Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 95 ... 144 145
skylimit

'@Poeksel ik zou dat wel aandurven, maar heb hem niet in mijn team. Had voor Hart gekozen vooraf vanwege een meer stabiele faktor, maar ja hoe die momenteel in de rondte rijdt, zie ik hem niet van de bank komen voorlopig. Misschien voor de tijdrit, of hij zal snel aan een wederopstanding moeten doen.

nasibal

Nog iemand die het aandurft Poels als kopman te nemen?

Zijn er nog andere klimmers over dan?

S. Dauert

Poels... het zou zo maar kunnen!

Kpenty

'@poeksel

Hier Poels kopman

Nul verstand

Heb Izagirre last minute geselecteerd ipv Bennett. Ik dacht: zul je zien dat de kopgroep het straks haalt en dan eindigt Bennett 21ste ofzo in de rituitslag. Lopéz zie ik vandaag de leiderstrui wel heroveren ten koste van Teuns. Dat levert 8 punten op + 3 de drie zekere teampunten door de jongerentrui van Lopez. Een ritzege van Lopez zou nog meer punten voor Izagirre opleveren, maar daar ga ik maar niet vanuit.

Jeffrey81

Hier een vergelijkbare denkwijze, maar dan met Sanchez die ik erin gezet heb voor Aru.

Hoewel Aru er gisteren gewoon bij zat, was hij in zijn interview toch niet heel positief gestemd over zijn fysieke gesteldheid. Met name dat ie geen kracht kon zetten vond ik vervelend nieuws, zeker met die twee hele steile stukjes in de slotklim. Sanchez was een redelijk alternatief voor tenmiste 3, en misschien wel 21 team/truipunten.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Teuns blijft gewoon in het rood vandaag hoor. Kan dit klimmetje perfect aan!

Jeffrey81

Ook dat zou kunnen idd.

HansFuentes

En TJ is weer exit... arme jongen!

arjenzvob

En uiteraard vandaag Gilbert niet opgesteld. Verwacht ik ook echt niet op die laatste steile klim.... Maar we zullen zien!

Jeffrey81

Volgens mij heeft Gilbert verkeerd in het rondeboek gekeken. Die is een dag te vroeg in de aanval....

S. Dauert

Ken je dat unheimisch gevoel van alweer de verkeerde ‘vluchter’ erin geklikt te hebben? Gisteren kopman Herrada veranderd; vandaag Gilbert eruit geklikt, Poels erin... manmanman we gaan het zien :-s

SvenVDB

Dit kopgroepje zal wel gepakt worden op die laatste klim.. Voor mij mag het ook, enkel klassementsmannen erin gezet + Kuss

Charlie33

Ik heb vandaag een koppeltjesdag. Alleen maar koppels in mijn team opgesteld. Teuns en Padun voor de rode trui, Bennett en Majka voor de puntentrui, Lopez en Izagirre voor het jongerenklassement en Bol en Cubero van BBH voor de bergtrui. Ik heb gewoon nu al zekerheid voor veel punten.

ditisdavid

Had Gilbert en Brambilla allebei niet verwacht vandaag, dit wordt een heel pijnlijke dag als de kopgroep het redt...

nasibal

Ik heb gewoon nu al zekerheid voor veel punten.

De enige zekerheid in Scorito is Tejay.

Rawolf

Alleen jammer voor je dat Teuns de rode trui verliest, al 2 nul punters :p

Pietje Precies

Mooi dat Bahrain het gat zo kort heeft gehouden (en knap stom van ze). Ik had niet verwacht dat Movistar of Astana zou gaan controleren, zodoende dus op plek 9 voor Tao gegaan i.p.v. Bennett/Martinez/Higuita.

Maar met MAL (C), Valverde, Roglic, Quintana, Cháves, Pogacar, Poels, Oscar Rodriguez (en Tao) zou dit een mooie score moeten worden!

En hopelijk ook kassa voor de portemonnee (op het moment dat Movistar op kop kwam direct op MAL gezet) :)

M@thijs

Teuns moet dit gewoon aankunnen hoor.
Zet veel meer vraagtekens bij gilbert

Wouter Zin

Hoe kan Movistar nog 1e staan in het ploegenklassement? Als ik de eerste 3 renners van TJV en Movistar optel dan scheelt het toch 9 min...Roglic en Gesink t.o.v. Valverde en Quintana is te verwaarlozen. Bennett (3e) TJV t.o.v. Soler (3e Movistar) is 3.29 t.o.v. 12.09...iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

JimKro

Volgens mij wordt het ploegenklassement berekend met de 3 hoogst geklasseerde renners van de ploegen per etappe. Het gaat dus niet om de stand in het AK. Maar pin me er niet op vast.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Zeker na de inspanning van gisteren verwacht ik absoluut niet dat Teuns dit aan kan qua truibehoud. Heeft slechts 1 minuut voorsprong op MAL. Op dit monsterding kan ie alleen al in de laatste kilometer een minuut verliezen. Maar hij kan wel 'gewoon' top 15 rijden.

Klopt, in het ploegenklassement gaat het iedere etappe om de eerste drie renners van de ploeg. Vandaar dat Movistar regelmatig etappes controleert wanneer ze niet meezitten en soms juist meezitten met iemand als Oliveira terwijl die eigenlijk niet kan winnen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Exit Knox..... het lijkt wel een klassementsrenners ziekte....

arjenzvob

Knox? Klassementsrenner? Doelstelling was kijken wat hij in de bergen kan...

Charlie33

De wegen in Spanje zijn gewoon slechter dan in Frankrijk. Gevolg: meer valpartijen.

1 2 ... 95 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.