De top 7 van de sprinters volgens hetzelfde model: (6 en 7 werden toegevoegd tijdens het gesprek)
1 Sam Bennett
2 Fabio Jakobsen
3 Fernando Gaviria
4 John Degenkolb
5 Max Walscheid
6 Marc Sarreau
7 Luka Mezgec
Venturini en Richeze werden ook nog genoemd, zonder klassering te noemen
Het bergklassement volgens het model:
1 Esteban Chaves
2 Dylan Teuns
3 Hugh Carty
4 Benjamin King
5 Oscar Rodriguez
6 Thomas de Gendt
Hoeven jullie niet meer te luisteren haha.
Waarom is er eigenlijk zoveel vertrouwen in Aranburu ofzo. Zag net dat hij vorig jaar ook een goede Ronde van Burgos reed, maar dat hij er in de Vuelta niet aan te pas kwam. Waarom zou hij dit jaar wel een goede Vuelta rijden na een goede Ronde van Burgos (ik ken die jongen verder niet).
Over Kevin gesproken, zou hij zijn team al af hebben?
Ik ben er wel uit, heb toch wel vier “verrassingen” proberen op te nemen die nog weinig besproken zijn en hoop daarmee verschil te maken. LLS, om er maar meteen een te verklappen. Zullen wellicht weinig mensen met me eens zijn maar ik verwacht flink wat puntjes en weet precies welke etappes ik hem ga meenemen!
Vind al die of of vragen ook erg vermoeiend hoor. Lees je ff in op Cyclingnews of op Wielerflits zelf bij de nieuwsberichten over de ploegenpresentaties en je komt al een heel eind.
Bovendien, de of of vragen die voorbij komen zijn constant renners die allebei normaal gesproken ongeveer evenveel punten halen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.