Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 63 ... 144 145
Jeffrey81

Ik heb Poga en ik wil Aru wel graag terug in mijn team. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar....

Jommelb

Hier ook maar één van de twee. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Ik twijfel nog steeds over de categorie 1,5 en 2 mil. Izagirre, Kelderman, Latour, Poels (en ja, ook Aru...)
Een goede Kelderman is goud waard, maar dat is wel echt een gok, ook gezien zijn laatste interviews.

Kaassoufflé

Na lang wikken en wegen is dit mijn team geworden:

MAL
Roglic
Kruijswijk
Valverde
Quintana
Uran
Chaves
Latour
Gilbert
Teuns
De Gendt
Bennett
Gaviria
Mezgec
EBH
Aberasturi
Richeze of higuita (twijfel nog)
Martinez
Powless
Aranburu

Jullie nog tips of opmerkingen?

IMaat

Mooi team!

Rawolf

'@Soef, genoeg Colombianen in elk geval!

arjenzvob

Leuk die teams delen, maar probeer dat met onderbouwing. Is ook leuker om te lezen. En tja.... Het is ook nog leuker na de deadline, maar dan zal ik wel weer belerend zijn...

Twaburov

John D spreekt van "Bisschen aufteilen". Klinkt niet also Theuns en Degenkolb beide sprinten, zoals met Stuyven. https://video.eurosport.de/radsport/vuelta-a-espana/2019/john-degenkolb-mindestens-ein-etappensieg_vid1231251/video.shtml

Papa Bart

Mijn team,
Rogla
Martin
Bennet
Valverde
Chaves
Nieve
Gilbert
Jakobsen
stybar
Bennett
Gaviria
Aru
Pogacar
Arebasturi
Degenkolb
Teuns
MAL
Mezgec
Kelderman
Higuita

En daar ga ik nog ff aan sleutelen :-)

Twaburov

..en hij tipt Fuglsang voor de roze trui.. LOL!

Derailleurtje

De 1,5 miljoen-mannen bezorgen mij de grootste problemen. Izagirre, Teuns, Nieve, Bennett... Lastig allemaal. Als iemand argumenten heeft voor het al dan niet nemen van een van bovenstaande namen, graag!

Lassayd

'@Arjen: Ik vond het nog meevallen deze x. Dit is het eerste team dat gedeeld werd en bij andere rondes gingen mensen dagen van te voren al teams delen.

Kaassoufflé

'@Random wielerliefhebber: Colombianen kunnen in het algemeen ook beter tegen de warme zonnige dagen. hoop alleen dat ze ook een beetje door kunnen fietsen :)

arjenzvob

'@Lassayd: Zeker valt het mee, maar alsnog... Doe het lekker na de deadline met onderbouwing, interessant om te lezen!

Pim96

Mijn team:
Lopez
Roglic
Majka
Valverde
Uran
Pogacar
Chaves
Hart
Kelderman
Latour
Teuns
Gilbert
Bennett
Bauhaus
Mezgec
Sarraeu
Venturini
Aberasturi
Higuita
Martinez

Nog tips?

IMaat

Ziet er goed uit. Zou persoonlijk klimmer minder nemen en wisselen voor een De Gendt achtige renner. 13 klimmers levert keuze stress op😉

Papa Bart

'@derailleurtje
Ik heb Nieve er in, omdat ik het een klasbak vind. Die zit dus in mijn team als eregast zeg maar, niet omdat ik denk dat hij de klapper maakt. Teuns scoorde vorig jaar meer dan 300 punten. Bennett (de sprinter) pikt vrijwel zeker een etappe, Bennet de knecht, is een knecht met grote teampunten potentie, Izaguirre kies ik niet voor.

Ik was en ben verbaast dat ik drie maal UAE in mijn team heb, en ik weet ineens niet of ik dat zo laat. Het is nogal een dure gok. Als ik in de laatste vijf minuten alsnog kies er één uit te halen, dan gaan ze allemaal, en daarmee gaat het hele team op de schop...

Papa Bart

Kijk en dat posten van mijn team hielp dus. Het is gebeurt! Hele team eraf en nieuw team gemaakt, uiteindelijk niet om UAE, die staan er weer in, maar omdat ik Stevie toch niet thuis kan laten? Kruijssie ernaast? Niet dus, en aangezien die 4 stuiterballen kost, moet je er een heel beetje volk uithalen om dat te kunnen betalen. Ergo nieuw team!

KV

Izagirre acht een podium haalbaar in interview... geloof hem toch niet. Mss wel top 10

Nul verstand

'@GranDepart, het leuke is dat er geen De Gendt achtige renners zijn. Of zie jij die wel?

Lassayd

Dat ben ik met je eens Arjen. Wacht gewoon nog ff die paar uurtjes en deel dan je team

Nul verstand

Nee deel nu je team, zodat ik daar op kan inspelen:P

Nul verstand

Dylan Teuns mag je van mij best selecteren, maar hij aangegeven dat een aantal aankomsten bergop hem goed ligt. Ik neem aan dat je dan toch andere renners selecteert. Of zal hij ook voor rit 4, 11, 12, gaan, ritten voor vluchters zónder aankomst bergop?

Jeffrey81

Goed, Degenkolb dan toch maar ingeruild voor Sarreau. Met als gevolg dat ik ineens het geld had om van Teuns dan tóch Aru te maken, en van Aranburu nog LL Sanchez. Alle stukjes nu op hun plaats!

duimp30

Wat gaat degenkolb nu doen dan, mijn duits is slecht. Zit te twijfelen tussen degenkolb of jakobsen.
Mijn gevoel zegt dat jakobsen 3 weken niet gaat vol houden maar een degenkolb die se sprint gaat delen met teuns is voor mij ook niet handig

oborobo

Kelderman gaat sowieso niet uitrijden;val,ziek,zwak of misselijk!

1 2 ... 63 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.