Ajvenema

Bennett op het bankje was ook wel erg tricky hoor... Ik snap dat niet helemaal. Neemt niet weg dat dit echt boven verwachting is! Redelijk maximaal opgesteld, maar Aberasturi had ik nog moeten banken voor Cavagna. En Bennett had blijkbaar m'n kopman moeten zijn, maar daar valt mee te leven. Zo kom ik de 'sprintetappes' aardig door met een flink gehavend sprintteam. Madrid gaat me wel wat plekken kosten. Bauhaus, Mezgec out. Gaviria in slechte doen. Richeze zag er ook echt niet goed uit vandaag. Hou ik over: Bennett en Aberasturi:) Hopen dus dat die gekke Caja het goed doet, en Gaviria ook eindelijk eens thuis geeft.

Maar eerst nog een dagje bergen!

Nul verstand

Heb even een tijdje niks van me laten horen. Dat is vaak een teken aan de wand..

Misschien boeit het je niks, maar ik sta nu 465e. Mijn hoogte positie deze Vuelta was plaats 52. Dat was na etappe 7. Kun je nagaan hoe bergafwaarts het met me is gegaan. Ik wil graag meer, maar ik besef me ook dat het slechter kan. Niet zo klagen dus:)

In de potentiële vluchtersritten heb ik het laten liggen. Mijn fout was vaak dat ik wel 7 vluchters wou nemen (inclusief EBH en Venturini vanwege hun sprint), ipv voor de zekere punten van de klassementsmannen te kiezen. Daar ben ik aardig mee op de koffie gekomen. Dat is voor mij dan ook een leer voor de volgende keer.

Verder zijn mijn klassementsrenners ook aardig weggevallen. De top-5 in de klassement heb ik, zoals de meeste deelnemers verwacht ik, in mijn team zitten. Daarnaast heb ik enkel Kelderman. Izagirre valt de laatste ritten tegen en Chaves al langer. Latour niet opgesteld in de rit dat hij derde werd, helpt ook niet mee. Om vervolgens punten mis te lopen door hem de volgende ritten wel op te stellen...

Aan de positieve kant: ben er wel trots op dat ik Herrada kopman heb gemaakt in de etappe die hij won. Al bij al met ik niet klagen:) De belangrijkste leer voor mij deze ronde: neem niet te vroeg risico's door vol op vluchters in te zetten!

Fijne avond!

Rawolf

Awhh de experts zitten op het stokje hoor :p. Het is toch onderhand wel duidelijk dat Bennett op een heel ander niveau zit dan de overige sprinters deze Vuelta? Enkel Jakobsen kan wat meekomen qua snelheid maar die is nog 10kg zwaarder en veel minder taai.

Ben ervan overtuigd dat Sagan, Ewan en Viviani ook gewoon hadden meegedaan hier.

Zijn trouwens 6 sprinters in dezelfde tijd als Bennett gefinisht dus helemaal alleen was hij ook weer niet.

Laatst gewijzigd
Jofferde

Morgen laatste plek voor S. Bennett, Padun, Martinez of Gilbert?

Yskoud

Wederom blij dat de meeste beginners types als Jacobsen en Gaviria hebben opgesteld.

Conclusie is dat je naast Bennet nauwelijks geld aan echte sprinters hoefde te besteden.

99,5%

hartstikkebedankt

Punt is ook niet zozeer dat Bennett in dezelfde tijd finisht maar meer dat hij 2e wordt in plaats van 16e, of 23e, of 31e. Dus: sneller dan alle punchers, helemaal tot aan de meet.

kevinraar

303 punten gehaald

Ajvenema

Idioot he, eigenlijk had je alleen Bennett nodig. De belangrijkste reden om wat extra sprinters te hebben is dat het in de keuzestress scheelt:) Gewoon 4 Jumbo's erbij voor de eindafrekening was ook prima geweest:)

nasibal

Morgen maar weer Bennet kopman dan? 240 keer een inspanning van een minuut en hij is binnen ;)

dazzler2120

Het blijft me verbazen hoe arrogant Yskoud vaak overkomt.

conglaiba01

修改文凭TRU毕业证书/q薇770882133办理汤姆森河大学毕业/证成绩单,代办TRU真实留信网认/证真实使馆认证证录取通知书回国人员证明Thompson Rivers University

1 2 ... 139 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.