Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 48 ... 144 145
jsprunk

Het lijkt me sterk dat je hem eerst passeert en dan kopman maakt. Hoe hij er zelf over denkt is een tweede:)
Zou Scorito de prijs van 2M handhaven? Niet dat ik hem overweeg overigens

Pirata

'@JasperdeWaal:
Makkelijk om te zeggen dat Hart teleur stelde in de Giro (deed hij uiteraard ook), maar hij begon gewoon uitstekend met een 7e plek in de tijdrit. Dat hij hierna meerdere keren op zijn bek flikkert is gewoon zonde want ik had hoge verwachtingen van hem. En ook zeker voor deze Vuelta. Met 2 miljoen ook gewoon mooi geprijsd. Doet mee voor jongerenklassement, heeft een uitstekende tijdrit en kan goed bergop. Ik heb hem vooralsnog gewoon mee, zeker omdat ik denk dat Poels weliswaar een goed klassement kan gaan rijden maar dit niet een echte puntenpakker is in de etappes zelf.

Jeffrey81

'@Jofferde:

Interessant....Astana en Movistar schat ik toch wel lager in dan DQS. En ook dan Mitchelton.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

DLC voor 2 miljoen neemt niemand denk ik. Misschien dat ze m er nu voor 1 miljoen in zetten. Dat zou nog interessant kunnen zijn.

Denk ook dat Poels en Hart nu weer ietsje interessanter zijn geworden. DLC mee als luxeknecht (naar mijn eigen verwachting) is welkom voor ze lijkt me.

Laatst gewijzigd
user27310

Na bijna 1200 berichten aan de zijlijn te hebben staan en alles over me heen te hebben laten komen begint de deadline zo dichtbij te komen dat ik me niet meer kan inhouden.
Mijn team begint vorm te krijgen maar toch zijn er altijd die laatste twijfel. In de vorm van:
Chaves en Aberasturi
Of
I. Izagire en Walscheid

Verwacht van Chaves dat ie lang kan aanhaken in het klassement en dat ie zeker top 10 kan eindigen. mocht dit mislukken verwacht ik hem alsnog op te stellen voor ritwinsten en evt bergtrui?
Aberasturi heb ik het hoogste zitten van de 1M sprinters en is een middelmatige opvulling van mijn sprintteam waar ik twijfels over heb of deze de nodige punten op zal leveren.

I. Izagire vond ik fantastisch om aan het werk te zien vorig jaar maar heeft me dit jaar bij de Giro terwijl ik er veel van verwacht had na zijn voorjaar erg teleurgesteld. Toch ergens verwacht ik dat hij wederom goed gaat zijn en dat de spaanse beklimmingen (ook gezien zijn goed spaanse voorjaar) hem beter liggen. Ook nog evt teampunten voor MAL maken hem erg interessant naar mijn mening..
Walscheid ben ik ook niet zeker van maar van welke sprinter wel.. Goede resultaten in Polen en die ene 2e prijs in het voorjaar plus de eventuele tijdritpunten? van Sunweb doen me toch twijfelen.

Mensen die een nuttige mening willen delen over mijn dilemma?

Jasperdewaal11

'@ venomeen:

We zullen zien. Ik had al in een eerder post aangegeven dat dit uiteraard met zijn vallen te maken had. Maar goed mensen die meerdere keren vallen vind ik tricky. En ik gun het Ineos ook niet. Maar goed ik laat mij graag verbazen. Kelderman overweeg ik bijvb ook niet omdat hij een abonnement heeft op het Asfaltknuffelen (hoe jammerlijk dat ook is).

snoek1974

'@ Jasper de Waal

Dat idee heb ik ook , daarom heb ik ook Hart gekozen ipv Poels en ook Kelderman heb ik hoger staan vanwege punch en tijdrit , dus misschien eindigt Poels wel hoger , maar in scorito verwacht ik meer punten van Hart en Kelderman .

