Bijzonder zuur dat zo'n renner die weinig is gekozen, maar wel door jou, helaas uitvalt met maagproblemen (niet te voorzien) voor hij punten kon pakken. Na Mohoric (extra duur door lage pickrate, met de ontwikkeling op gebied van vaste punten en zijn verwachte mee-sprinten) en Dumoulin (iedereen zal hem wel hebben) nummer 3 hier ook.
Dumoulin voor mij compenseren zou moeten met Carapaz die liefst ook nog groen pakt, zodat Sosa die rol kan overnemen van 14 punten per etappe minimaal. Elissonde aanhaak rol zou ws betekenen dat je ergens iets mist als 14-20 eindklassementpunten en verder waren de verwachtingen daar momenteel 0. Per etappe eigenlijk afwachten of er iets interessants was gebeurd waardoor hij bruikbaar zou worden in etappes zelf. Voorbeelden hiervan zijn eventuele uitvallers uit de top 10 of dat hij die tijd verliest voor een aanvallersrol. Dit gaat natuurlijk ten koste van de eindklassementpunten, maar wel de rol die je graag wilt voor hem. Mohoric genoeg over gezegd, wat was dat een koopje. Om dit te compenseren zal nu vooral G. Martin moeten blijven uitblinken, Bagioli mag ook wel een aanvallersrol gaan vervullen (maar nog niet vandaag liever :p) en qua sprints is het hopen op paar zwaar ontregelde sprints, zodat we niet 13 sprinters op de voorste 13 plekken zien, gezien de opvulpunten nu ook voor mij de verkeerde kant zijn opgegaan.
EDIT: het toch maar meer leesbaar gemaakt, voor de mensen die nog graag mijn onzin lezen ;)
'@Jori, schrijf je altijd zulke lange zinnen?? Moest hem 8x lezen..
" Elissonde aanhaak rol zou ws betekenen dat je ergens iets mist als 14-20 eindklassementpunten en verder waren de verwachtingen daar momenteel 0 en was het vooral per etappe afwachten of er iets interessants was gebeurd waardoor hij bruikbaar zou worden, zoals eventuele uitvallers uit de top 10 of hij die tijd verliest voor een aanvallersrol, waardoor er geen eindklassementpunten zijn, maar wel de rol die je graag wilt voor hem. "
en....en...of...waardoor...zoals of.. waardoor... maar.. Eigenlijk wel applaus, pure proza :-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.