Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 34 ... 144 145
Nul verstand

'@Sjas Patatje,

2 van de 3 renners die jij noemt, heb ik in mijn team:). George Bennett zie ik ook als klassementsrenner en wil hem kiezen ipv Kruijswijk (om wat meer budget vrij te maken), maar enig idee in welke staat hij verkeerd? George had een paar nare smakkers achter elkaar in de Tour.

KV

Heeft iemand beelden gezien van de val gisteren van Carapaz in het criterium? Was dit een zware smak?

Nul verstand

Wat is eigenlijk de rangorde mbt de sprinters van 1.500?

Dat bedoel ik Bauhaus, Venturini, Walscheid, Sarrau en EBH. Ik vraag dit omdat ik die jongens slecht ken.
Ben benieuwd naar jullie visie.

Laatst gewijzigd
Casey

'@Nul verstand,

Betreft het parcour van de vuelta zou ik zeggen:

1 Sarreau
2 EBH
3 Walscheid
4 Venturini
5Bauhaus

Maar daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn. :)

Rawolf

Dat is niet te zeggen, EBH en Venturini komen het beste heuveltjes over maar EBH heeft al een flink seizoen gehad en Venturini is van deze 5 de minst rappe normaal

jsprunk

Je vergeet Mezgec? Wat mij betreft Mezgec en Sarreau op 1 en 2. Ik twijfel nog over een 3e en zo ja, welke.

Gids03

Neem je er ook maar 3 mee ? Ik ga denk ik voor 5 spr

Kip

Wie o wie wordt de colbrelli van de Vuelta?

Malathion

Kan iemand mij uitleggen op basis waarvan Sarreau zo gewaardeerd wordt? Vorig jaar Vuelta was echt drama. En geen topuitslagen die seizoen.

jsprunk

Nee, ik ga wel meer dan 5 sprinters meenemen. Denk 5 of 6.
Maar ik ga mijn hele team weggooien en opnieuw selecteren wie ik écht wil hebben :)

Treenert

'@Malathion, uitslagen zijn niet misselijk, daarom ws
https://www.procyclingstats.com/rider/marc-sarreau

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Adulto noticia!

Terwijl ik mijn kuitjes laat zandstralen op de costa brava krijg ik zojuist een sms appje. Van de grote patron himself! Onze licentie wordt toch niet ingetrokken. Daar was even sprake van na het afschuwelijke gestuntel in de tour.

Een overwinning voor de gehele poolwereld. Wij zijn er weer bij. En dit keer volledig uitgerust, zonder enige keuzestress daar wij gekozen hebben om onze selectiesamenstelling volledig uit te baten.

Wij krijgen eensdaags de voorlopige koersgroep gefaxt, en hoeven enkel en alleen de garnalen in de paella te duwen. De samenwerking met een anoniem triple A statiestieken buro en ons eigen immense, bewezen kennisnetwerk, zal snel zijn vruchten af gaan werpen. Deze frisse, wielerflitsende combinatie zal dan verder gaan onder de naam: team Zadelpen.

Momenteel liggen onze odds rond plek 12 algemeen, dus er zal hier en daar nog geschaafd gaan worden. Maar het ziet er allemaal zeer zonnig uit hier.

-

Wij wensen alle deelnemers veel plezier en succes bij de selectiedagen.

Treenert

'@Zadelpen, anders had je mijn licentie mogen gebruiken, veel te leuk!!

@KV
"Valpartij Carapaz:
Tegenvaller was de valpartij van Carapaz in de voorlaatste ronde van de puntenkoers, maar de Ecuadoriaanse Girowinnaar kwam daar zonder ernstige verwondingen van af."

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Wat verwachten we van Amanuel GebreigzaBIER?

JurvSchijndel

Pfff Fugl voor 2 mil, daar zit ik tot aan Za 24 aug. 18:56 uur nog wel mee in mijn maag...

Iemand hier nog inside information over zijn fitheid/vorm/ambities? Hopelijk is dat de druppel

kevinraar

zijn vorm is dramatisch

jsprunk

In de Deense media lees ik na de Tour dat hij graag de Vuelta rijdt in voorbereiding op het WK en om Lopez te helpen. Zonder tegenbericht ga ik daar maar vanuit. Maar 2M is wel een koopje voor een goede Fuglsang..

vevie

2M is zeker een koopje in het geval hij ook een AK rijdt of gaat voor etappes. Net als Simon Yates in de Tour. Dan is het een top aanvaller om te selecteren. Als hij alleen moet knechten voor MAL, dan is het een prijzige 2 mil.

alles kapot

Aranburu of Aberasturi?
Carapaz of Valerde?
Benett of Kruijswijck?

Wat fuglsang betreft, ik gok erop dat mijn ploeg hem niet gaat missen

Poeksel

'@sjas patatje: Amanuel Werkilul gaat de bollentrui winnen!

JimKro

Ah gelukkig, team Zadelpen gaat ook weer starten! Toch altijd één van de leukste onderdelen van Scorito :)

-Wielerfan

Zal Dylan Teuns in de buurt komen (5x top 10) van zijn prestaties van vorig jaar?

Laatst gewijzigd
Kip

Ja.

Yskoud

Teuns rijdt de Vuelta alleen maar als voorbereiding op het WK

Stanro

Ik heb mijn team ook aardig op de rails. Ik ga er volledig kamikaze in, met 4 Jumbo's. Vertrouw volledig op Roglic en de tijdritten. Verder ben ik ook tevreden over mijn ploeg tot nu toe, behalve over het feit dat ik 1 miljoen over heb. Nu zie ik wel potentiële verbeteringen, maar wat zien jullie als de beste upgrade?

D. Martinez -> D. Teuns
E. Theuns -> H. Carthy
I. Izaguirre -> D. Formolo

Sommigen zijn totaal andere types, maar de verhouding ben ik ook nog niet over uit.

1 2 ... 34 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.