Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 96 ... 144 145
Jeffrey81

'@arjenzvob

Nee, maar mensen hebben hem wel mee voor de witte trui, zeurpiet ;)

arjenzvob

Zeurpiet? Wees dan gewoon duidelijk...

vevie

En daarom moet je bij twijfel niks doen. Had Valverde als kopman maar vanochtend gewisseld voor Lopez. Sheisseeee

Lassayd

Mooie etappe zeg op het einde. Duidelijk wie de sterkste zijn deze Vuelta

Jeffrey81

Wees nou gewoon duidelijk? Loop gewoon eens niet zo te zeuren...je doet je reputatie weer eer aan. Damn...

Het is toch gewoon een klassementsrenner? Wat zijn specifieke plannen voor deze ronde ook waren? Scorito klasseert 'm zo, PCS klasseert 'm zo, ik klasseer 'm zo.... Maar pas op mensen, arjen klasseert 'm enkel als "de renner die kijkt wat ie kan in de bergen". Spreek 'm niet tegen niet hoor!

Nul verstand

Vandaag 388 punten gehaald.

Nul verstand gestegen van 190 naar 51...
Lekker hoor!!

Je kunt zo doorklikken naar m'n team. Staat op de zesde pagina. Laat naar aanleiding daarvan even een opmerking achter op dit forum. Vind ik leuk!

Jeffrey81

Klassementsrenner Knox blijkt overigens helemaal niet uitgevallen te zijn 😂 onterecht vermeld door de organisatie.

Rawolf

Waar komt het vertrouwen in Lopez vandaan om die massaal kopman te maken vandaag? Zulke muren hebben hem nooit erg goed gelegen

arjenzvob

Het zit je hoog Jeffrey? Haha, wat een tegenvallende Scorito al niet met een mens doet.

Dat Knox geen klassementsrenner is verzin ik niet. Ik baseer me niet op Scorito en PCS, maar op interviews en eigen inzicht.

Vandaag een duikeling gemaakt, door te gokken op Pogacar. Nog op een mooie 88%, maar met een veilige keuze voor Lopez (die ik anders had gekozen) wat hoger gestaan.

Morgen vind ik echt lastig! Nog eens even goed naar het parcours kijken. Aanvallers lijken een kans te maken.

P.S. Leuk Nul Verstand! Op naar de nummer 1. Ik gun het je :)

Laatst gewijzigd
Papa Bart

'@Nul goe gedoan gozahr!

Ikzelf had als foutjes López kopman gemaakt en Aru op de bank ten faveure van Higuita. Wel tof dat Nieve zo lekker scoort.

Net als gisteren wéér bovengemiddeld gescoord maar in tegenstelling tot gisteren toch een paar plaatsjes verloren, gek spel!

Ik ga morgen vol voor de aanvallers. Het zou me niets verbazen dat na al het vuurwerk van de afgelopen dagen een forse kopgroep wegblijft. Probleem daarbij is dat er waarschijnlijk ook een paar sprinters meeschuiven, en dus de rit uiteindelijk wel zullen winnen. Maar ja, welke?

Jeffrey81

Bizarre scores vandaag. 287 gemiddeld gewoon. Normaal is dat een hele goeie dagscore... en normaal zou ik met mijn 310 punten bijzonder verguld geweest zijn.

Iedereen heeft blijkbaar bijna alle AK-mannen, en degenen die geen geld in Kruijswijk, Uran en Formolo hadden gestoken lachen het hardst, want die hebben waarschijnlijk de hele top 10.

kielabokki

Ion iongen, ie gaat in het lijstje met I dont love you anymore.

Zadelpen

Nou.... het dak gaat er bijna af in het team Zadelpenhouse! Na wederom een heroïsche dag in de punt van de aanval penetreren wij ruimschoots de top 100 in. Deze Spaans cyclomars blijkt een aaneenschakeling van feestelijke siëstas waarvan de meest geharde barfly het nog Iberisch benauwd krijgt.

Zelden is zoveel overmacht getoond, door ons. Het is ook fantastisch om van nabij mee te maken hoe alles geruisloos in het slot valt. Elke dag kunnen wij blind de opstelling presenteren, alles gaat vanzelf. Dit alles inclusief 100% kopmanscore. Nee, ik hoef eigenlijk zelf niks meer te doen.

