Na werken meelezen mag ik dan ook eindelijk reageren van Wielerflits.
Altijd prettig om te lezen dat anderen ook al zo lang aan het stoeien zijn met hun team.
Veel gedachtes komen naar voren in dit forum. Ik zit zelf ook beetje te stoeien met de 2 miljoen renners. Stiekem meer vertrouwen in Chaves (Zag er af en toe sterk uit in de giro, kan aardig punchen, niet voor niks kopman), maar Aru dan toch weer aantrekkelijk door mogelijke teampunten voor Gaviria.
Ook Latour en Kelderman constant over het twijfelen. Kunnen zomaar allebei top 10 rijden. Latour en Kelderman kunnen lekker punchen en Kelderman ook lekker jn de tijdrit. Zeker qua punchers toch beetje op zoek, niet zoveel als in de tour namelijk...
Het probleem waar ik afgelopen rondes tegen aan liep was toch te weinig aanvallers. Nu ook weer 10 klassementsmannen en 2 aanvallers (+ 2 van de 3 EF talenten). Maar zie ik deze EF talenten voor klassement of aanval? Lastig...
Qua aanvallers eerst lange tijd de gendt erin gehad, maar toch verwacht ik niet zoveel van hem na 2 grote rondes.
Verder lees ik hier eigenlijk niks terug over Gesink? Lijkt topfit, heeft toch bewezen goed te zijn in vuelta etappes en eventuele teampunten voor Roglic. Verwachten jullie dat hij vooral op kop moet beuken?
'@Nul verstand De logica ontgaat me een beetje. Omdat Aranburu heeft bewezen een sterke renner te zijn, is het niet meer dan logisch dat men hem overweegt. Je zou je hetzelfde af kunnen vragen in het geval van Carapaz, die kwam er immers vorig jaar in de Vuelta niet aan te pas na de Giro. Waarom zou hij nu wel een goede Vuelta rijden na een goede Giro?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.