Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 83 ... 144 145
skylimit

Morgen wordt een interessant dagje. Gaat de eerste bergaankomst voor de klassementsmannen zijn of doen die rustig aan en hebben de sterkere vluchters een kans. Lijkt mij sterk dat Sunweb dit gaat controleren.
Normaal zal dit voor de klassementsmannen zijn, maar vaak gaat het in de Vuelta net even anders.
Hoop niet dat TJV zich geroepen voelt de koers te moeten dragen, laat eerst andere teams maar werken.

Jofferde

'@kevinraar dat is aan jou, maar zou ze beide meenemen. Zie voorbeschouwing Wielerflits (klopt uiteraard ook vaak niet)

kevinraar

jofferde wie zou jij eruit halen voor king?

Jeffrey81

Zelf kiezen Kevin. Kom op! ;)

Pogacar top 20 inderdaad! Beter beter! Wat een held!

Jofferde

'@Jeffrey81 had hem speciaal voor jou vandaag opgesteld, geen seconde bang geweest dat je mij teleur zou stellen

Jeffrey81

lol.... ok dan. Toch 4 puntjes ;)

Ik had de indruk nog wel meer mensen te hebben overtuigd hier. Voor zover ik daar aanspraak op mag maken natuurlijk.

arjenzvob

Haha nee Jeffrey.... Je geeft jezelf teveel eer. De meeste mensen hier, op Kevin na, kunnen prima zelf kiezen.

Jeffrey81

Ik gaf mezelf geen enkele eer... Maar goed...

Nul verstand

Zie niet wie wil rijden voor een ritzege, dus denk dat de vlucht een goede kans van slagen heeft. Daarom wil ik Herrada graag opstellen (heeft vandaag expres tijd verloren). Weet alleen niet wie ik wil slachtofferen:

- Bennett (moet misschien knechten voor Roglic)
- Kelderman (ondanks zijn goede prestatie eergisteren, is zijn vorm onzeker)
- Latour (hoe presteert hij als klassementsrenner op dergelijke klimmen)

Wat is wijsheid? Of moet ik Herrada lekker op het bankie zetten?

Laatst gewijzigd
master-pieter

Kevin. Ik volg je al het hele seizoen op dit forum maar wordt jij niet moe van jezelf? Ik word in ieder geval wel heel erg moe van jou. Je vragen zijn namelijk ongelooflijk irritant

Jeffrey81

Ik zou kiezen tussen Bennett en Herrada. En omdat ik persoonlijk wel van een risicootje hou, dan voor Herrada kiezen. Die zou kunnen winnen. Bennett hoogstens top10 en mogelijk extra als Roglic wint of de trui pakt.

@Pieter: geloof mij maar dat hij nooit moe van zichzelf wordt. Gewoon doorscrollen als het je niet zint ;)

Laatst gewijzigd
Nul verstand

'@Jeffrey81,

Bedankt. Gilbert en De Gendt heb ik ook, maar zij zullen hun energie vast voor overmorgen bewaren. Die weten dat ze op zo'n langere klim tekort komen.

Jeffrey81

Die twee bewaar ik ook voor donderdag, haha

Garantie tot de deur wat Herrada betreft trouwens hé? ;)

Jommelb

Moeilijke keuzes hoor, wil toch mijn vluchters niet op de bank laten denk ik. Toch Herrada, Hart en Teuns er maar in denk ik. Hart heeft in ieder geval genoeg kritiek gekregen om zich te moeten laten zien. Betekent wel Izagirre en Martínez op de bank.

Ragnar Lolbroek

Voor mij morgen.
Lopez
Roglic
Uran
Pogacar
Latour
Valverde
Higuita
Hart
Teuns

Ragnar Lolbroek

Hart is Chaves overigens.

Jofferde

'@Jeffrey81 op Pogacar zit wel garantie toch?

ICuThiNk

Voor morgen mijn eerste 8 renners staan, deze moet ik nog opvullen met Formolo (lijkt in vorm, maar in hoeverre interessant genoeg), o. Rodriquez ( gaat natuurlijk proberen een goed klassement te rijden, maar kan hij hier hoge ogen gooien) Martinez, ( moet hij knechten en zodoende buiten de punten vallen) of of Padun (zelfde verhaal als bij Rodriquez). Wie kan mij een onderbouwde keuze geven?

Jeffrey81

'@Jofferde: ja op Pogacar wel. Je wilt niet weten hoeveel het me gekost heeft om Walscheid en Molano geschrapt te krijgen, maar het is gelukt! 😁

Treenert

293 puntjes vandaag, het toeval wil dat ik de nr. 1 t/m de nr 5 van het puntenklassement in mijn team heb, nog nooit eerder meegemaakt. Gelukkig geen Kruiswijk in mijn team wat Scorito betreft, wel jammer voor TJV/Nederland.
Twijfel over morgen:
- Valverde / Quintana
- Lopéz / Izagirre
- Roglic / Bennett
- Aru / Pogacar
- en Chaves

Alle ballen op de koppeltjes óf ik ga Teuns een kans geven ten koste van Bennett of Izagirre, lastig.

Ennuuhh ook ik bewaar die 2 voor donderdag :)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Moeilijker is de juiste captain kiezen.

raymankapeens

Kevinraar vraag:

Poels (staat toch al op achterstand)
Martinez, staat relatief kort maar moet denk ik knechten
Of Ben King die toch bergpuntjes wil
Aranburu is meer van de lichtere beklimmingen toch?

Kip

Poels

Roest

Dilemma voor het kopmanschap vandaag!
De bookies zeggen Lopez mijn gevoel zegt Quintana.
Wat denken jullie?

skylimit

'@kevinraar volgens mij heb jij er best wel kijk op; welke keuzes zou jij voor mijn team maken:

Ik heb vandaag opgesteld:
- lopez (kopman)
- roglic
- valverde
- carthy
- majka
- pogacar
- higuita
- chaves
- ghebreigzabhier

Op de bank nog:
- hart
- teuns
- soler
- herrada
- i. izagirre
- knox
- muhlberger

Denk dat het vandaag toch voor de klassementsmannen gaat zijn en dat de vluchtgroep niet teveel voorsprong gaat krijgen.
Enige twijfelgevallen higuita (kan hij wel mee op een lange klim) / ghebreigzabhier = darkhorse.
Met Chaves het kan vriezen en dooien, geef hem de voorkeur van de twijfel dat hij mee kan doen weer.
Ik zou Izagirre misschien nog willen opstellen vandaag. Hart verwacht ik niet goed genoeg. De andere zie ik meer als aanvallers, maar niet voor vandaag nog.
Enig idee ?:)

1 2 ... 83 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.