Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 105 ... 188 189
madeinstars

Ach ik bekijk het maar zo: als ik Dumoulin niet had meegenomen had ik voor dat geld Pinot of Martinez genomen en had ik nog minder punten gehad.

puntenjager

Woods
Carapaz
Mas
Valverde
Soler
Vlasov
Formolo
Gaudu
Bagioli

Woods of Gaudu kopman. Ik denk ook inderdaad dat de vluchters niet meer bijgehaald gaan worden. Nu sta ik heel erg laag, dus durf ik zo'n risico wel te nemen. Ik moet ergens mee inlopen haha.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

De hele D.Martin als kopman discussie doet mij denken aan de MAL als kopman in de tour discussie. Enfin, jullie weten wat ik van dat soort gokjes vind. Ik heb eerder gekkenwerk gebruikt maar dat zal ik nu niet doen om de goede vrede te bewaren. Ik twijfel heel erg hard tussen Verona en Woods.

@Madeinstars

Ik sta er hetzelfde in, Je kan ook maar 9 man opstellen en heb genoeg klimmers momenteel. één uitvaller na 8 etappes vind ik niet zo erg.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@jasper: Maar ik vond D.Martin ook niet super indrukwekkend in etappe 6, kon Carapaz niet bijhouden terwijl Roglic de schade aardig wist te beperken voor de omstandigheden. Moet dan zelf ook gewoon Carapaz kiezen eigenlijk:)

@Treenert: Jai Hindley reed een prima giro;) Denk dat het echt de combi van omstandigheden was, misschien ook een beetje stress op dat moment.

@S.Dauert: Laat even op tijd weten wie er afvalt ok?

@milanjacks: Woods heeft de bewezen goeie benen?

@barrygoal: Ja, maar de controle is zo slecht dat er ook zo weer wat te gevaarlijke jongens mee kunnen glippen, waardoor de voorsprong nooit genoeg wordt voor een grote groep om het te halen

Valverde zie ik hier ook wel stiekem p10-14 rijden hoor, die kwam in de tour in de pittige etappes ook wel aardig bovendrijven naar het einde toe...

Ondertussen komt de etappe waar Champoussin doorbreekt ook steeds dichterbij:)

Laatst gewijzigd
Ludi

Toen had ik nog 9 klimmers over (-dumo, -martinez, - geschke, -mohoric). Dit wordt niet mijn vuelta vriend :p

Milanjacks

'@Ajvenema

Maar ik zie Woods na zijn etappeoverwinning vandaag wel rustig aandoen eerlijk gezegd. Hoeveel rittenkapers gaan de dag nadat ze een etappe gewonnen hebben vol voor nog een etappe. Als het puur om benen gaat is het een heel duidelijke keus voor Woods inderdaad.

WilliamS23

'@S. Dauert,

Laat dan Valverde er maar buiten! :)

Wie is overigens Ringels?

puntenjager

'@WilliamS23 ringel s. Großschartner

RJezus

Is dit niet te zware finish voor Ringel S?

Laatste plek gaat hier tussen: Formolo, Bagioli of Gaudu. Gouden tip?
Kan ook Grossschartner thuislaten en er dan twee van deze drie kiezen. Argh.

Ajvenema

'@milanjacks: Een type Teuns bijvoorbeeld?:) En hoeveel dagen zit G.MArtin al niet mee? Klassementsmannen doen zo vaak meerdere dagen achter elkaar zo'n inspanning. En heeft ie nou echt zo hard gewerkt gisteren?

Ik denk dat Woods 2 opties heeft: Werken voor Carthy vanuit peloton, werken voor Carthy vanuit de break en dan wel zien waar de benen toe leiden.

Vind het zelf ook wel verleidelijk om hem te banken voor Valverde/Champoussin hoor... Grosschartner ook weer op de schopstoel

Laatst gewijzigd
groppiestan

Mijn enige dubio is nog; Valverde of Izza. Tips iemand?

Jasperdewaal11

'@Ajvenema Daar geef ik je gelijk in maar het kan ook dat net Carapaz zich top voelde die dag en volgens mij haakte alleen Carthy toen echt aan. Maar idd het zal een muntje opgooien worden

De Condor van Echt

Nu echt spijt dat ik Kuss heb “geupgrade” naar Dumoulin.... Het leek toch echt of TD steeds beter werd in de Tour; toch wat overschat. En Kuss had meer in de tank dan ik dacht. Maar goed, als ik zie wie er allemaal Pinot en DFM had, mag ik niet klagen.

Eerste acht plekjes zo gevuld (Carapaz, Roglic, Gaudu, Mas, Soler, Woods, Vlasov, DLC). Twijfel nog over laatste plekje: “zekere” punten Sosa of Bagioli (gokje). Heel misschien Valverde, maar twijfel na zijn inspanning van gisteren.

Milanjacks

'@Ajvenema

Martin heeft nog nooit een etappe gewonnen in een grote ronde, Teuns werd gewoon 66ste de dag na zijn etappewinst in de tour.

Verder heb je wel gelijk over Woods alleen als die straks 36ste word dat je dan tegen jezelf zegt: ik wist het! Maar aan de andere kant ik zie de kopgroep het überhaupt niet halen dus de kans dat Verona hier in de punten eindigt is ook minimaal(tenzij Soler/Mas de etappe wint wat ik niet uitsluit).

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@milanjacks: Ik zie de kopgroep het inderdaad ook niet echt halen, al zijn de meningen daarover verdeeld... Ik kan voor alle opties wel een goed betoog schrijven, uiteindelijk wordt het toch weer kiezen en bidden:)

En teuns heeft wel meerdere keren kort gereden achter elkaar, dat doet Martin nu ook. Misschien dat het inderdaad verschil maakt als een renner wint, dan is de druk er ff af.

Laatst gewijzigd
Rob94

Ik neem echt nooit meer een Nederlandse renner mee. Dan weet de rest hier ook dat ze voortaan altijd zullen presteren.

Aanklampen

Pff... dat is nummer 3 na van Wilder en Mohoric.

Eigenlijk was het achteraf ook handiger geweest om Van Wilder te switchen naar Kanter en dan Soler voor Manzin. je wilt eigenlijk altijd voorspelbare renners, waarvan je weet wat ze kunnen. Dat heb ik bij Manzin en Van Wilder niet, terwijl Soler toch wel redelijk voorspelbaar is. had hem meer in een knechtenrol verwacht.. Het is niet de meest intelligente rijder als je hem in de Tour zag.. En ik wil alleen intelligente renners zoals een Woods, Cort ;-) Fraile was ook een leuke alternatief geweest

Westland95

Woods gaat werken voor Carthy en er heel lang bij blijven. Schrijf maar op.

Rob94

Twijfel over I. Izagirre ipv Valverde.

Odin

'@Westland95

Ik hoop dat je gelijk heb!

S. Dauert

Mannen (m/v, geen idee of hier überhaupt dames meelezen), met spijt in het hart kan ik jullie mededelen dat Ringels bij mij op de bank is gaan zitten, lekker warm tussen Sosa en Bagioli. Dus doe er je voordeel mee ;-)

Ajvenema

D'r gaat gewoon heel veel afhangen van de break. Als het 10 man op een half uur is redden ze het, en als er weer allemaal mannen op 6-7 of zelfs 3 min meeglippen wordt het een gekkenhuis.

Ajvenema

Doei Kenny...

PipoPinot

Mannen wat denken jullie voor het laatste plekje?

DLC of Woods?

daan_zeelen_811806

De La Woods

1 2 ... 105 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.