Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 94 ... 144 145
Jeffrey81

'@Jofferde

Ik heb al een bekertje ;)

Maar het is een vloek en een zegen. Misschien is dat ding er wel de reden van dat ik af en toe maar wat loop te kloten. 😂

Sebelius

Shit happens ,bye bye Uran,Formolootje zag er ook niet best uit.
En Oliveira en Gesink zaten vandaag op de reserve bank.

Treenert

'@nul verstand: jawel, keuze genoeg

Lopez
Roglic
Quintana
Valverde
Chaves
Pogacar

en dan ga ik er nog 3 kiezen uit:
Aru (op de weg terug?)
Teuns (kan hij dit ook in het rood?)
Martinez (ben ik niet zeker van)
Bennet (Roglic wint, Bennett 12e?)
Izagirre (Lopéz wint, Izagirre 12e?)
nog lastig genoeg

Geen aanvallers voor morgen. Te zwaar voor Gilbert en de Gendt (of toch niet?)

DKrikk

Aru heeft aangegeven dat hij last van zijn knie had na de val. Stond dacht ik bij finish line quotes op Cyclingnews.

snoek1974

'@ nul verstand

Kies Teuns als negende man , omdat die misschien kan verrassen in de leiderstrui en heb ook niet veel alternatieven

De Gendt als aanvaller , Hart valt tegen en zou me verbazen als die vandaag opeens wel van de partij is of trui punten S Bennett .

Derailleurtje

Mannen, ik twijfel over mijn laatste twee plekjes voor vandaag: Izagirre (wit + mogelijk rode truipunten voor MAL), Bennett (groene truipunten), Nieve en Aru. Welke 2 zouden jullie kiezen, en waarom?

Ajvenema

Mijn grootste vraag voor morgen: zal sep kuss dienst hebben? Dan kan ie zomaar weer in de top10 rijden. Zo niet dan ergens 132, net voor wout poels...

Jasperdewaal11

Selectiekleppers voor vandaag:

- MAL
- Roglic
- Valverde (C)
- Majka
- Pogacar
- Chaves
- Latour
- Rodriguez
- Martinez

Vele zullen wel MAL als kopman hebben dus ik denk dat ik maar voor Imbatido ga om nog een beetje een verschil te kunnen maken.

Poeksel

Hoe meer mensen zoals Jasper denken, hoe beter voor de rest!!

Rawolf

Ik ga voor Roglic kopman, te steil voor Lopez.

joern00

'@Random Les Praeres was die 2de vorig jaar na Simon Yates en die was nog steiler als deze (3,8km - 13%)

Jeffrey81

Te steil voor Lopez.... whahaha....

arjenzvob

Ik ga voor Pogacar. Vloog dat bergje op!

Karperdrol

Nieve in
Martinez out

Nieve out
Martinez in..... en zo gaat het al een uurtje of 2...

Aanklampen

Formolo eruit

Aanklampen

ik ga voor Mezgec, had deze al op 1 april aangestreept.

Jeffrey81

Ik zet Froome erin. Die had IK al op 1 april aangestreept!

skylimit

Knox of Soler.
Herrada, Higuita, Hart en I. Izagirre op het bankje vandaag.
Opgesteld: Lopez, Valverde, Pogacar, Majka, Roglic, Teuns, Chaves, Ghebregzabhier en twijfelgeval Soler....

Nul verstand

Wel luxe als je 9 van de 10 beste klassementsrenners in het klassement hebt staan (Teuns, De La Cruz en Gesink buiten beschouwing gelaten. #Lopéz #Roglic #Quintana #Valverde #Chaves #Pogacar #Kelderman #Latour #Bennett (oke, Nieve staat nog boven Bennett)

Ik ben nu wel zo euforisch, maar ik besef me ook dat het er na vandaag heel anders kan uitzien. Ik koester mijn selectie dan ook nog maar even.

BerryKrabbel

Jongens wat denken we van De Gendt?

Kan hij de steile slotklim aan vandaag?

user26790

Kopman voor vandaag. Valverde er uit Roglic er in. Vanwege zijn koffiemolentje wat misschien wel van pas kan komen in de laatste beklimming van maar liefst 9,9% en een maximale bestijging van liefst 21%.

Poeksel

Nog iemand die het aandurft Poels als kopman te nemen?

Connotador

'@Poeksel,

Wel de enige man die vanuit een vlucht en vanuit het peloton met de AK-mannen kan scoren...

Laatst gewijzigd
La Primavera

Uran, Kruijswijk en Formolo al verloren. Poels nog helemaal niks. Dit is niet meer op te vangen in de bergen..

Lange

Ik twijfel nog voor mijn laatste plek. Teuns, de la cruz of gesink....help!

1 2 ... 94 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.