Ok dan, geen tractor zeggen in het oosten. Goed om te weten. Haha :-)
Anyhow... om maar weer enigszins on topic terug te keren: mocht Carapaz wegvallen, wie zijn dan de kandidaten om zijn plekje in te nemen denken jullie? Misschien toch Rojas? Fernandez? Sepulveda? Dat is allemaal wat gerommel in de marge . En een Landa zal het niet zijn lijkt me....
Welke kleur tractor hedde gij? :p
Zit een beetje met Pogacar. Zou hij echt zo sterk zijn om in zijn eerste grote ronde te knallen?
Maar met Van Der Poel, Van Aert, Evenepoel, Bernal is het toch het jaar van de jonkies geweest. Beetje generatiewissel. In die optiek wil ik hem het voordeel van de twijfel geven..
'@Nulverstand:
Dat denk ik dus ook en mogelijk nog extra punten voor de bergtrui. Is alleen altijd lastig om precies te bepalen wanneer je hem op gaat stellen, ga mij er nog eens over buigen.
Jouw keuze zal ik gaan voor Herrada, ben echt fan van de renner Herrada en verwacht deze Vuelta meer van hem dan van Brambilla.
Waarom kiezen zoveel mensen maar voor een gedeelte van de topsprinters?
Gaviria en Bennett is naar mijn mening een zekerheidje voor meerdere top 5 noteringen. Jakobsen moet dit ook kunnen en zal ook punten scoren in de TTT.
Dit zijn renners die de 200 punten halen.
Dit lijken me must haves in je team?
'@Lassayd: Einde discussie? Echt niet! Het is namelijk in het Noorden - en ook in andere delen van Nederland,- zo dat we wel eens onderscheid maken in gesproken taal en geschreven taal. Dus waar wij schrijven: tractor, zeggen we gewoon trekker. En aangezien op dit forum de tekst geschreven is, was er helemaal niks mis met tractor. Einde discussie!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.