Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 88 ... 144 145
Aadjenr11

'@ nul verstand ruim 4:30 minuut kan idd wel eens een probleem vormen. Zal er nog eens over denken.

Jommelb

Ik twijfel toch ook over Gilbert hoor. Het begint met een pittige klim en eindigt met een klim. Lijkt me niet te zwaar. Maar ja hoeveel renners gaan er vooruit, zou goed kunnen dat AK mannen helemaal geen punten pakken. Chaves of Gilbert dus...

Roest

'@zadelpen

Wil.even kwijt dat ik altijd even moet glimlachen wanneer je weer jou perikelen met ons deelt. Team roest staat momenteel op 97.6% maar ik vrees dat ik dat percentage niet vast ga houden!

Nul verstand

'@iL PirAadta,

Denk overigens niet dat de klassementsrenners schrik voor Teuns hebben:)

Aadjenr11

Haha lekker dan. Dat wordt een nachtje peinzen. Zit eigenlijk meer te piekeren over mijn kopman. Lastig In te schatten. Grote groep weg en gokken op een aanvaller als captain. Of wordt het kort gehouden door de grote mannen. Ik neig naar het eerste en overweeg een gokje.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ik ga morgen Hart opstellen denk ik. Die staat nu wel heel ver. Die kan toch niet van goed in Polen tot extreem slecht in Spanje wegzakken.

marcoo

Ik zet morgen flink in op aanvallers, al neem ik MAL natuurlijk ook mee voor zijn punten en Valverde en Roglic toch ook maar.
Gilbert staat er op dit moment naast, maar ik twijfel of ik Roglic/Valverde/Latour eruit zal halen voor hem..

Kaassoufflé

Durft iemand Aranburu captain te maken? Staat overal als één van de favorieten aangemerkt.

Ik zit trouwens op 93%.. ben wel tevreden tot zover, maar zal echt geen klimmers meer mogen verliezen na de opgave van kruijswijk

DKrikk

Aranburu staat niet kort in het klassement (gespaard vandaag), dus ongevaarlijk voor de vlucht en dan waarschijnlijk één van de betere.

Daarnaast kan Aranburu deze korte klimmetje goed aan, dus vanuit groep der favorieten niet perse voor de winst, maar kan leuke uitslag rijden.

KV

Overweeg om Poels te cappen. Reed vandaag stukken beter (gaf dit ook zelf aan in interview), finish moet hem wel liggen en tot de rustdag zie ik geen andere kans voor hem. Maar misschien spaart hij zich nog voor later als zijn vorm nog zou beteren... Wat denken jullie?

Aadjenr11

Op dit moment staat El Imbatido als capitan

Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=HRZGQptz7sI

Zeg het maar, te zwaar voor Gilbert? Ik denk het niet. En wat je ook ziet is dat een goede klassering of mooie rituitslagen in koersen als Burgos, Polen etc. wel ff andere koek is dan een grote ronde.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Het doet er niet echt toe of het te zwaar is voor hem. Gilbert gaat heus de etappe niet winnen, maar het gaat er natuurlijk meer om of hij meegaat. Een 10 of 15e plek levert ook punten op.

Treenert

Gilbert gaat alleen mee als hij kan winnen, voor niets minder.

Gids03

Mijn laatste twijfel gaat tussen gilbert en hart hmmmzzzzz

Papa Bart

Ik stel zowel Gilbert als Stybar op, en Nieve en Herrada, en DeGendt, en als ik nog meer aanvallers had, had ik die ook opgesteld. Dit zijn de etappes die ik altijd vrees in het spelletje, en tegelijkertijd als kans zie om boven de brij uit te kruipen. Kassa of failliet, de combi scorito en Vuelta is top!

Aadjenr11

'@ bartje ik stel ook al mijn aanvallers op. Als je het in dit soort etappes niet doet, waar dan wel?

Kaassoufflé

De grote vraag is wie je kopman gaat worden..
Ik neig naar de veilige keuze ‘Valverde’, want zou niet durven zeggen welke vluchter gegarandeerd mee zit en of ze het überhaupt nog halen..

Poeksel

De andere vraag Is of EF en Movistar geloven in Higuita en Valverde vandaag. Houden ze de kopgroep op een paar minuten om het dicht te kunnen rijden? Of wordt het opnieuw een snipperdag voor het peloton?

Valverde kan winnen, maae er kunnen ook 20+ vluchters voorop blijven.

Pietje Pelle

Valverde is inderdaad een grote kanshebber vandaag, maar ben benieuwd of hij ook goed genoeg is voor 3 zware weken.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb maar 189 punten gescoord ik had alleen lopez roglic pogacar latour Formolo en Kelderman uit de top 20

Newschooler

Dan had je vantevoren ff moeten vragen wie je moest opstellen Kevin

Mardy BumBum

Mag of wil Ion Izagirre wat vandaag? Hij staat op 7:37 dus ik twijfel...

KV

Izagirre zal moeten babysitten op MAL

kevinraar

Mij team voor vandaag
Lopez
Roglic
Formolo
Pogacar
Kelderman
Latour
Gilbert
Brambilla
King

Bank
G Benett
Poels
Higuita
Cartny

Kopman twijfel ik nog op safe met Lopez of Roglic of gokje wagen en Gilbert of brambilla doen

1 2 ... 88 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.