'@nasibal, haha, Pogacar gaat vanaf nu altijd in onze selecties zitten. Dit wordt een typische Scorito-renner.
Captains:
Bennett 37%
Gilbert 13%
Valverde 12%
Mezgec 8%
Roglic 5%
Gaviria 4%
De Gendt 3%
En Quintana die vervolgens de etappe wint. Wat een schitterend parcours dat zoiets kan gebeuren. Veel te vaak leggen ze de finish op de top van die klim, ditmaal gelukkig niet. Meer van dit aub!
Mensen met een sprinter als kopman komen nog relatief goed weg met Valverde slechts op plek 10.
Wat een schitterende etappe zeg! Ik heb nog geen idee wat dit voor mijn scorito doet en maarrrrrr veel van mijn team zijn dik in orde, al zitten ze nu op de bank.
Opgesteld heb ik:
Valverde
MAL
Mezgec (c)
Bennett
Gilbert
Richeze
Stybar
Degenkolb en
Gaviria
Op de bank zulke mannen als Aru, Nieve, Kelderman, Rogla natuurlijk. Daarmee niet gescoord, maar dat gaat deze Vuelta nog wel lukken!
oh oh oh.... ik had er 8 bij de beste 20, en daarvan 3 opgesteld. Ik zou moeten huilen, maar ik vond het zo'n mooie koers dat ik hier alleen maar zit te grijnsen. In tegenstelling tot gisteravond overigens....
Hoe doen jullie het op dit front? (Hoeveel bij de beste 20, en hoeveel daarvan opgesteld?)
En even mezelf quoten:
Rojas was geen slechte keuze ;)
1 en 3 niet opgesteld, maar 4, 7, 9, 10, 11 en 15 wel, dus best ok gedaan.
Fijn trouwens dat de voorspelling van Wielerflits zo schandalig slecht was:
Favorieten volgens WielerFlits
**** Sam Bennett
*** Jon Aberasturi, Luka Mezgec
** Alex Aranburu, John Degenkolb, Fernando Gaviria
* Edvald Boasson Hagen, Thomas De Gendt, Luis León Sánchez, Alejandro Valverde
-------------------------
Kruijswijk op 1'43
Martinez op 1'43
(Carthy op 1'43, Fuglsang op 1'43 en Ion op 1'43)
Tao op 9'51
Poels op 9'51
(Soler op 9'51)
104 punten is mijn deel vandaag. Tja, zo'n schitterende etappe maakt een hoop goed! Uiteraard ook hier een hoop renners in de top 20 die ik niet opgesteld had: 3,4,6,8,13 en 15 .
Vandaag hebben we kunnen zien welke klassementsrenners zo'n eerste muur goed verteren. Zegt mijns inziens nog niet alles over wie goed is en wie niet. Vreemd vond ik dat Majka en Formolo nauwelijks hun best deden om de voorsten terug te pakken!
Morgen gaan we zien wie de sterkste sprinters zijn. Erg benieuwd!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.