Zo... ff snel mijn strijders van morgen aanklikken. Eens even kijken... uh.... uhmmm... hmmm..... lastig, lastig.

Jeffrey81

Jezus Arjen, wat ben jij een vervelend mannetje... sowieso al dát je over een woordje begint, en vervolgens door hoe je erop door gaat. Geen wonder dat anderen je tijdens de Tour al begonnen te parodiëren. Zo erg val je blijkbaar op....maar helaas is het geen spiegel voor je geweest.

Het ergste is misschien nog wel dat je ook nog eens je nek lult. Knox heeft al zat klassementen gereden.

Ik zet hier een een punt achter, en een streep onder trouwens.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@ jef

ik ben er 1 van, ik heb 7 renners in de top 10.
Alleen zonder Valverde, dat weer wel ;-(

Vandaag 368 puntjes gehaald, goed gestegen in het algemene klassement, ik ben tevreden.
Morgen weer een moeilijke rit om te voorspellen, komen de sprinters het bergje over?

Pietje Precies

Nja, Roglic, MAL, Valverde en Quintana waren met dit budget en die prijskaartjes verplichte kost. Dan heb je (met MAL als captain) al 279 punten.

En dan heb je waarschijnlijk nog wel 3 of 4 renners in de top-20. Wellicht een enkeling daarvan niet opgesteld. Dus dan ga je al gauw richting de 350 punten.

Overigens vind ik Knox een klassementsrenner noemen wel wat ver gaan hoor. Ja, hij rijdt waarschijnlijk voor een klassement, maar wat voor één? Top-25? Neemt niet weg dat zelfs Pietje Precies het een vrij pietluttige discussie vindt ;)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Achteraf wel ja PP. Maar er zijn denk ik met name veel mensen die Quintana toch links hebben laten liggen. Zo enorm verplichte kost was hij niet vooraf. En er is vooraf ook genoeg discussie geweest over de prijs van Valverde.

Edit, ik zie nu je toevoeging: Ok, dan toch nog heeeel even over Knox: Ik heb nooit beweerd of bedoeld dat Knox HIER voor een AK reed.
Nu echt streep en punt. Het gaat echt nergens over.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ion izagirre🤦🏻‍♂️

Pietje Precies

Ja, er hebben zeker veel mensen hem links laten liggen, vandaag had slechts 31% Quintana! :)

En qua Valverde is het jammer dat het budget zo ruim was. Met een paar miljoen minder was hij waarschijnlijk door vele niet gekozen.

Wouter Zin

Met 9 man in de top20 een mooi aantal van 359 punten behaald...morgen gaat lastig worden voor mij. Jammer van de etappe van gisteren want daardoor te ver weggezakt. In de dagscore plek 1000 dus hoger dan plek 3800 moet mogelijk zijn...

arjenzvob

Jeffrey, als dat een spiegel had moeten zijn hahaha.... Sneue mensen die met geslachtziektes strooiden neem ik niet serieus en zie ik niet als spiegel. Dus dat jij mij nu persoonlijk aanspreekt moet ik als spiegel zien? Wat voor reputatie heb ik dan volgens jou? Mag overigens ook gewoon een PB sturen, want om dit forum nou te vervuilen met onze discussie lijkt me ook zinloos.
En ja, ik reageer op je op een forum. Wat Knox betreft, die zag ik in deze Vuelta echt niet als klassementsrenner, omdat zijn doelstelling was kijken hoe ver hij zou kunnen komen. Mij zeurkous noemen vond ik niet terecht, dus reageer ik daar ook op. Jij hebt een mening die je graag verkondigt, en ik ook zo nu en dan. Moet kunnen.

Rob94

Haha typisch, Ion en Bennett die nu wel hoog eindigen. Toch altijd balen dat de renners waarbij ik de meeste twijfel heb, mij altijd punten kosten. Maar goed, voor de rest alsnog een flinke stijging gemaakt naar 84%. Die had ik nodig

Jofferde

Gaat het morgen een massasprint worden of gaan de aanvallers er vandoor?

Het blijft gissen, morgen weten we het.