Enige twijfel die ik heb is Carapaz / Aberasturri / Higuita tegen trio Majka / Chaves / Molano

Verwacht dat Majka en Chaves lekker aanvallend gaan rijden en bij Carapaz is de twijfel of uiteindelijk niet kaart Quintana gespeeld gaat worden . Dit zou zomaar op laatste moment gewijzigd worden

Jasperdewaal11

'@ snoek:

Is het niet gewoon zo dat zij de kaart Carapaz gaan trekken aangezien zij die graag aan boord houden bij Movistar ? (volgens mij heeft hij nog nergens anders getekend). Landa en Quintana zijn daar al exit dus ik denk dat Quintana een eilandje wordt binnen de ploeg, maar dat is mijn bescheiden mening.

04398

'@snoek1974, waarom zou Movistar de kaart Quintana spelen na afgelopen Tour en het feit dat hij volgend jaar weg is?

Jeffrey81

Quintana als eilandje heeft al wel bewezen dat ie in Scorito-termen zeer waardevol kan zijn. Alleen is ie dan eigenlijk net een miljoen te duur.

Pirata

Ik denk dat Quintana het allemaal geen reet uit maakt, die rijdt toch lekker voor zichzelf deze Vuelta.

Pirata

Carapaz zijn deelname is trouwens onzeker (bron: movistar twitter) door een val afgelopen zondag....

snoek1974

Heeft Carapaz nog niet getekend bij Ineos dan

Jeffrey81

Ai...Carapaz start misschien niet na een valpartij van afgelopen weekend...

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Ik heb nog geen officiële bevestiging langs zien komen

MarcelGr91

Voor de puzzelaars met Carapaz, ik zou ook alvast een selectie bedenken zonder Carapaz.
Het is nog hoogst onzeker of hij aan de start verschijnt na een valpartij afgelopen zondag. Beslissing maakt de ploeg vandaag of morgen.

arjenzvob

'@Jofferde: eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van dat jij een bekertje won. Wat was je team? Hoe heette je team en op welke plek eindigde je?

Laatst gewijzigd
04398

Is gewoon Spaanse bluf, die gaat gewoon weer over de bergen vliegen hoor let maar op. Waarom zouden ze anders op donderdag melden dat hij afgelopen zondag is gevallen, beetje laat niet?

snoek1974

Zou het wel makkelijker maken , puzzel zonder Carapaz

Jeffrey81

Zo...Arjen even met gestrekt been erin... hahaha

04398: Ik hoop het. Mijn eerste gedachte was precies dat, en de blessures zoals omschreven in het nieuwsbericht lijken me mee te vallen. Kan een leuke gok zijn om hem tóch te nemen, waar veel andere mensen hem links laten liggen.

Mijn plan B zou iig Stevie zijn, en dan heb ik nog 500K om mee te spelen.

-Wielerfan

Wat verwachten jullie van Ben King deze Vuelta ?

Poeksel

Bergtrui en een etappe, Wielerfan.

Ajvenema

'@wielerfan: Helemaal niks! Maar we hebben gezien dat ie het kan, dus wie weet...

arjenzvob

'@Jeffrey... gestrekt been ja... beetje wel. Maar die 99% klopt zo niet met de hoeveelheid (soms domme) vragen. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd
ben_pronk

'@Jofferde: ik reageer niet vaak op dit forum maar nu moet ik even reageren. Heb jij enigszins het idee hoe Astana en Movistar als team tijdrijden? Die moet je er echt HEEL gauw uithalen en snel even naar het verleden kijken. Om maar te beginnen met de laatste tour, daar word je niet blij van hoor. Ik zou maar heel gauw QS in de basis zetten, die hebben heerlijk veel hardrijders mee. Denk aan Gilbert, Richeze,Jakobsen, Capecchi, Cavagna.... Die gaan denk ik tweede worden achter Visma.

Wel leuk om weer te volgen hier :)

1 2 ... 48 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.