Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 45 ... 144 145
arjenzvob

De top 7 van de sprinters volgens hetzelfde model: (6 en 7 werden toegevoegd tijdens het gesprek)
1 Sam Bennett
2 Fabio Jakobsen
3 Fernando Gaviria
4 John Degenkolb
5 Max Walscheid
6 Marc Sarreau
7 Luka Mezgec

Venturini en Richeze werden ook nog genoemd, zonder klassering te noemen

Het bergklassement volgens het model:
1 Esteban Chaves
2 Dylan Teuns
3 Hugh Carty
4 Benjamin King
5 Oscar Rodriguez
6 Thomas de Gendt

Hoeven jullie niet meer te luisteren haha.

hartstikkebedankt

Zou me hoogst verbazen als hier veel correcte voorspellingen bij zitten

M@thijs

De top 10 van ome mathijs;

1 carapaz
2 roglic
3 kruiswijk
4 lopez
5 pogocar
6 poels
7 quintana
8 aru
9 valverde
10 uran

arjenzvob

Tot slot, de computernerd deed ook een voorspelling voor de ploegentijdrit:
1 Jumbo Visma
2 Astana
3 Education First
4 Movistar
5 Ineos

Geen Deceuninck Quickstep dus.

KV

Denk dat WF hier goed meegelezen heeft voor hun pooltips... Heb er momenteel zelf 6 van de 11.

Jofferde

Gaviria en Majka of Jakobsen en Carapaz?

Nul verstand

'@Jofferde, jouw goed recht om wat te vragen, maar je vraagt ons om je hele team samen te stellen en al je dilemma's in te vullen..

arjenzvob

Inderdaad Jofferde, je lijkt Kevinraar wel. Het is nu mooi geweest. Ik heb je geholpen, de rest lekker zelf doen. Of mijn hulp bruikbaar is mag je zelf bepalen, en dat blijft toch het leukst, geloof me!

Jofferde

Jullie hebben gelijk. Het blijft zo leuker.
Ik zit gewoon met te veel dilemma’s en onzekere renners deze Vuelta.

Ik wens jullie een fijne Vuelta toe

Jofferde

Overigens wil ik jullie ook best helpen met jullie keuzes

Jofferde

Op naar een mooie en hopelijk spannende Vuelta

arjenzvob

Jofferde... Je laatste 3 berichtjes hadden toch ook best in 1 bericht gekund? Jij ook een mooie Vuelta gewenst!

Jofferde

Klopt, maar had opeens een andere schernaam.
Dus moest even kijken of het weer juist stond.

Nul verstand

Waarom is er eigenlijk zoveel vertrouwen in Aranburu ofzo. Zag net dat hij vorig jaar ook een goede Ronde van Burgos reed, maar dat hij er in de Vuelta niet aan te pas kwam. Waarom zou hij dit jaar wel een goede Vuelta rijden na een goede Ronde van Burgos (ik ken die jongen verder niet).

dvansteenis

Over Kevin gesproken, zou hij zijn team al af hebben?
Ik ben er wel uit, heb toch wel vier “verrassingen” proberen op te nemen die nog weinig besproken zijn en hoop daarmee verschil te maken. LLS, om er maar meteen een te verklappen. Zullen wellicht weinig mensen met me eens zijn maar ik verwacht flink wat puntjes en weet precies welke etappes ik hem ga meenemen!

Poeksel

'@Nul Verstand: Vergelijk nog eens zijn resultaten van dit en vorig jaar en kijk eens naar zijn leeftijd.

ZK

'@dvansteenis: LLS zeker een verrassing ja :-)

Jeffrey81

lol...Arjen haalt de woorden uit mijn toetsenbord....ik wilde net gaan vragen of Kevinraar misschien zijn profielnaam had aangepast, haha

Jofferde, geef je dillema's nog maar één laatste keer door, dan hak ik alle knopen even voor je door. Zonder onderbouwing uiteraard.

Timber

Vind al die of of vragen ook erg vermoeiend hoor. Lees je ff in op Cyclingnews of op Wielerflits zelf bij de nieuwsberichten over de ploegenpresentaties en je komt al een heel eind.

Bovendien, de of of vragen die voorbij komen zijn constant renners die allebei normaal gesproken ongeveer evenveel punten halen.

Jofferde

'@Jeffrey81

Omdat je er om vraagt:

Dilemma 1: Richeze en Powless en of Aranburu en L. Sanchez

Dilemma 2: Majka en Gaviria of Jakobsen en Carapaz

Dilemma 3: Latour of Teuns

Jofferde

Van Dilemma 1 mag je ook een andere combi maken, heb 1,5 miljoem voor dat dilemma

Jeffrey81

Ja, of erger nog.... een aanvaller en een klimmer. Of iets anders onvergelijkbaars zonder verdere context.

Aan de andere kant is deze trend (en ergernis) al zo oud als epo, dus tegenstribbelen heeft eigenlijk geen zin.

Laatst gewijzigd
ploep

Niet te hard praten over Powless hè

ploep

Dilemma 1: Powless + Bevin
Dilemma 2: heb er 3/4 niet
Dilemma 3: zou niet zonder 1 van beide willen gaan

Jeffrey81

Jofferde:

Aranburu en Sanchez
Jakobsen en Carapaz
Latour

1 2 ... 45 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.