Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 104 ... 188 189
Aanklampen

Morgen maar eens op de AK-Kleppers opstellen.

Voor mij zijn dat Carapaz (1), Martin (3), Roglic (4), Mas (5), Grossschartner (6), Bennett (10), De La Cruz (12), Vlasov (21) en Kuss (23). DLC mag ook wel eens top 5 rijden. Erg onzichtbaar nog.

Vooral benieuwd naar Vlasov. Waar ik over vandaag dacht dat ze Vlasov nooit zouden laten rijden, liet Ineos wel Valverde en Bennett rijden. Ik verwacht maar zo dat Vlasov mee glipt als die 10-15 man zien wegrijden. Een echte mooie klim zit te ver maar op een paar van die Spaans vlakke stroken kan het ook maar zo gebeuren. Hetzelfde zie ik voor Kuss weer gebeuren.

Captain maar even over nadenken.

Jofferde

'@Benzardi oke, dan had je wel (in potentie) een partij goede aanvallers voor een rit als vandaag!

Lo Zar

Mijn team voor morgen:
Carapaz
Roglic
Mas
Vlasov
G. Martin
Kuss
Gaudu (C)
De La Cruz
Soler

Bank: PringelS, Valverde, Sosa, Woods

Pietje Precies

Die Kenny van je is een beetje stout geweest @Jori

Jori

Ja beetje flauw van hen om die bergpunten erbij te halen, die hebben er natuurlijk niks mee te maken. Maar om dit soort gedrag af te straffen, lijkt me een 50 minuten wel terecht voor Kenny, dit soort praktijken moeten we niet dulden. Achter Kuss plaatsen in zijn groep zou me overigens ook niet verkeerd uitkomen!

Tevens ook een mooie renner om extra te kunnen opscheppen over hoeveel punten ik op de bank had: Nou, jongens, Kenny zat bij mij dus op de bank, kan je het geloven? 9e plaats, 24 punten, poef, in rook op

De Kamikaas

Morgen voor de laatste keer Champoussin mee. Ik wil hem gewoon zien vlammen de berg op!

Florian

Woods

Laatst gewijzigd
Guruburu

Bagioli of Formolo vandaag?

Reus

'@guru,

Zeg jij het maar. Ik kan niet anders concluderen dat mijn keuzes in de vuelta steeds de verkeerde zijn. Denk ik aardig te scoren, dan nog blijkt het onder gemiddeld te zijn.

Wellicht dat ik nog te vol in de Giro zat bij de team samenstelling. Te weinig tijd heb genomen om het parcours goed te bekijken en na te denken welke renners hier zouden kunnen floreren. Maar buiten dat, vind ik de koers lastiger aan te voelen dan de Giro of Tour. Vooral de tour is flink voorspelbaar qua koersverloop.

Blijkbaar is de Vuelta voor veel mannen ook prima te voorspellen als je de scores zo ziet. Geen excuses dus en vol goede moed op naar vandaag.

Stuk of 5 toppers uit AK, G. Martin voor de bollen en wat vluchters.... Vlasov vandaag? Woods op de bank.... wat moet je met Formolo, gaat Gaudu tijd willen pakken? Champoussin? Cattaneo, wil die wat? Keuzes, keuzes...

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Ik verwacht dat de toppers uit het AK om de ritzege gaan strijden.
Morgen en overmorgen 2 vlakke etappes.
Gisteren was er een grote groep vooruit.
Woods haalt mijn selectie vandaag niet. Formolo nog wel. Rest voor de AK-mannen.

Landeirovic

Overmorgen toch eerder voor Puncheurs dan mannen als Bennett.

WilliamS23

Na de rampzalige dag van gisteren met Valverde, Nieve en Kuss op de bank en slechts 83 punten door Bagioli als kopman, vandaag maar eens herpakken met 9 toppers.

Carapaz (C)
Roglic
Mas
Valverde
Soler
Kuss
Vlasov
Nieve
Izagirre

Laatste heb ik stevige twijfels over, maar zondag stond hij er ineens. Die andere acht zijn aan hun stand verplicht allemaal top 15 te kunnen rijden. Enige die ik thuislaat is Sosa, echter zijn dat wel gratis punten voor Carapaz.

