Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 106 ... 188 189
puntenjager

De Woods Cruz

Milanjacks

Dichael de la Croodz

Pom titcock

hahaha heerlijk dit, hier kan ik om lachen. Ik heb ze er beide niet instaan pipo pinot

PipoPinot

Ik heb alle renners zorgvuldig overwogen, maar toch voor Valverde gekozen

Aanklampen

DNS king Kenny

https://www.indeleiderstrui.nl/vuelta-a-espana/316527/deelnemers-vuelta-a-espana-2020-dumoulin-en-elissonde-niet-meer-van-start

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Vandaag gaat ook gewoon een Movistar dag worden. Movistar is 25 jaar geleden opgericht. Movistar staat alom bekemd om de befaamde Tridente. 25 + 3 = 28. Het is vandaag 28 oktober, toeval? Daar geloof ik niet zo in. Ik stel al mijn vier Movi's gewoon op.

Hangtieniedanstaatie

Ik sprak gisteravond de kat van de buurman van Woods en die vertelde mij dat Woods weer mee zou zitten in de vlucht.

La Primavera

Zijn buurvrouw heeft helemaal geen kat, ik kom daar wekelijks namelijk. Weer zo'n wannabe kat die aandacht wil door dit soort uitspraken te doen. Zandkat.

nasibal

.

Laatst gewijzigd
Jori

Bijzonder zuur dat zo'n renner die weinig is gekozen, maar wel door jou, helaas uitvalt met maagproblemen (niet te voorzien) voor hij punten kon pakken. Na Mohoric (extra duur door lage pickrate, met de ontwikkeling op gebied van vaste punten en zijn verwachte mee-sprinten) en Dumoulin (iedereen zal hem wel hebben) nummer 3 hier ook.

Dumoulin voor mij compenseren zou moeten met Carapaz die liefst ook nog groen pakt, zodat Sosa die rol kan overnemen van 14 punten per etappe minimaal. Elissonde aanhaak rol zou ws betekenen dat je ergens iets mist als 14-20 eindklassementpunten en verder waren de verwachtingen daar momenteel 0. Per etappe eigenlijk afwachten of er iets interessants was gebeurd waardoor hij bruikbaar zou worden in etappes zelf. Voorbeelden hiervan zijn eventuele uitvallers uit de top 10 of dat hij die tijd verliest voor een aanvallersrol. Dit gaat natuurlijk ten koste van de eindklassementpunten, maar wel de rol die je graag wilt voor hem. Mohoric genoeg over gezegd, wat was dat een koopje. Om dit te compenseren zal nu vooral G. Martin moeten blijven uitblinken, Bagioli mag ook wel een aanvallersrol gaan vervullen (maar nog niet vandaag liever :p) en qua sprints is het hopen op paar zwaar ontregelde sprints, zodat we niet 13 sprinters op de voorste 13 plekken zien, gezien de opvulpunten nu ook voor mij de verkeerde kant zijn opgegaan.

EDIT: het toch maar meer leesbaar gemaakt, voor de mensen die nog graag mijn onzin lezen ;)

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@Laprimavera, its de kat van de buurman aan de andere kant. Je haalt de buurman en de buurvrouw door elkaar.

Woods heeft wel hele goede benen. Misschien er toch maar inzetten

Aanklampen

'@Jori, schrijf je altijd zulke lange zinnen?? Moest hem 8x lezen..

" Elissonde aanhaak rol zou ws betekenen dat je ergens iets mist als 14-20 eindklassementpunten en verder waren de verwachtingen daar momenteel 0 en was het vooral per etappe afwachten of er iets interessants was gebeurd waardoor hij bruikbaar zou worden, zoals eventuele uitvallers uit de top 10 of hij die tijd verliest voor een aanvallersrol, waardoor er geen eindklassementpunten zijn, maar wel de rol die je graag wilt voor hem. "

en....en...of...waardoor...zoals of.. waardoor... maar.. Eigenlijk wel applaus, pure proza :-)

Laatst gewijzigd
Jori

ja, wou het kort houden ;)

Nu toch maar wat aangepast. Kregen mensen altijd enorm spijt van als ze me vroegen om iets in 1 zin uit te leggen :p

Laatst gewijzigd
marconeuvel

'@milanjacks heel interessant

Aanklampen

'@Milanjacks, ik doe mee, ik stel mijn enige Movistar ook op..

arjenzvob

Ik doe ook mee. O wacht, geen Movistar hier. Ik ga lafjes Roglic spelen als kopman. Vlasov heb ik lang overwogen maar ik vind het een risico.

Hangtieniedanstaatie

'@Laprimavera, Aanklampen heeft gelijk.. je hebt contact gelegd met de verkeerde buren! Is ook moeilijk, dat begrijp ik. In Canada daar in de 'rusty woods' wonen ze immers allemaal 5 kilometer van elkaar vandaan.

ben_pronk

'@Arjen Waarom geen Vlasov?
Waarom zou je het niet aandurven? Heeft alleen de openingsdagen het lastig gehad maar zat er daarna goed bij steeds. Die regenetappe ook iets verder naar achteren, maar dat waren wel echt extreme weersomstandigheden. Hier krijgt die dus zeker de kans :)

Ajvenema

Het is weer een klassieke zandbak aan het worden hier:)

ben_pronk

ps: weet iemand hoe je je profielfoto kan aanpassen? Ik kan het echt niet vinden... :P

Odin

'@ben_pronk

Grappig dat 1 van de weinige met een profielfoto, niet weet hoe je deze moet aanpassen.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Kuss of Chaves laatste plek?

ben_pronk

'@Odin

Ja, erop zetten was easy, mar veranderen is echt onmogelijk. Die foto is van de kinderjaren :D Wie kan me helpen haha!

Milanjacks

Ik heb een idee dat een profielfoto ooit een functie was maar dat ze de optie om het toe te voegen verwijderd hebben. Ik kan het ook niet vinden in ieder geval.

WilliamS23

'@Fietsbel, nee ik verwacht ze wel in de top 20 en een sprinter op de laatste plek ;)

1 2 ... 106 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.