Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 57 ... 144 145
barceman

Boasson hagen of Venturini?
Weet iemand of Sajnok of Koch gaat sprinten?

Nul verstand

Dylan Teuns of Wilco Kelderman?

Jeffrey81

'@Barceman: ja klopt....Sajnok óf Koch gaat sprinten. Bepalen ze van dag tot dag bij CCC ;)

@Nul Verstand: Appels en peren (of pruimen)

@Jesper: Ja, dat durf ik wel aan

Treenert

'@Valvuillerdemoz: Ineos (SKY), Bora en Movistar zouden m.i. ook zomaar al op de juiste plek kunnen staan. Ik vind dan ook een 3e plek bij de bookies voor Movistar wel bijzonder. Zou ik Bora meer kans geven, en EF niet te onderschatten.

Ludi

En Bevin sprint gewoon helemaal niet mee toch? Scheelt weer iemand om te overwegen! :)

Jeffrey81

Voor zover ik gelezen heb gaat Bevin vooral voor de ITT idd

Laurenesi

Ik ben nog aan het twijfelen over mijn laatste plekje voor een aanvaller van 750k.

Momenteel heb ik Brambilla, maar zijn uitslagen zijn niet top. Laatste etappe in Polen zat hij er kort bij en verder een matige Giro, maar als hij het op zijn heupen krijgt..

Stybar vind ik een leuke renner, maar het parcours lijkt me voor hem te zwaar.

Herrada kwam met hoge verwachtingen naar de Tour, maar maakte die verwachtingen niet waar. Heeft niet meer gekoerst sindsdien en zou dus wel fris moeten zijn.

Kan natuurlijk ook voor Richeze gaan. Doet niet mee met aanvallen, maar verwacht wel de nodige punten van hem.

Van welke 750k aanvaller verwachten jullie het meest deze Vuelta?

Nul verstand

Die laatste die je noemt. Van Richeze weet je in ieder geval in welke etappes je hem wilt opstellen. Een Herrada zal meerdere keren meegaan in de ontspanning, maar wellicht ook in bergritten. In die ritten stel je toch eerder je klassementsrenners op.

nasibal

Vooralsnog 9,75 miljoen (7 renners) geïnvesteerd in mijn sprintteam. Wie biedt minder?

maxverton

'@nasibal ik ook 9,75 miljoen maar dan voor 6 sprinters😀

Jofferde

'@Laurenesi en Padun?

maxverton

'@jofferde volgens mij gaat padun voor een klassement dus geen aanvaller helaas. Dan had ik hem misschien wel meegenomen

Jofferde

'@maxverton hij gaat inderdaad voor het klassement

Dumoulist

Ik twijfel nog tussen Higuita en Padun voor die € 750.000 plek. Eerstgenoemde is een van de drie jongeren binnen het team, terwijl Padun volledig voor eigen kansen mag.

Padun vorig jaar toevallig in de Hammer series aan het werk gezien en toen was hij, dacht ik, een van de beste op die heuveltjes. Als hij het klassement tijdig laat lopen dan is het een hele leuke aanvaller om erbij te hebben denk ik.

Bij Higuita vraag ik mij toch ernstig af wanneer ik hem op ga stellen en dat het toch vaak tussen plek 15-20 zal zijn 'in dienst van'. Ook al lijkt hij de betere klimmer van de twee.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Laurenesi

Zelf had ik Rodriguez er graag bij gehad, maar heb geen plek voor hem vooralsnog.

@Treenert

Het wegvallen van Carapaz heeft voor mij in een keer Quintana en Pogacar uit de hoge hoed getoverd.

ivo001

15,25 miljoen voor 9 sprinters hier

Poeksel

Padun kan best zowel voor een klassement gaan en aanvallen, lijkt me. Ik denk niet dat TJV, Astana en Movistar hem als een bedreiging gaan zien.

Dumoulist

'@Poeksel Daar heb je een punt. Denk dat ik dan toch voor Padun ga. Anders zou het misschien zonde zijn voor het laatste 'plekje' als ik die geen enkele keer ga inzetten. We mogen toch ook geen wonderen verwachten van Higuita?

JimKro

Vooralsnog 9,75 miljoen (7 renners) geïnvesteerd in mijn sprintteam. Wie biedt minder?

6 miljoen tik ik aan! Zal in de praktijk 3-4 sprinters zijn.

Jeffrey81

Pfff....ik durf dat niet aan hoor. Dan heb je 15-16 man om uit te kiezen in de bergen en heuvels. Ik heb nu al wel genoeg keuzestress...

danusz1986

Lastig lastig.. Kelderman of Bennet of zelfs Poels. Gilbert, Teuns, Gendt hoofdbrekens. Ik heb het gevoel dat 2 aanvallers veel te weinig is. Heb nu 8 klassementsmannen, 5 klimmers (2 knechten), 5 sprinters en 2 aanvallers.

Ludi

Volgens Scorito heb ik 5 sprinters voor 9.5M, ik zie een aantal andere renners ook wel als renners die in de sprints gaan meedoen.

nasibal

6 miljoen tik ik aan! Zal in de praktijk 3-4 sprinters zijn.

Van die 7 renners heb ik er overigens ook maar 4 door Scorito gecategoriseerd als sprinter. Gezamelijke waarde 7,5 miljoen

Pfff….ik durf dat niet aan hoor. Dan heb je 15-16 man om uit te kiezen in de bergen en heuvels. Ik heb nu al wel genoeg keuzestress…

Valt op zich mee. Quintana/Kruijswijk/Lopez ga ik niet opstellen op een heuvelaankomst. Latour en Formolo dan weer niet bij een langere slotklim. Toch wil je in beide gevallen 9 renners opstellen.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

higuita of richeze? Wie zal meer punten opleveren

Ik heb nu 5 sprinters.

Dumoulist

'@Soef Als je 5 sprinters hebt dan is de keuze tussen Higuita en Richeze eenvoudig.

1 2 ... 57 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.