'@Jofferde: Dat verwacht ik inderdaad niet.
@Poeksel: berichten van Scorito neem ik ook vaak met een korreltje zout hoor. Uiteindelijk werkt je eigen speurwerk toch het best. Maar grappig dat het zo tegenstrijdig is ja, hopelijk krijg ik geen ongelijk haha.
Na wat makkelijk speurwerk via google kom je ook net even wat meer te weten over Dylan Teuns. Artikeltje in 'Het belang van Limburg'.
'@ Cerebral: Venturini had ik er lang in, maar uiteindelijk voor collega 1.5miljoener eruit gedaan
Wat betreft artikel van Teuns, ik sta blijkbaar op de zwarte lijst van het belang van Limburg en kan dus het artikel niet volledig lezen :-p. Ik wist wel al dat hij zijn grasmaaier tegen zijn hoofd gekregen had. Qua doelstellingen zal hij waarschijnlijk wel een etappe ambiëren, of komt er iets anders uit ?
Hoe dan ook, volgens dat artikel wil ie volgens mij graag een etappe winnen, en hoopt ie dat ie 2 grand tours kan verteren, maar dat weet ie niet zeker. Van zn grasmaaier incident heeft ie alvast geen last meer.
De vraag blijft of dit 1.5 miljoen waard is, ik ben geneigd om te zeggen van niet, maar het is een risico. Hoe kwam ie vorig jaar aan 300+ punten en een 11e scorito-plek? Is dat allemaal in die etappes gehaald? Ik kan me geen teampunten herinneren, of reed Dennis toen lang in rood ofzo?
https://player.fm/series/de-rode-lantaarn-1401536/de-grote-voorbeschouwing-op-de-vuelta-despana-van-2019
Luistertip waar je echt veel aan hebt.
Wat betreft het artikel over Teuns, ik lees vooral tussen de regels dat hij niet overtuigd is van zijn eigen kunnen. Hij hoopt dit jaar wel een rit te winnen, in tegenstelling tot vorig jaar. Hij is benieuwd hoe het met zijn vorm is na het rijden van de Tour, omdat hij dit nog nooit eerder gedaan heeft.
Edit: wat AJvenema dus al zei.... Las ik pas daarna.
Top 10 volgens de 'computernerd' van de Rode Lantaarn, die allerlei data invoert en het wetenschappelijk benadert:
1 Primoz Roglic
2 Miguel Angel Lopez
3 Steven Kruijswijk
4 Alejandro Valverde
5 Jakob Fuglsang
6 Rigoberto Uran
7 Wilco Kelderman
8 Richard Carapaz
9 Wout Poels
10 Ion Izagirre
Tsja.... Niet mijn top 10, maar ik benader het ook meer met gevoel dan wetenschappelijk. Vooral Kelderman en Fuglsang snap ik niet. Fuglsang heeft zelfs aangegeven niet voor een klassement te willen gaan, en Kelderman geloof ik echt niet in.
Nog even opgezocht wat de computernerd voor de Tour voorspeld had:
"10 Uran Uran Uran
9 Fuglsang
8 Bernal
7 Valverde
6 Martin
5 Yates
4 Bardet
3 Kruijswijk
2 Opa Quintana
1 Thomas
En Pinot op 26."
Hij had toch mooi Kruijswijk goed voorspeld! ;)
In de pooltips van WF geen verrassingen, allemaal namen die hier al besproken zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=Ue5AFhaVII0
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.