Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 93 ... 144 145
Aadjenr11

Teunsie Teunsie had ik het toch moeten gokken. Leer nog steeds met dit spelletje. 168 pnt stuwt mijn team naar een mooie 98,4% Wordt het nog mooier dat is de vraag?

Benzardi

'@sjas

Voor mij Hart en Gilbert, maar ik moet wel zeggen we zijn pas bezig
Alleen nu nog de goede opstellen. :-)

Stanro

Verder ben ik helemaal klaar met mijn geklooi dit jaar. Vanaf morgen ga ik geen rare risico’s meer nemen, en gewoon doen wat ik moet doen. Ik sta echt op een mij onwaardige positie. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, maar de huidige 48,5% slaat echt he-le-maal nergens op. *slaat zichzelf in zijn gezicht* wakker worden nu

Vergeet niet dat het niveau sinds vorig jaar een stuk hoger is, aangezien je nu moet betalen voor Scorito. Dit haalt de ondergrens wel een stuk omhoog. Tenminste, dat praat ik mezelf in.

Jeffrey81

Ja, dat weet ik en daar ben ik het ook mee eens. Maar ook los daarvan is mijn start deze Vuelta redelijk schandalig en het is gewoon door een gebrek aan focus. Vanaf de Tour van 2017 heb ik maar twee grote rondes onder de 90% gezeten. En één daarvan was de afgelopen Tour, waar ik ook gewoon veels te veel risico's nam. Daar moet ik echt mee stoppen als ik ooit opnieuw top-100 wil halen.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Neem aan dat Herrada morgen niet weer mee gaat zitten (verder heb ik met De Gendt en Gilbert geen aanvallers die goed bergop kunnen finishen), dus zet vol in op mijn klassementsrenners. Mijn team:

- Lopéz (C)
- Roglic
- Valverde
- Quintana
- Pogacar
- Chaves
- Bennett
- Kelderman
- Latour

Kan iemand een vergelijkbaar bergteam op de been brengen?

snoek1974

'@ nul verstand

Goed bergteam hoor

Morgen

Lopez
Roglic
Majka
Valverde
Chaves
Latour
Kelderman
Teuns
Kuss

Kruiswijk pech en Hart valt gewoon tegen en had ik dus ergens half miljoen moeten vrijmaken voor Pogacar maar dat is achteraf .

Zadelpen

Wij pedaleren momenteel op een roze wolk van geluk en weelde. Eindelijk komen al die bergen talent er uit. Onze rittenselectie is zojuist voorbij de 99% gestreefd. Mede dankzij kopman Jésus die volgens afspraak wint.

Hier is even sprake van een euforische sprakeloosheid. Nu niet naast onze pedalen gaan fietsen en het bekertje lijkt geen utopie meer. Het is bijna onvoorstelbaar hoe goed wij in elkaar steken. Jah.... dit is een leuk stel hoor, dat team Zadelpen.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Lijkt me wat optimistisch om opnieuw Teuns op te stellen, maar je moet het zelf weten.

Zadelpen

'@bergjeopbergjeaf

Klasse man, gefeliciteerd. ! Dat die maar goed smaakt. Nog 1 te gaan voor eeuwige glorie!

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Voor mij morgen:

- Lopez (c)
- Roglic
- Aru
- Pogacar
- Kelderman
- Majka
- Valverde
- Kuss
- Martinez

(Kruijswijk en Uran helaas kwijt. Ik hoop later met Powless of Sanchez nog een teamgenoot van de rode trui drager te kunnen inzetten, en anders zal het misschien van de puntentrui moeten komen)

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Jeffrey81 geen gewaagde kopman deze keer? 😜

Jeffrey81

Nee! Kappen! Haha

Benzardi

Na 3 biertjes ................neem ik aan deze kanjers mee voor morgen.

– Lopez (c)
– Roglic
– Qiuntana
– Pogacar
– Latour
– Majka
– Chaves
– Rodríguez
– Izagirre

Kelderman, Hart, Gesink, Martínez op de bank.
Je moet wat. ;-)

kevinraar

Mij team voor morgen
Lopez
Roglic
G Benett
S Benett
Latour
Pogacar
Kelderman
Huigita
Poels

Bank
Formolo
Brambilla
Gilbert
King

Laatst gewijzigd
klumper

Hier ook helaas Kruiswijk en Uran kwijt

Voor morgen:

Lopez (C)
Roglic
Valverde
Quintana
Chaves
Latour
Kelderman
Aru
Higuita

Martinez en Herrada nemen plaats op de bank.

Kan nog een redelijk bergteam op de been brengen, maar het zal niet goed genoeg voor een echt topresultaat.

Jeffrey81

Poema?

Lange

Voor mij morgen
Lopez (c)
Roglic
Valverde
Izagirre
Pogacar
Chavez
Kelderman
Teuns
Latour

Op bank: Gesink, de la Cruz, Van Garderen en Oliviera.

Sta nu op plaats 1214 met 94%. Kruissie en Uran kwijt. Miste vandaag de slag met Gesink, Oliviera en de la Cruz op de bank. Selectie doet het goed en bied perspectief...had meer gehoopt van Gilbert en dark horse Mate die vorig jaar nog 200+ punten pakte.

Zou iemand nog iemand met een bankzitter wisselen?

Kip

Poema = poels?

Ragnar Lolbroek

Ik sta nu op 92%. Joepie. Er ook blijven zal niet gemakkelijk blijken.
Voor morgen
Op de fiets:
Lopez
Roglic
Valverde
Pogacar
Chaves
Latour
Teuns
Kuss
Higuita

Op de bank
Knox
Hart
S.Bennett

Op het vliegtuig
Kruijswijk
Uran

Aadjenr11

'@ bergjeopbergjeaf Proficiat!

@nulverstand ondanks het uitstappen van Kruissie kom ik tot dit team:

MAL
Roglic
Valverde
Majka
Pogacar
Latour
Kelderman
Martinez
Ion Izagirre / Teuns

arjenzvob

Atapoema kevin?

Jeffrey81

Het zal Valverde wel zijn denk ik? Of zou ie die niet hebben? Dat zou raar zijn ;)

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Jeffrey81 laat je verleiden tot een aparte kopman keuze, met safe spelen ga je geen bekertje meer pakken vrees ik 😜

peetee9

Kopman : GHEBREIGZABHIER Amanuel

Nul verstand

Weet iemand hoe het met Kelderman is?

Twijfel om hem morgen op te stellen ipv Bennett. Was/is het een smoesje dat Wilco maagproblemen heeft en is hij gewoon echt minder? Of is hij morgen helemaal fit en is hij op die manier beter dan Bennett?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 93 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.