Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 72 ... 144 145
Jeffrey81

lol....kudos voor wie vandaag de kopman juist heeft....

nasibal

'@Pietje

Neem mijn woorden over Pogacar terug sowieso ;)

ditisdavid

Valverde als kopman in ieder geval toptien, maar verder bijna niks voor me. Drie uit de kopgroep op de bank, die zijn in ieder geval wel goed...

Sjas Patatje

Man man, wie had dit verwacht? Nummer 1, 3 en 4 niet opgesteld vandaag. Hard gelach!

Pietje Precies

'@nasibal, haha, Pogacar gaat vanaf nu altijd in onze selecties zitten. Dit wordt een typische Scorito-renner.

Captains:
Bennett 37%
Gilbert 13%
Valverde 12%
Mezgec 8%
Roglic 5%
Gaviria 4%
De Gendt 3%

En Quintana die vervolgens de etappe wint. Wat een schitterend parcours dat zoiets kan gebeuren. Veel te vaak leggen ze de finish op de top van die klim, ditmaal gelukkig niet. Meer van dit aub!

Mensen met een sprinter als kopman komen nog relatief goed weg met Valverde slechts op plek 10.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Er had serieus vandaag iemand Quintana als kopman. Zou die gewoon vergeten hebben zijn team op te stellen?

@Ab: Jij nog een beetje goed gescoord?

Papa Bart

Wat een schitterende etappe zeg! Ik heb nog geen idee wat dit voor mijn scorito doet en maarrrrrr veel van mijn team zijn dik in orde, al zitten ze nu op de bank.
Opgesteld heb ik:
Valverde
MAL
Mezgec (c)
Bennett
Gilbert
Richeze
Stybar
Degenkolb en
Gaviria

Op de bank zulke mannen als Aru, Nieve, Kelderman, Rogla natuurlijk. Daarmee niet gescoord, maar dat gaat deze Vuelta nog wel lukken!

Nul verstand

Wow 58 punten... Dat terwijl ik 10 man heb die in de top-10 zijn geëindigd...

Jeffrey81

oh oh oh.... ik had er 8 bij de beste 20, en daarvan 3 opgesteld. Ik zou moeten huilen, maar ik vond het zo'n mooie koers dat ik hier alleen maar zit te grijnsen. In tegenstelling tot gisteravond overigens....

Hoe doen jullie het op dit front? (Hoeveel bij de beste 20, en hoeveel daarvan opgesteld?)

Poeksel

En even mezelf quoten:

**** Sam Bennett volgens WF maar ik heb hem toch maar op de bank gezet. *** Aberasturi ook, Aranburu wel mee. Rojas trouwens ook: maar of ie vandaag (nog) aankan? Er is ook nog een kleine kans dat ie in de vlucht zit, of dat ie teampunten oplevert, daarom voordeel van de twijfel.

Rojas was geen slechte keuze ;)

1 en 3 niet opgesteld, maar 4, 7, 9, 10, 11 en 15 wel, dus best ok gedaan.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Hoeveel punten Jeffrey?

Jofferde

'@Jeffrey81 net zo goed (of slecht) als jij.

8 bij de top 20, waarvan maar 3 opgesteld:
Aranburu, Valverde en Lopez

Nul verstand

Hoeveel punten dan?

Jofferde

80 😂

Nul verstand

9 van mijn klassementsrenners eindigden bij de eerste 20. Ik denk dat veel spelers dat niet kunnen zeggen.

Dat biedt perspectief..

Jofferde

Inmiddels 89

Phoenix0000

2,3,11,12,13,14 niet opgesteld en Gilbert captain.
Goede keuze al mijn sprinters te banken, maar de halfslachtigen Izzaguire, Battaglin, Gilbert en Richeze hielpen niet.

Jommelb

Hier 7 van de eerste 20 en maar 1 opgesteld... 42 punten...

Phoenix0000

'@ nul verstand

heb 10 man van eerste 15 in mijn selectie.
9 klassementsmannen plus higuita.

Pietje Precies

Fijn trouwens dat de voorspelling van Wielerflits zo schandalig slecht was:

Favorieten volgens WielerFlits
**** Sam Bennett
*** Jon Aberasturi, Luka Mezgec
** Alex Aranburu, John Degenkolb, Fernando Gaviria
* Edvald Boasson Hagen, Thomas De Gendt, Luis León Sánchez, Alejandro Valverde

-------------------------
Kruijswijk op 1'43
Martinez op 1'43

(Carthy op 1'43, Fuglsang op 1'43 en Ion op 1'43)

Tao op 9'51
Poels op 9'51

(Soler op 9'51)

Laatst gewijzigd
Rawolf

10 man in de top 15, 2 opgesteld. Wie bied erger?

Wel een schitterende etappe gezien

mentsjov

3, 4, 5, 6, 8 en 13 niet opgesteld. Auw... gelukkig wel aranburu, bala en hiquita die nog wat punten pakken.. helaas bennet/gav/mezgec opgesteld en flip C...

romanoww

Hart en Poels op 9.30, zijn ze de ketonen vergeten?

Jofferde

'@pietje precies

Denk dat dat de voorspelling voor morgen moet zijn 😂

arjenzvob

104 punten is mijn deel vandaag. Tja, zo'n schitterende etappe maakt een hoop goed! Uiteraard ook hier een hoop renners in de top 20 die ik niet opgesteld had: 3,4,6,8,13 en 15 .

Vandaag hebben we kunnen zien welke klassementsrenners zo'n eerste muur goed verteren. Zegt mijns inziens nog niet alles over wie goed is en wie niet. Vreemd vond ik dat Majka en Formolo nauwelijks hun best deden om de voorsten terug te pakken!
Morgen gaan we zien wie de sterkste sprinters zijn. Erg benieuwd!

1 2 ... 72 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.