Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 51 ... 144 145
Jeffrey81

Ok dan, geen tractor zeggen in het oosten. Goed om te weten. Haha :-)

Anyhow... om maar weer enigszins on topic terug te keren: mocht Carapaz wegvallen, wie zijn dan de kandidaten om zijn plekje in te nemen denken jullie? Misschien toch Rojas? Fernandez? Sepulveda? Dat is allemaal wat gerommel in de marge . En een Landa zal het niet zijn lijkt me....

Laatst gewijzigd
Niballie

Het is inderdaad trekker.

De Tourminator

Na drukke werkzaamheden eindelijk tijd hier wat te lezen en aan mijn team te gaan knutselen. Voorlopig team staat klaar, maar Carapaz die misschien niet meedoet, gaat me wel wat uitzoekwerk kosten. Vanavond en morgen maar eens op zoek gaan naar uitslagen en nieuws !!

Treenert

Ik irriteer me vooral aan ;) die bewegende reclame hier waar ik telkens op klik om dan al scheldend en vloekend (foei) zo snel mogelijk het kruisje te zoeken en opnieuw te beginnen. HOU DAAR AUB MEE OP!!!

Laatst gewijzigd
Rawolf

Het is geen tractor en ook geen trekker, zitmaaier heet zo'n ding.

Jeffrey81

Ik erger me aan mensen die niet gewoon een laptop gebruiken =)

KV

Misschien even terug on topic komen :-)

Met extra 1.5milj door switch Carapaz zou ik bv den Tosh kunnen upgraden naar den John, maar weet niet of dit zo'n goed idee is als Theuns eventueel de vlakke sprints zou doen. Wat denken jullie? (Den Fabio overweeg ik trouwens niet)

arjenzvob

Trac je toch niet zo veel aan van zo'n kleine opmerking mensjes...

Jeffrey81

'@KV, misschien Den Martin? ;-)

steefje9

John zit me ook een beetje dwars. In potentie natuurlijk een reële puntenpakker in een ronde zoals deze, maar de verhouding binnen de ploeg is me nog niet duidelijk.

arjenzvob

https://www.procyclingstats.com/rider/edward-theuns/head-to-head/john-degenkolb

Mocht je de twee rijders van TRAC willen vergelijken. Als je het zo bekijkt kies je natuurlijk altijd Degenkolb, maar duidelijk is dat Theuns het de laatste weken niet onaardig deed.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Jeffrey81: Rojas schijnt de eventuele vervanger te zijn.

GlennTour

Welke kleur tractor hedde gij? :p

Zit een beetje met Pogacar. Zou hij echt zo sterk zijn om in zijn eerste grote ronde te knallen?

Maar met Van Der Poel, Van Aert, Evenepoel, Bernal is het toch het jaar van de jonkies geweest. Beetje generatiewissel. In die optiek wil ik hem het voordeel van de twijfel geven..

Jeffrey81

Als dat zo is hebben we weer voer voor de Scorito spint/vlucht-opties :-)

Lassayd

In het zuiden van het land noemen ze het Tractor en in het oosten een Trekker. Er is geen goed of fout en met kakkers heeft tractor helemaal niks te maken.
Einde Discussie!

KV

'@ Jeffrey: wie bedoel je met den Martin ?

Pirata

Lees hier toch best vaak de naam van Tosh van de Sande, waarop is dit gebaseerd? Rijdt toch nooit echt opzienbarende resultaten of zie ik wat over het hoofd?

En wat denkt men hier over de Gendt, must have voor deze Vuelta of niet?

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Als iemand me nog één keer wil helpen: zoek nog één renner voor de heuvelritten. Herrada of Brambilla?

Nul verstand

'@Venomeen,

Bij de Gendt heb je in ieder geval de garantie dat hij vaak mee gaat zitten. Dat is voor mij reden geweest om hem mee te nemen. Etappe(s) winnen gaat hij wellicht niet, maar verwacht wel dat hij een paar keer kort gaat finishen.

Veltini

Iemand een idee waarom Bauhaus uitviel in BBTour?

Pirata

'@Nulverstand:
Dat denk ik dus ook en mogelijk nog extra punten voor de bergtrui. Is alleen altijd lastig om precies te bepalen wanneer je hem op gaat stellen, ga mij er nog eens over buigen.

Jouw keuze zal ik gaan voor Herrada, ben echt fan van de renner Herrada en verwacht deze Vuelta meer van hem dan van Brambilla.

-Wielerfan

Waarom kiezen zoveel mensen maar voor een gedeelte van de topsprinters?

Gaviria en Bennett is naar mijn mening een zekerheidje voor meerdere top 5 noteringen. Jakobsen moet dit ook kunnen en zal ook punten scoren in de TTT.

Dit zijn renners die de 200 punten halen.
Dit lijken me must haves in je team?

danusz1986

Mensen die Bennet en/of Ben King meenemen?

Jeffrey81

'@KV...Den Martin! Die van UAE.... ;-)

(Humor is moeilijk op een forum soms, haha)

Valvuillerdemoz

'@Lassayd: Einde discussie? Echt niet! Het is namelijk in het Noorden - en ook in andere delen van Nederland,- zo dat we wel eens onderscheid maken in gesproken taal en geschreven taal. Dus waar wij schrijven: tractor, zeggen we gewoon trekker. En aangezien op dit forum de tekst geschreven is, was er helemaal niks mis met tractor. Einde discussie!

1 2 ... 51 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.