Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 89 ... 144 145
Karperdrol

Je hebt er nog ongeveer 1 uurtje voor. Alle tijd om iets te bedenken.

Dit loopt spaak

'@Karper haha nice, eindelijk eens iemand die hem niet als een baby voedt :)

skylimit

'@kevinraar ik zou overwegen Higuita of Carthy in de plaats van King.
En ik vermoed dat je overige 7 renners sprinters zijn (kan dit waarschijnlijk terug vinden in de eerdere pagina's, maar geen zin om te zoeken)

Casey

Wat is er met Hart?, het zou me niet verbazen Hart vandaag ABANDON wordt gemeld, of DNS.
Of hij is nu uitgerust en gaat er voor vandaag, in dat geval stel ik hem nog even op vandaag. ;)

kevinraar

skylimit zijn 6 sprinters ik had ook nog kruiswijk die is er al uit

Aanklampen

Hmm.. lastig dagje. Dat tussenstuk doet mij twijfelen.

Ik denk dat Valverde denkt hier te kunnen winnen, plus de boni te pakken. Ik vermoed dat ze daarom het gat na de twee beklimmingen gaan controleren, en wellicht Rojas meesturen. EF is ook wel een kandidaat om te controleren. Die actie van gisteren snapte ik niet, Carthy reed Higuita eraf, en wat deed Tejay daar op kop voor 3 seconden....

Een vluchter kopman maken, dat is verdomde lastig MI....

Jofferde

Kopman vandaag Aranburu 🚀

Jofferde

'@Jeffrey81 er moet gehakt worden, waar ben je?

Poeksel

Aranburu heeft een dubbele kans, als vluchter en in het peloton. Feltet.dk gelooft er echter niet in: "De opkomst is te zwaar voor Alex Aranburu". Al is hun voorbeschouwing een beetje raar, "de uitbraak houdt vrijwel zeker stand, " en dan vervolgens Roglic als topfavoriet hebben (niet per se een tegenstelling, maar toch).

Gids03

Wie banken vandaag latour of chaves lastig

Jeffrey81

'@Jofferde

Ik ben er wel. Maar heb nog niets zinnigs te melden. (uberhaupt weinig natuurlijk ;) )

Twijfel nog altijd tussen tóch vol op de AK mannen (etappe 2 zit tussen mijn oren) of toch mijn aanvallers opstellen.... de meesten hier lijken voor het laatste te gaan, waardoor ik, eigenwijs als ik ben, het liefst voor de AK mannen zou gaan. Ook al omdat het tot dusverre waardeloos gaat en ik eea in te halen heb. Maar ik schiet mezelf aan de andere kant te vaak in de voet met deze instelling, haha.

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Jeffrey81 mijn enige twijfel is of EBH iets gaat presteren vandaag.

Ik neem 5 AK mannen mee, Bennett (zekere punten) en Aranburu, Padun, Gilbert

Jeffrey81

Momenteel heb ik iets vergelijkbaars staan inderdaad.

Maar Martinez en Powless zitten me vanaf de bank aan te kijken van "weet je zeker dat wij vandaag niet in de vlucht zitten kerel"? Hen erin zetten zou een ultieme gok zijn en ten koste gaan van de 14 zekere punten van Bennett en Majka.

11 minuten nog.... blij als ze zo voorbij zijn (in ieder geval tot de kopgroep is gevormd, haha)

Jofferde

Martinez en Powless heb ik ook op de bank zitten.
Ik was er tevreden mee (tot nu)

danusz1986

Parcours te zwaar voor EBH?

Jeffrey81

EBH heb ik ook op de bank. En daar verwacht ik niets van vandaag dus dat is prima.

De kogel is door de kerk trouwens. Powless gaat mee ipv Majka. Bennett mag blijven voor de truipunten. Martinez staat te kort en blijft op de bank.

Laatst gewijzigd
nasibal

Met pijn in mijn hart toch weer Guerreiro uit mijn dagselectie gelaten, daar ga ik nog eens spijt van krijgen.
Gister sowieso al natuurlijk.

skylimit

EBH mag hij mij verrassen, maar ik geloof er niet in. Arranburu lijkt mij ook een "hype" i.p.v. een zekerheidje.
Deze etappe lijkt geschikt voor de sterke punchers, dus misschien dat vandaag er wel ploegen zijn die de vluchtgroep
kort willen houden om voor de etappe-overwinning te gaan.

Karperdrol

waaruit denk jij dat Powless mee mag/gaat?

Jofferde

'@Jeffrey81 heb toch liever Padun dan Powless denk ik

Jeffrey81

Geen enkele aanleiding voor dan mijn eigen hoop en dromen Karperdrol....

Aanklampen

Jeffrey,

Jij laat een sprinter staan (8pnt) en zet een klimmer van die sprinter (6pnt) op de bank? Dat wil zeggen dat je niets van Majka verwacht (geen top 10-20)..

Kan ik effe niet geheel volgen...

zeewolde

Ik zie hier mensen praten over Bennett zekere punten ? Quintana en Roglic kunnen de puntentrui pakken vandaag.

Laatst gewijzigd
nasibal

Arranburu lijkt mij ook een “hype” i.p.v. een zekerheidje.

Hier zou ik 9 van de 10 keer mee eens zijn geweest. Wat hij echter in etappe 2 liet zien was indrukwekkend.
Het is heel duidelijk dat hij niet voor een klassement gaat en derhalve in etappes als gisteren niet zijn best zal doen om er aan te blijven haken.

Vandaag zal dat mogelijk anders liggen. Daarnaast, zoals een paar posts eerder al opgemerkt, is dit zo'n typische renner die in beide scenario's kan winnen.

Treenert

Vandaag toch maar zekerheid ingebouwd door alle truipunten op te stellen (= 55) met natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid van etappe/teampunten. Is mij te onzeker zoals Boef zegt; "met 2e etappe in mijn achterhoofd".
Wel 3 aanvallers opgesteld maar durf ze geen kopman te maken. It's Valverde for me!

@zeewolde: als Roglic en Quintana voorbij Bennett gaan dan kunnen die punten van Bennet mij gestolen worden ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 89 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.