'@Sjas Patatje,
2 van de 3 renners die jij noemt, heb ik in mijn team:). George Bennett zie ik ook als klassementsrenner en wil hem kiezen ipv Kruijswijk (om wat meer budget vrij te maken), maar enig idee in welke staat hij verkeerd? George had een paar nare smakkers achter elkaar in de Tour.
Adulto noticia!
Terwijl ik mijn kuitjes laat zandstralen op de costa brava krijg ik zojuist een sms appje. Van de grote patron himself! Onze licentie wordt toch niet ingetrokken. Daar was even sprake van na het afschuwelijke gestuntel in de tour.
Een overwinning voor de gehele poolwereld. Wij zijn er weer bij. En dit keer volledig uitgerust, zonder enige keuzestress daar wij gekozen hebben om onze selectiesamenstelling volledig uit te baten.
Wij krijgen eensdaags de voorlopige koersgroep gefaxt, en hoeven enkel en alleen de garnalen in de paella te duwen. De samenwerking met een anoniem triple A statiestieken buro en ons eigen immense, bewezen kennisnetwerk, zal snel zijn vruchten af gaan werpen. Deze frisse, wielerflitsende combinatie zal dan verder gaan onder de naam: team Zadelpen.
Momenteel liggen onze odds rond plek 12 algemeen, dus er zal hier en daar nog geschaafd gaan worden. Maar het ziet er allemaal zeer zonnig uit hier.
-
Wij wensen alle deelnemers veel plezier en succes bij de selectiedagen.
Ik heb mijn team ook aardig op de rails. Ik ga er volledig kamikaze in, met 4 Jumbo's. Vertrouw volledig op Roglic en de tijdritten. Verder ben ik ook tevreden over mijn ploeg tot nu toe, behalve over het feit dat ik 1 miljoen over heb. Nu zie ik wel potentiële verbeteringen, maar wat zien jullie als de beste upgrade?
D. Martinez -> D. Teuns
E. Theuns -> H. Carthy
I. Izaguirre -> D. Formolo
Sommigen zijn totaal andere types, maar de verhouding ben ik ook nog niet over uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.