Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 62 ... 144 145
Rawolf

Het is ongelooflijk maar ik heb al 5 dagen m'n selectie niet veranderd, niet zo leuke editie eigenlijk 😅

mentsjov

Chaves en Hart

arjenzvob

'@Jommelb: 500k overhouden is niet erg. Je budget hoeft niet op. Sterker nog, ik denk dat je deze editie beter wat geld over kan houden....

ZK

Als je denkt dat Kelderman meer punten haalt dan Flugel, dan is het beter om 500k op de bank te houden dan dat je Flugel opstelt..

ditisdavid

Budget ligt gevoelsmatig erger te hoog dan in de Giro deze editie, krijg maar net mijn geld op nu Carapaz wegvalt (1 miljoen hoger en ik had Jakobsen of Quintana, die ik allebei eigenlijk niet wil, moeten pakken als ik mijn geld had op willen maken) en er blijft niet veel ruimte over voor goedkope renners (heb 0x 500k, 2x 750k en 2x 1 miljoen nu, maar er zijn veel meer sterke opties imo). Het gaat al fout bij het, zoals anderen ook hebben opgemerkt, op 5 miljoen laten staan van Roglic, maar er had gerust daarnaast 3-5 miljoen van het budget af gemogen, zelfs zonder het uitvallen van Carapaz.

Laatst gewijzigd
ZK

En voor 500k kun je een alleraardigste ploegleiderwagen kopen

Laatst gewijzigd
ZK

Het wegvallen van Carapaz is pure pech. En de gaan zo kort voor de start nooit het budget meer aanpassen. Met carapaz erbij was er veel meer diversiteit aan teams geweest, het is jammer maar begrijpelijk.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Zelfs met Carapaz was het budget behoorlijk aan de hoge kant. Daarnaast mag je als Scorito zijnde best rekening houden bij het bepalen met dure renners die vrij laat wegvallen, zeker gezien het in de Giro en Tour ook gebeurde dit jaar. Dan zal je iets krappere budgets hebben als iedereen gewoon heel blijft de laatste weken voor de start, maar dat lijkt me niet veel kwaad te kunnen nu het spel betaald is geworden en het gemiddelde niveau dus wat hoger ligt.

Poeksel

Twee dagen voor de start de prijzen nog aanpassen lijkt me te laat, maar ze zouden best kunnen doen dat de prijzen bij opening van het spel voorlopig zijn, en x dagen voor het einde definitief (maandagavond zou bij deze Vuelta een goed moment geweest zijn, aangezien toen bijna alle selecties bekend waren).

De Revelatie

Van wie verwachten jullie de meeste punten sprokkelings?

Padun, Koch of Sajnok?

user27308

Budget is gewoon prima, je moet een paar keuzes maken tussen de toppers en dat gaat voor verschillen zorgen.
En ja, de teams zijn straks in de top redelijke hetzelfde, maar das ook een logisch gevolg van de daguitslagen en klassementen. En als je echt denkt dat je door 750.000-500.000 renners te weten wie er gaan scoren en meer opleveren dan 1.5-2 mil renners, heel knap! Maar ik vind dat Scorito het toch altijd voor elkaar krijgt een leuke puzzel voor ons neer te leggen.
Uiteindelijk gaat het om een goede balans en net die 4-5 renners, 1 topper wel/niet, 2 uit de midden categorie (die je net wel/niet hebt) en 1-2 verassingen, (die je ook nog op het goeie moment opstelt) die het verschil maken tussen 80% of een bekertje.

IMaat

Ik heb de volgende sprinters in mn team maar er bekruipt me het gevoel van een overkill aan sprinters, ook qua uitgave.

Wat is jullie mening? Te zwaar aangezet? Ben overigens tevreden over klimmers/AK mannen, al zou ik nog een upgrade kunnen doorvoeren.

Bennett
Gaviria
Jacobsen
Bauhaus
Mezgec
2 van 1.500.000

Jeffrey81

Lood of oud ijzer?

master-pieter

Granddepart@ ik heb er maar 4

Nul verstand

'@Jeffrey81, Doe's effe lief.

Jakobson zou ik eruit flikkeren.

Derailleurtje

Wat verwachten jullie van Ion Izagirre? Viel tegen in de Giro, maar reed vorig jaar een erg goede Vuelta en zegt zijn 9e eindklassering van destijds te willen verbeteren.

Jeffrey81

Waar zegt hij dat precies Derailleurtje?

En Nul Verstand: ik voer een heeel lief ontmoedigingsbeleid.

Laatst gewijzigd
Treenert

Géen Aru!
Géén Aru!
Géén Aru!
Néé ook niet stiekem!
Géén Aru!
Géén Aru!
Géén Aru!
Nog 4 uur en 37 minuten
Géén Aru!

IMaat

Die klikte ik er voor 2 mio al snel in. Tour boven verwachting goed en gaat hier geheel in de luwte hoop punten bijeen fietsen zonder enige druk. Die lijkt namelijk bij zn talentvolle ploeggenoot te liggen.

Pim96

Aru inderdaad maar overslaan deze Vuelta. Ook al zijn de twijfels binnen die prijscategorie bij mij ook nog steeds. Latour, Kelderman, Izagirre of toch ook poels erbij (Ja heb 750.000 over)

Lassayd

Wie denken jullie dat er hoger eindigt vandaag Astana of Movistar?
De bookies neigen naar Movistar maar zelf lijkt mij Astana wat sterker.

raymankapeens

Zijn er mensen die Aru en Pogacar beide hebben? Blijft knagen.

Dumoulist

Movistar heeft gewoon een prima team voor de TTT, zoals gewoonlijk in de Vuelta.

Kip

Wel aru plus poga!

Abdoe

Waarom doet dit topic me toch aan deze sketch denken?

1 2 ... 62 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.