Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 68 ... 144 145
Jofferde

Heel mijn Powless tactiek naar de klote omdat het zwbad van een of ander ****** kind kapot gegaan is waardoor er water in de bocht lag

Jofferde

Morgen EBH als captain denk ik maar

Jofferde

zwbad = zwembad

Papa Bart

Ik snap niet dat WF sprinters zelfs maar overweegt, die tweede categorie pukkel op het einde is een vieze vuile rotmuur rond 20% en bijna tien procent gemiddeld, in een etappe met sowieso bijna 3000 hoogtemeters. Een LBL type renner maakt de meeste kans in mijn ogen, en de paar die ik in mijn team heb worden dan ook stuk voor stuk opgesteld. Uit chauvinisme doe ik Kelderman er bij, voor de zekerheid toch Mezgec.

MAL gaat zijn trui ook niet verdedigen, waarom zou hij? Gewoon zoveel mogelijk proberen te consolideren ten opzichte van zijn tegenstanders voor de eindoverwinning, en dat is al moeilijk genoeg.

arjenzvob

Filmpje van de alto de puig llorença

https://www.youtube.com/watch?v=N30oGJrfd5s

Succes met het opstellen van jullie sprinters....

Nul verstand

Kun je op ProCyclingStats eigenlijk favorieten voor een etappe zien?

arjenzvob

Statistieken blikken terug, niet vooruit.

Nul verstand

Wijze woorden Arjen! Cruijffiaanse uitspraken noemen ze dat.

Jofferde

'@nul verstand voorbeschouwingen Wielerflits en Indeleiderstrui

Nul verstand

Wie moet je voor morgen in godsnaam kopman maken?

Gilbert, Boasson Hagen, Valverde?

Geen appels of peren in ieder geval. Of iets dergelijks.

ditisdavid

Het zal wel een sprint worden, maar dat kan van 10 of 80 man zijn. Ik ga wel een paar sprintige types pakken denk ik, maar ook niet meer dan dat...

Ajvenema

'@arjen, ze doen toch maar een stukje van die klim?

Wouter Zin

https://twitter.com/procyclingstats/status/1165310119250464768?s=21

Bij Euskatel hebben ze ook een bocht verkeerd ingeschat...

Mardai

Nasibal we wachten op uw team...

Kpenty

Was al niet zo fanatiek met een team maken en met 4 Jumbo's ben ik er dan nu al wel klaar mee. Ik ga maar gewoon op tv genieten en zie jullie weer met het klassiekerspel. Succes

snoek1974

Valse start met 3 x LJ , 1 x Movistar , 1x Ineos en 1 x Orica in de ploeg .

Moet nu al all in gaan en kiezen voor Gilbert als kopman en hopen dat de echte sprinters eraf gaan en weer wat kan inlopen in de subpoules

Mavoos

Nieuw op het forum. Benieuwd of ik met onderstaande selectie m'n prestaties van de Giro(98,2%) en de Tour(98,5%) kan verbeteren.

MAL, Roglic, Kruijswijk, Valverde, Uran, Pogacar, Chaves, Kelderman, Latour
Rodriguez, de Gendt, Gilbert, GroBschartner
Bennett, Gaviria, Mezgec, Venturini, Theuns, Richeze
Powless

Balen van Jumbo gister. Vandaag gok ik op QST. Zou die oude rot het rood pakken?

IMaat

Etappe voor renners als Gilbert of Aranburu. Echte sprinters zullen we vandaag niet zien. Stel zelf alleen Gaviria en EBH op, de twee best klimmende sprinters. Maak Gilbert kopman. Die oogde getergd na missen TTT zege.

Aadjenr11

Zo we zijn begonnen en hoe? Zwembadje, stilstaande auto in een onoverzichtelijke bocht enz. Zelf mag ik niet klagen met mijn start, maar hardlopers zijn ......

Gisteren gestart met 243 pnt door deze selectie

Roglic (c)
Kruijswijk
Lopez
Izagirre
Gilbert
Jakobsen
Valverde
Kelderman
Martinez

Vandaag een lastige etappe. Vluchters, sprinters of komt Valverde al meteen uit zijn hok? Ik zal mijn volledige team nog even presenteren:

Klassement:

Roglic (topfavoriet samen met Lopez)

Lopez (topfavoriet samen met Roglic)

Kruijswijk (kan 2 goede klassementen rijden)

Valverde (fangehalte is groot en verstopt zich nooit)

Majka (verwacht een goed klassement van hem)

Kelderman (ligt vaak, maar het zal toch weleens ophouden. Top 10?)

Pogacar (hoop dat hij zijn status als groot talent direct waar maakt, ik verkies hem toch boven een Aru, Uran, Quintana)

Klimmers:

P. Latour (rijdt attent in de voorbereidig, klassement ambities of misschien wel de bollen)

Izagirri (heb met hem nog geen goede relatie qua puntenpakker met scorito. Heeft vorig jaar een hoop pnt gepakt en hoop dat hij dat dit jaar weer doet. Laatste kans voor hem in mijn team :p)

Teuns (aanvallend sterk en goede punch)

Sprinters:

Benett (kopman)

Jakobsen (hij of Degenkolb en het is Fabio geworden. Degenkolb en Theuns gaf me niet het juiste gevoel wie wat wanneer waar mag sprinten.

Mezgec (heeft goede vorm getoond)

EBH (voor mij de eerste die ik erin klikte na Benett is er nooit meer uitgeweest. Sterke allround sprinter die goed van pas gaat komen)
Sarreau (voor mij relatief onbekend en puur geselecteerd op uitslagen gereden in Polen)

Aberasturi (spaan chauvinisme, reed goed in Burgos en hoop dat hij de lijn doortrekt)

Aanvallers:

De Gendt (3 grote rondes in 1 jaar respect, kiest hopelijk weer een mooie rit uit en rijdt goede uitslagen in een tijdrit)

Gilbert (getergd na het mislopen van de tour, liggen diverse kansen voor hem)

Knechten:

Aranburu (veelzijdige voor mij onbekende renner, na wat speurwerk besloten om hem erin te klikken.

D. Martinez (voor 500k een extra klimmer/aanvaller)

Vond het lastig een goede verdeling te maken deze keer, maar daar had iedereen hier last van.

Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Gister 2 Jumbo's opgesteld maar ook 3 Astana's. Verder DQS, EF en Movistar. Prima begin op plek 260. Maar wel enorm balen voor Jumbo...

Karperdrol

Lastige etappe vandaag. Zal er tempo worden gemaakt op de laatste beklimming of niet...

Rawolf

Heb 2 Astana, gisteren allebei niet opgesteld....

Vandaag maar Mezgez kopman

raymankapeens

Leuk muurtje voor Latour?

S. Dauert

Vandaag een beetje een ‘Ewan-Tour’ scenario (bleek op de macht een puist te kunnen verteren) of een vlucht die het haalt met kans op rood. Voor wat betreft sprinters, Gaviria lijkt me te beurs na gisteren en elke sprinter die ‘binnen de 10 kilo zit van de som ‘lengte in centimeters min 100’ lijkt me te zwaar voor de puist voor de finish. Het is daarna nog maar 20 kilometer tot aan de streep.

Ik gok op de kans op rood: vier ‘sprinters’ en vijf puncheurs/aanvallers a la Gilbert.

Yskoud

Gilbert gaat vol voor rood vandaag.

1 2 ... 68 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.