Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 44 ... 144 145
Poeksel

Grappig hoe meningen kunnen verschillen: "de zeer aanvallend ingestelde Latour " (Scorito) tegenover "Latour verwacht ik volgend " (arjenzvob).

Scorito ziet hem ook als een van de favorieten voor het bergklassement, maar hij heeft geen geschiedenis op dit gebied.

KV

Latour lijkt me nu ook wel een aanvallend type (probeert vaak vooraan te eindigen in groepje), maar de hamvraag is of de benen gaan meewillen uiteraard

arjenzvob

'@Jofferde: Dat verwacht ik inderdaad niet.

@Poeksel: berichten van Scorito neem ik ook vaak met een korreltje zout hoor. Uiteindelijk werkt je eigen speurwerk toch het best. Maar grappig dat het zo tegenstrijdig is ja, hopelijk krijg ik geen ongelijk haha.

Na wat makkelijk speurwerk via google kom je ook net even wat meer te weten over Dylan Teuns. Artikeltje in 'Het belang van Limburg'.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@KV: Bennett Sarrreau Venturini Mezgec EBH Aberasturi :)
@Arjen Ja Dylan, je moet ook niet met tractors spelen he :)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Artikel zit alleen achter een betaalmuur :(

Jofferde

'@ditisdavid

Misschien probeert hij zou wel abonnees te werven :P

Ajvenema

Jezus ja, altijd die paywall voor de obscure belgische krantjes.

KV

'@ Cerebral: Venturini had ik er lang in, maar uiteindelijk voor collega 1.5miljoener eruit gedaan

Wat betreft artikel van Teuns, ik sta blijkbaar op de zwarte lijst van het belang van Limburg en kan dus het artikel niet volledig lezen :-p. Ik wist wel al dat hij zijn grasmaaier tegen zijn hoofd gekregen had. Qua doelstellingen zal hij waarschijnlijk wel een etappe ambiëren, of komt er iets anders uit ?

Cerebral36

'@KV Ja die Venturini was in Polen (geloof ik) niet super t.o.v. de anderen van zijn niveau. Maar Bauhaus en Wahlscheid word ik ook niet heel warm van eerlijk gezegd.

arjenzvob

Ik kan dat artikel gewoon lezen, zonder ook maar iets betaald te hebben. Geen idee waar dat aan ligt

KV

Korte samenvatting graag :-)

Ajvenema

Hoe dan ook, volgens dat artikel wil ie volgens mij graag een etappe winnen, en hoopt ie dat ie 2 grand tours kan verteren, maar dat weet ie niet zeker. Van zn grasmaaier incident heeft ie alvast geen last meer.

De vraag blijft of dit 1.5 miljoen waard is, ik ben geneigd om te zeggen van niet, maar het is een risico. Hoe kwam ie vorig jaar aan 300+ punten en een 11e scorito-plek? Is dat allemaal in die etappes gehaald? Ik kan me geen teampunten herinneren, of reed Dennis toen lang in rood ofzo?

KV

Nee, vanaf etappe 2 pakte Kwiat de trui over

arjenzvob

https://player.fm/series/de-rode-lantaarn-1401536/de-grote-voorbeschouwing-op-de-vuelta-despana-van-2019

Luistertip waar je echt veel aan hebt.

Wat betreft het artikel over Teuns, ik lees vooral tussen de regels dat hij niet overtuigd is van zijn eigen kunnen. Hij hoopt dit jaar wel een rit te winnen, in tegenstelling tot vorig jaar. Hij is benieuwd hoe het met zijn vorm is na het rijden van de Tour, omdat hij dit nog nooit eerder gedaan heeft.

Edit: wat AJvenema dus al zei.... Las ik pas daarna.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Top 10 volgens de 'computernerd' van de Rode Lantaarn, die allerlei data invoert en het wetenschappelijk benadert:

1 Primoz Roglic
2 Miguel Angel Lopez
3 Steven Kruijswijk
4 Alejandro Valverde
5 Jakob Fuglsang
6 Rigoberto Uran
7 Wilco Kelderman
8 Richard Carapaz
9 Wout Poels
10 Ion Izagirre

Tsja.... Niet mijn top 10, maar ik benader het ook meer met gevoel dan wetenschappelijk. Vooral Kelderman en Fuglsang snap ik niet. Fuglsang heeft zelfs aangegeven niet voor een klassement te willen gaan, en Kelderman geloof ik echt niet in.

Pietje Precies

De computer weet waarschijnlijk niet dat Fuglsang dat heeft aangegeven.

04398

Kelderman was afgelopen 2 jaar wel altijd goed in de Vuelta

romanoww

'@arjenzvob, het grote manco aan deze benadering is dat zaken als stalorders en persoonlijke doelen niet of nauwelijks worden meegenomen.

Zo lees ik net dat Bala niet voor het GC gaat, maar ook dat hebben we vaker gehoord.

hartstikkebedankt

Een voorbeschouwing van 1 uur 41? Heftig

barceman

Zijn er meer mensen die Bennett en Gaviria beide nemen?
Ik kom dan nog aan een goed team en hoop daarmee op de sprints uit te lopen. Neem hiernaast nog 4 sprinters.

tunix

750.000 fictieve euro's voor Richeze is een koopje

Rawolf

'@Arjen momenteel heb ik van die top 10 de hele top 7 in mijn ploeg, laat het maar waarheid worden :p

Jofferde

Hoe veel geld geven jullie uit aan sprinters?

Zijn er meer mensen die Jakobsen niet meenemen?
Puur omdat hij 2,5M kost.

En verwachten jullie meer van Uran of van Quintana?

Echt lastig te voorspellen

Cerebral36

Haha met deze top 10 zou ik fucked zijn :)

Poeksel

Nog even opgezocht wat de computernerd voor de Tour voorspeld had:

"10 Uran Uran Uran
9 Fuglsang
8 Bernal
7 Valverde
6 Martin
5 Yates
4 Bardet
3 Kruijswijk
2 Opa Quintana
1 Thomas

En Pinot op 26."

Hij had toch mooi Kruijswijk goed voorspeld! ;)

In de pooltips van WF geen verrassingen, allemaal namen die hier al besproken zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=Ue5AFhaVII0

Laatst gewijzigd
1 2 ... 44 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.