Ik wil Fuglsang er eigenlijk weer uit halen, maar zie ook niet echt goede vervanging of andere upgrades die ik kan doen.
Heb niet echt veel vertrouwen in Geoghegan Hart of Chaves
Misschiel Fuglsang, D Teuns en Aberasturi inwisselen voor I Izzagirre, L Craddock en F Jakobsen?
Of Quintana, Rodriguez, Sajnok?
Ughhh
Ter ere van Valverde volgend jaar een 40+ klassement invoeren? Wellicht kan Rebellin om die reden dan nog bij een Spaanse pro conti tekenen, net als El Pistolero! Zou toch leuk zijn, wat helden van vroeger voor een neven klassement :-)
Edit: Contador zou pas over paar jaar mogen meedoen.. Roept u maar, welke oude held zou nog meer moeten meedoen?
Ik zat net even te tellen maar ik kom maar op 4 sprinters, hebben jullie ook zo weinig? Denk wel dat ik het daarmee ga doen. Wat is die Aranburu voor een renner? Heuvels of ook sprints?
Twijfel nog om Valverde erin te fietsen of om een extra sprinter te nemen of om het gebrek aan sprinters op te vullen met nog eentje van LTJ maar dan gok ik op dat ze vandaag geel pakken. Twijfeltjes
Ik wil Fuglsang er ook nog uit, maar weet niet zo goed wat ik met die 2 miljoen moet...
Kan voor Kelderman of Izagirre gaan, maar met de 500k die ik dan overhoud kan ik ook niet zoveel.
Als Kelderman zijn vorm toch weer pakt kan hij wel goud waard zijn. Maar Izagirre scoort waarschijnlijk meer teampunten...
Lastig hoor
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.