Vandaag 356 punten en gestegen naar 90,3%

Kannibaal van Schepdaal

'@Arjen, @Jeffrey:

Ik ken jullie voorgeschiedenis hier niet en ik heb eigenlijk geen zin om mij te mengen in een vrij zinloze internetdiscussie, maar toch even dit.

Als je een discussie hebt over een woord (klassementsrenner), is het altijd nuttig om dit woord erst te definiëren.

Hier dus: wat is precies een klassementsrenner?

Iemand is voor mij een klassementsrenner in een bepaalde ronde als hij voor het klassement gaat in die ronde. Aangezien Deceuninck in voorafgaande persberichten aangaf dat Knox in de bergen ging kijken hoe ver hij kon komen, is het niet vreemd dat Arjen vindt dat Knox in deze Vuelta geen klassementsrenner is. Ook al geven bepaalde sites hem het label 'Klassementsrenner'; dit labelen van renners wordt alleen maar gedaan om lezers te helpen. Dit is zeker niet altijd accuraat.

Dat Arjen Jeffrey hierop corrigeert, is misschien eerder pedant, het is zijn recht om Jeffery daarop te corrigeren. Hij geeft ook meteen keurig aan waarom hij vindt dat Knox in deze Vuelta geen klassementsrenner is. Ook correct, lijkt mij.

Jeffrey zegt daarna dat Arjen gelijk heeft, maar dat mensen hem nemen omdat hij toch nog punten kan opleveren voor het jongerenklassement. Jeffrey voegt er daarbij aan toe dat Arjen een zeurpiet is.

Arjen kan dit begrijpelijkerwijze niet zomaar laten passeren. Hij zegt dat het onduidelijk was dat Jeffrey Knox als klassementsrenner labelde omdat hij punten kon opleveren in het jongerenklassement.

Jeffrey verwijt Arjen opnieuw dat hij aan het zeuren is in een ellenlange tirade. Hij verduidelijkt eindelijk dat een klassementsrenner volgens hem een renner is die als klassementsrenner gelabeld wordt door sites als PCS en Scorito. Wat ik een behoorlijk vreemde definitie vind, maar dat is zijn recht.

Jeffrey kan het daarna niet laten om een extra steek te geven door in een nieuw bericht over Knox er expliciet "klassementsrenner' voor te zetten.

Ik kan dan ook begrijpen dat Arjen bijt. Hij probeert het conflict te ontmijnen door het weg te lachen en herhaalt nog eens dat volgens hem een renner een klassementsrenner is als hij uit interviews heeft kunnen afleiden dat die renner voor het klassement gaat, en geen acht slaat op wat sites als PCS en Scorito als label aan een renner geven.

Jeffrey kan het echter niet laten om een alinea lang weer vol op de man te spelen. Hij stelt dat Arjen ongelijk heeft omdat Knox al zat klassementen heeft gereden. Jeffrey voegt dus iets nieuw (al klassementen gereden hebben in het verleden) toe aan de definitie van klassementsrenner.

Eindbesluit: Als je over een woord discussieert, zorg dan dat je jouw definitie van het woord duidelijk maakt. Voor mij heeft Arjen dit het snelst en het duidelijkst gesteld. Het was misschien niet nodig om een punt te maken van het woord klassementsrenner, maar het is zijn volste recht om dit toch te doen. Het is vervolgens Jeffrey die begint met Arjen verwijten begint te maken, en dat is echt niet oké. Ik heb zoals gezegd geen kennis van de reputatie van noch Arjen noch Jeffrey hier op dit forum, maar hier moet ik toch de kant van Arjen kiezen. Dat Jeffrey een andere definitie hanteert van het begrip klassementsrenner is namelijk oké, maar de manier waarop hij omgaat met iemand die een andere definitie hanteert en hem hierover aanspreekt, is dat echter niet. Zand erover.

Tot zover mijn ongevraagde mening. :)

GlennTour

9 man in top 20. (Valverde (c), Roglic, Quintana, Majka, Aru, Chaves, Nieve, Rodriguez en Fulsang)
Dus tevreden over mijn team (363punten)

Ik had voor morgen Gilbert voorzien. Maar aangezien hij vandaag al diep is moeten gaan zal het niet voor hem morgen zijn bij DQS denk ik.

1 2 ... 96 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.