Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 50 ... 144 145
Kannibaal van Schepdaal

Toch grappig dat we van elke renner proberen te achterhalen of hij stiekem geen blessures heeft.

En als een ploeg dan openlijk zegt dat een van hun renners, die bovendien een van de ddurste in dit spel is, gevallen is en hij zich na vier dagen nog zo slecht voelt dat ze extra onderzoeken gaan doen...

Dan redeneren we dit gewoon weg, want ah ja, het zal wel niet zo erg zijn als gedacht, of het is tactiek om zand te strooien in de ogen van de tegenstand.

If it looks like a duck and it walks like duck, guess what, it's probably a duck.

Bij mij kwam ie er al niet in voor die prijs, en nu zeker niet.

Martinez vind ik al een gok, maar voor die prijs neem ik 'm toch maar mee voor als hij volledig genezen blijkt.

Maar een renner meenemen van 4,5 miljoen, die twijfelachtig is door een valpartij?

Pure kamikaze.

Kan goed uitpakken, maar voor hetzelfde geld kan je waarschinlijk evenveel punten pakken met veiligere alternatieven.

Jofferde

'@arjenzvob excuses accepted.

De Tour heb ik overigens geheel zelf ingevuld zonder me op welk forum dan ook te begeven.
Zoals je wellicht zelf kunt bevestigen.

De Vuelta is voor mij moeilijker om in te vullen dan de Tour.
En een vriend wees me er op dat er dit forum voor bestond.

Maar we gaan het zien wat het deze keer wordt. Dan weet ik meteen of het iets uit maakt: met of zonder forum.

Jeffrey81

'@Kannibaal: De waarheid ligt ergens in het midden vrees ik. Als jij alles wat in de media staat klakkeloos wilt geloven, doe dat maar lekker. Wielrenners en ploegleiders liegen inderdaad nooooooit tegen journalisten.....

En dan overweeg ik aan mijn kant die kamikaze-actie. Goed? ;-)

nasibal

als ik hem 1 op 1 ga wisselen hou ik 2 a 3 miljoen over haha. Dat zou toch wel echt bizar zijn. De rest van mijn team vind ik eigenlijk op dit moment goed genoeg en gebalanceerd.

Hier zit voor mij ook het grootste probleem nu met Carapaz

Treenert

AU NOM DE DIEU!!! Toch nog een mediabericht, ik werd al voorzichtig blij dat ik er niets over hoorde. En dat niemand hier dit wist verbaasde me nóg meer.

Ajvenema

Ik zou willen dat ik meer in sprinters kon investeren van het Carapaz-geld, maar als ik naar de line-up kijk wil ik eigenlijk alleen maar nog meer snijden...

@treenert, het was wel bekend, alleen werd het afgedaan als een er niet toe doende val. Blijkt toch tegen te vallen.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Nog mensen die twijfelen over Teuns?

Met veel aanvallers kiezen heb ik slechte ervaringen. Daarom wil ik graag een duurdere aanvaller (waarvan ik de garantie heb dat 'ie meezit in de overgangsritten) die ik dan kopman kan maken.

Weet niet wat de ambitie van Teuns is..

Laatst gewijzigd
Poeksel

Kan goed uitpakken, maar voor hetzelfde geld kan je waarschinlijk evenveel punten pakken met veiligere alternatieven.

Voor hetzelfde geld sowieso niet.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Nul Verstand: de ambitie van Teuns is hier regelmatig besproken, net als zijn ongeluk met z'n tractor.

BarbaStok

Carapaz maakt me nu niet zenuwachtig meer, hij zat toch al niet in mijn selectie

JimKro

De alarmbellen zijn bij mij wel afgegaan na het Movistar bericht. Druk wegnemen in persberichten komt regelmatig voor, maar ik zou het erg atypisch vinden om dat te doen middels een bericht waarmee de deelname van een renner 2 dagen voor de start ten twijfel wordt getrokken. Ik denk dat dit soort twijfelingen nooit gunstig zijn voor een team en sponsor; men doet dat niet slechts om druk weg te halen of de concurrentie in verwarring te brengen.

Inderdaad, met de gevallen Froome en Kruijswijk in de Giro's van 2017 en 2018 in het achterhoofd ga ik serieus kijken naar andere manieren om die 4,5 miljoen te besteden. Ook als hij toch gewoon meedoet uiteindelijk. Het parcours is ook nog eens erg ongunstig voor renners die niet vanaf het begin topfit zijn, in principe wordt de race in de eerste 16 dagen beslist en de eerste week heeft al direct 3 hele lastige ritten--genoeg om je AK kansen direct al teniet te doen.

Laatst gewijzigd
nasibal

de ambitie van Teuns is hier regelmatig besproken, net als zijn ongeluk met z’n tractor.

trac - trac- tractor, back it up like tractor

Nul verstand

'@arjenzvob, zeg alsjeblieft geen tracktor. Een term voor kakkers is dat..

Vreselijk, irriteer ik me kapot aan. Mensen uit het oosten van het land beamen dit.

Laatst gewijzigd
steefje9

Gewoon lekker boers trekker zeggen. Denk toch dat ik ook carapaz ga skippen. Zoals hier gezegd wordt het is geen Froome en ik was al aan het twijfelen

Jeffrey81

'@Nul Verstand: Ik erger me altijd aan mensen die "zich ergens aan irriteren"... maar goed. Zo hebben we blijkbaar allemaal wel iets ;-)

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

'@Poeksel: Waarom niet? Carapaz + Chaves is plots twijfelachtig, dan kan je misschien beter voor Kruijswijk + Pogaçar gaan. Carapaz zijn blessure valt misschien nog mee uiteindelijk, maar waarom zou je het risico lopen als je denkt dat die andere combinatie min of meer evenveel punten zou opleveren als de eerste combinatie, met een Carapaz zonder blessure.

Als je natuurlijk dacht dat Carapaz weer alle stenen uit de grond zou rijden en drie ritzeges en de eindzege zou pakken, neen inderdaad, dan kan niets dat goedmaken.

Nul verstand

'@Jeffrey81,

Iedereen het vast wel iets waar hij/zij zich aan irriteert. Als je het woord tractor zegt, krijg ik de indruk dat je echt zo'n stedeling bent. Niet dat ik daar wat tegen heb, maar een oog voor de landbouw mag ook wel. Ik krijg de indruk dat dat dan ver van je bed show is.

Jasperdewaal11

Iets irriteert je of je ergert je aan iets. just saying.....

Jeffrey81

Je snapt me niet.... je kunt je niet ergens "aan" irriteren ;-)

Ajvenema

Haha, Nul verstand, ik heb nu het idee dat jij echt zo'n boer bent :S

Poeksel

Met een slechte selectie kun je 'm vast wel makkelijk vervangen, Kannibaal. Voor wie al een goede selectie had, is dat een stuk lastiger.

@Nul Verstand; "Want het is lekkor op de tractor" mag dus niet?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Wat is er mis met "tractor"? Dat is toch gewoon een woord?

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Haha oké, weet ik dat weer voor de volgende keer. Ik pakte het verkeerd op:)

Ik ben geen pur sang boer, maar tractor zeggen is not done in het oosten.

hartstikkebedankt

Nee man, gewoon trekker.

M@thijs

Er word altijd gesproken over pareltjes die t verschil maken.
Nou voeg carapaz maar toe aan die lijst, soort van thomas in de tour

1 2 ... 50 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.