De prijs is natuurlijk afhankelijk van het Budget.
Met een budget van ongeveer 50M verwacht ik ongeveer een prijs van 3.5m, +/-500k.
Carapaz wellicht iets duurder en Quintana wellicht iets goedkoper?
2.5M voor Valverde zou toch wel laag zijn, maar zonder combinatietrui zou zijn puntentotaal vorig jaar ook wel een stukje lager zijn geweest denk ik.
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen van de toppers die de tour al hebben gereden en al helemaal van de sprinters. Met dit parkoers vraag ik me af welke sprinters ik ga overwegen voor welke prijs.
Ik ben heel benieuwd welke sprinters het willen, kunnen en gaan uitrijden.
Bennett 4M is inderdaad een lastige, aangezien veel van zijn punten nogal achteraan in de ronde gehaald zouden moeten worden. Gaviria zal wel weer rond 3.5M zijn en Ewan ook zoiets.
Ik verwacht Roglic ook als duurste renner, 10%budget ongeveer.
Het idee is denk ik vooral dat iemand die in de Giro/Tour topfavoriet is op een bepaald parcours dat in de Vuelta niet zomaar ook is. Dat heeft met vele verschillende redenen te maken.
Wat dat betreft (maar mogelijk op basis van wat andere overwegingen) deel ik de mening van Timber wel en zal ik zeker niet klakkeloos een topprijs voor Roglic neerleggen.
Ik niet, ik ga twee weken lang iedere dag mijn team omgooien, enkele renners voor mezelf bestempelen als must haves en andere als no go, en dan uiteindelijk must have weglaten en toch een no go overwegen vanwege zijn prijs. Uiteindelijk de laatste dag wisselen en daar dan drie weken van balen. Zoiets, vermoed ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.