Morgen wordt een interessant dagje. Gaat de eerste bergaankomst voor de klassementsmannen zijn of doen die rustig aan en hebben de sterkere vluchters een kans. Lijkt mij sterk dat Sunweb dit gaat controleren.
Normaal zal dit voor de klassementsmannen zijn, maar vaak gaat het in de Vuelta net even anders.
Hoop niet dat TJV zich geroepen voelt de koers te moeten dragen, laat eerst andere teams maar werken.
Zie niet wie wil rijden voor een ritzege, dus denk dat de vlucht een goede kans van slagen heeft. Daarom wil ik Herrada graag opstellen (heeft vandaag expres tijd verloren). Weet alleen niet wie ik wil slachtofferen:
- Bennett (moet misschien knechten voor Roglic)
- Kelderman (ondanks zijn goede prestatie eergisteren, is zijn vorm onzeker)
- Latour (hoe presteert hij als klassementsrenner op dergelijke klimmen)
Wat is wijsheid? Of moet ik Herrada lekker op het bankie zetten?
Ik zou kiezen tussen Bennett en Herrada. En omdat ik persoonlijk wel van een risicootje hou, dan voor Herrada kiezen. Die zou kunnen winnen. Bennett hoogstens top10 en mogelijk extra als Roglic wint of de trui pakt.
@Pieter: geloof mij maar dat hij nooit moe van zichzelf wordt. Gewoon doorscrollen als het je niet zint ;)
Voor morgen mijn eerste 8 renners staan, deze moet ik nog opvullen met Formolo (lijkt in vorm, maar in hoeverre interessant genoeg), o. Rodriquez ( gaat natuurlijk proberen een goed klassement te rijden, maar kan hij hier hoge ogen gooien) Martinez, ( moet hij knechten en zodoende buiten de punten vallen) of of Padun (zelfde verhaal als bij Rodriquez). Wie kan mij een onderbouwde keuze geven?
293 puntjes vandaag, het toeval wil dat ik de nr. 1 t/m de nr 5 van het puntenklassement in mijn team heb, nog nooit eerder meegemaakt. Gelukkig geen Kruiswijk in mijn team wat Scorito betreft, wel jammer voor TJV/Nederland.
Twijfel over morgen:
- Valverde / Quintana
- Lopéz / Izagirre
- Roglic / Bennett
- Aru / Pogacar
- en Chaves
Alle ballen op de koppeltjes óf ik ga Teuns een kans geven ten koste van Bennett of Izagirre, lastig.
Ennuuhh ook ik bewaar die 2 voor donderdag :)
'@kevinraar volgens mij heb jij er best wel kijk op; welke keuzes zou jij voor mijn team maken:
Ik heb vandaag opgesteld:
- lopez (kopman)
- roglic
- valverde
- carthy
- majka
- pogacar
- higuita
- chaves
- ghebreigzabhier
Op de bank nog:
- hart
- teuns
- soler
- herrada
- i. izagirre
- knox
- muhlberger
Denk dat het vandaag toch voor de klassementsmannen gaat zijn en dat de vluchtgroep niet teveel voorsprong gaat krijgen.
Enige twijfelgevallen higuita (kan hij wel mee op een lange klim) / ghebreigzabhier = darkhorse.
Met Chaves het kan vriezen en dooien, geef hem de voorkeur van de twijfel dat hij mee kan doen weer.
Ik zou Izagirre misschien nog willen opstellen vandaag. Hart verwacht ik niet goed genoeg. De andere zie ik meer als aanvallers, maar niet voor vandaag nog.
Enig idee ?:)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.