Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 31 ... 144 145
Jasperdewaal11

Of nog shinen op een punchy aankomst

Poeksel

Helaas heeft Astana alleen de namen bekend gemaakt, zonder verdere toelichting. Ze houden helemaal geen rekening met vueltaspelspelers :(

Anderzijds, op de homepage van Bora staat nog helemaal niets over de Vuelta...

Laatst gewijzigd
user18509

'@snoek1974 colbrelli rijdt niet mee deze vuelta.

Laatst gewijzigd
Stuff

Colbrelli in de kreukels? Bedoel je Pozzovivo van dezelfde ploeg? Colbrelli staat gewoon op de startlijst voor EuroEyes Cyclassics Hamburg 25 augustus.

Laatst gewijzigd
user18509

'@stuff, dat idd ;)

danusz1986

Verwachten jullie iets van Uran? Ik zit aardig te twijfelen over Valverde.

JimKro

Fuglsang zal wel 2,5 mil worden of evt 3 om het selecteren iets lastiger te maken

Ik zou het lastiger selecteren vinden als Fuglsang 2,5 miljoen wordt. Voor 3 miljoen neem ik hem sowieso niet. :)

Laatst gewijzigd
ZK

Fuglsang heeft dan wel alles op de Tour gezet, maar ja Uran, Quintana en (wellicht in mindere mate) Valverde ook. Fuglsang heeft door zijn uitvallen iig meer rust gehad haha

KV

De positie op de foto van Astana maakt de rolverdeling vermoedelijk wel duidelijk. Superman als kopman en Ion en Fuglsang als "schaduw"kopmannen...

dspiky

CCC ook bekend. De La Parte voor het klassement. Met Bevin, Koch en Sajnok drie rappe mannen, maar nog onduidelijk wat de precieze rolverdeling is voor de sprints.

Ook Katusha maakt het ons niet makkelijk met Kuznetsov en Battaglin voor de sprintetappes en Guerreiro er nog bij voor de wat lastigere aankomsten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Zitten wel paar interessante rappe mannen bij de nieuw bekende ploegen. Ben benieuwd naar de prijzen

arjenzvob

Allemaal 750k verwacht ik. Bevin Battaglin Kuznetsov. Die Polen 500k.

Wat betreft Uran: heerlijke ploeg dus ik verwacht veel.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Scorito is toch wat trager geworden met de team updates precies!

Ajvenema

Jezus ja, de halve voorpret wordt ons ontnomen door de ploegen, maar ook wel een beetje het trage updaten van Scorito.

Jeffrey81

Oe...Bevin.... daar heb ik me in de Tour toch wel flink aan gebrand. Maar was vooral pech. Eens nadenken of ie een nieuwe kans verdient...

Yskoud

Eens! Zeker nu we betalende klanten zijn vind ik dat Scorito best zijn best mag doen om het serviceniveau hoog te houden. Het stoort mij ook dat er al dagen geen renners zijn toegevoegd van selecties die definitief zijn.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Bij CCC en Burgos is er wel uitgebreide toelichting te vinden op de homepage. Zo'n beetje alle renners van CCC verklaren goed in vorm te zijn, al dan niet door een hoogtestage. Bij Burgos wil men vooral dat de renners strijdlustig zijn.

hartstikkebedankt

Movistar aan de start met de Tridente en Soler, ook nog Pedrero die in Burgos heel goed klom en enigszins verrassend Oliveira en Erviti die beide uit de Tour komen. Geen Anacona dus, en geen Rojas, Betancur, Fernandez, Amador, Sepulveda, Prades, Barbero.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Er is beweging in de updates.... Ik zie nieuwe namen.... Hopelijk snel alles op orde zodat we écht kunnen gaan puzzelen.

Treenert

Geen Rojas vind ik nog wel het meest bijzonder, had wel wat etappes kunnen aankruisen.

@yskoud: eens wat betreft betalende deelnemers. Ik vind ook dat het nu niet meer vrijblijvend is maar bijv. dagelijjks geüpdate zou mogen/moeten worden.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Battaglin 1 miljoen...tsja

Ludi

Soler 1.5M is ook nogal fors, niet?

arjenzvob

Battaglin te duur, rijdt nog geen deuk in een pakje boter de laatste tijd. Soler inderdaad fors, kun je beter Pedrero nemen als je een extra man Movistar zoekt. Bevin ga ik meenemen voor 750k.

Jeffrey81

Fuglsang 2 miljoen...... sja.....toch wel verleidelijk

hartstikkebedankt

2 miljoen voor de Fugl is het overwegen in ieder geval nog wel waard, een aantal renners wordt gezien hun teamrol wel overpriced idd

1 2 ... 31 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.