Jasperdewaal11

Het merendeel zal hem wel op Roglic of Carapaz als Kopman gooien vandaag dan denk ik dat ik voor onze "ikgeefnooitop" Ier ga :)

Ajvenema

'@jasper: Dat zijn van die gokjes waar je meer kunt verliezen dan dat er te winnen valt. Tenzij Roglic' slechte dag niet aan de koers lag maar aan hemzelf natuurlijk;)

Zelf nog 1 plekje te vergeven voor Woods, Valverde en Champie, iemand?

Jasperdewaal11

'@Ajvenema volgens mij zijn in normale omstandigheden Roglic, Carapaz en D Martin de klimmannen met een goed sprintje aan het eind. Dus die verdelen plek 1 t/m 3 normaal gesproken. Ieder van de 3 kan een slechte dag hebben dus die gok is mijn inziens bij alle 3 even groot.

Ik denk dat Carapaz vooral naar Roglic kijkt met de tijdrit in gedachte, dan zou D Martin er toch zomaar vandoor kunnen glippen, normaal durft die Ier dat wel.

Tour de Flits

Vandaag laat ik alle vluchters thuis en mogen de klassementsmannen het gaan doen. Captian waarschijnlijk Roglic, maar wellicht nog een switch naar Martin door de discussie hierboven

Roglic
Carapaz
Mas
Valverde
Kuss
Martin
Felix (stel met niet teleur nu ik je opstel!)
Vlasov
DLC

Kollie83

'@ajvenema ik moet ook tussen Woods en Valverde kiezen. Denk dat Valverde niet meer in een vlucht zit en dus met de AK mannen de laatste berg op gaat en dan komt hij te kort denk ik, vanwege de krachtsinspanning van gister. Woods zou wel nogmaals mee kunnen in een vlucht, en als ze vooruit blijven pakt ie mogelijk wel veel punten.

Treenert

Ik zie Woods vandaag gewoon weer meezitten en dikke punten scoren.

Ik heb meer mijn vraagtekens bij Roglic; dat jasjesgedoe overkomt meestal de renners die niet goed zijn / méér shit overkomt etc. Áls het waar is en áls het een incident was stampt hij vanmiddag achterlijk hard naar boven, zo niet dan zou hij zomaar een probleem kunnen hebben indien er serieus gekoerst wordt. Ik durf 'm iig geen kopman te maken.

Barrygoal

Ik zie niemand de vluchters terug halen.
TJV zal ook iemand mee sturen, Ineos is kapot van gisteren. Movistar heeft al laten zien niet te rijden in bergetappes.
Dus worden weer vluchters in mijn optiek

DKrikk

Er zit ergens telkens een kronkel in mijn gedachten dat Bagioli vandaag in de vlucht wil zitten. Gisteren echt niks ondernomen, maar komt wel in de groep van de favorieten over de streep. Heeft hij dan lopen sparen voor vandaag? = 0-50 punten, maar meer richting 0.

Andere keuzes voor dit plekje zijn:
- Dumoulin: 6 zekere punten, mogelijk +3 bij bergtrui Kuss en mogelijk +10 bij winst Roglic = 6-19 punten
- Valverde: 3 zekere punten, maar komt tekort op de klim denk ik. Plekje 12-20 gok ik. = 3-21 punten
, Sosa: mogelijk 8 punten bij rode trui Carapaz. +10 bij winst Carapaz. Is Sosa zelf zo slecht, of gespaard voor vandaag? = 0-18 punten

Edit: keuze voor Tommetje zal het niet meer worden.

Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@Treenert, Hindley had ook jasjesgedoe in de Giro, en was zeker niet slecht ofzo ;)

rosencrantz

Opgave Dumoulin

Pom titcock

dumoulin abandon dus dat is makkelijk dkrikk

Westland95

Nou lekker dan. Blijft weinig over zo. Wat een miskoop.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Rogli(c)
Carapaz
Mas
Valverde
Vlasov
Kuss
DLC
Ringels
Formolo
Woods

Eentje moet er nog afvallen; die wint de etappe vandaag.

1 2 ... 104 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.